Hei!
Osaisiko joku neuvoa, meillä on lennot Phukettiin ja suunnittelemme missä kaksi viikkoa vietettäisiin, niin yhdeksi vaihtoehdoksi nousi viikko Koh Lantalla, mutta kuinka pitkä matka on Phuketin lentokentältä Lantalle ja kauanko matka kestää esim. taksilla. Taksin hinta ei ollut paha 4500 bat.
Tiedän että lautalla pääsee, mutta lautan lähtöajat ei satu lentoaikoihin tai pitäisi yksiyö olla ensin Phuketissa.
Kuinka pitkä matka
2
245
Vastaukset
- puolimatkaa
Joo...lautalla pääsee, mutta sekin maksaa ja kestää oman aikana.
Tuosta esitetystä puoleen hintaa ja puolessa ajassa pääsee esim Krabille (Ao nang). On enemmän nähtävää ja ei niin unelias paikka. Jos haluaa totaalirauhaa, niin voi vuokrata bungalowin esim Podan saarelta. Muitakin rantoja löytyy lähistöltä ja maisemat ovat uniikkeja. Suosittelen. - 2121
Molemmat paikat on koettu useamman kerran. Mielestäni kannattaa EHDOTTOMASTI nähdä matkustamisen vaiva ja mennä Koh Lantalle. Ao Nang on kuin Phuket pienoiskoossa: Tungosta, tyrkyttäviä kauppiaita kylällä ja rannalla, sotkua jne.... Podan saarella päivisin valtava ruuhka, porukkaa ihan liikaa. Yöllä siellä on varmaan hiljaista (heh). Myös muut lähisaaret ja rannat ruuhkaisia (Chicken, Tub, Railey).
Lanta on rento, mielestäni Thaimaan ykköspaikka. Phuketin kentältä sinne menee autolla 4-5 h. Lauttojen tai pikaveneiden ajoista en tiedä. Rannoilta löytyy omaleimaisia, erittäin viihtyisiä ravintoloita ja pikkukuppiloita. Erittäin hyvää ruokaa. Menomesta se ei ole, mutta etsivä löytää kyllä sitäkin... Esimerkiksi Khlong Dao-rannan puolivälin kieppeille (päätien varrelle) avattiin joulun aikoihin Pub, joka on auki myöhempään, on elävää musiikkia ja muutenkin äänekkäämpää menoa....
Lanta on siistimpi (Thaimaan mittapuun mukaan), kuin Ao Nang, rennompi, toki hiljaisempikin. Samat krääsät sieltäkin löydät, kun menet Saladaniin. T-paidat ja muut rätit yms..... Rannat ovat mahtavat, ei tarvitse lähteä etsimään kaukaa kuten Ao Nangissa. Siellähän rannat eivat ole hääppöiset, vaan porukka lähtee veneillä alueen saarille.
Eli Lanta on noista kahdesta ehdottomasti parempi valinta. Tietenkin on makuasia mitä lomaltaan hakee, hälinää vai rentoutta...... Kuka mistäkin tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690