Hyviä lamppuja? Petzl Tikka, Led Lenser L7?

tuleva erakko

Kertokaas millainen lamppu kannattaa ostaa?
Mielummin alle 40euroa, jos sillä nyt minkäänlaista hyvää saa. Tehon ei tarvitse olla ihan älytön, mielummin ehkä panostaisin kestävyyteen ja käyttöaikaan, ei kuitenkaan niin että jollain himmeällä tasolla palaa 12tuntia.
Olen katsellut tota L7 en tiedä miten tuo sitten riittää tuo 6tuntia aikaa?
Hakusessa olisi siis kuitenkin otsalamppu sekä äsivalaisin. Otsalampuksi olen harkinnut petzl tikka? Siitäkin kokemuksia

3

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 88888888888

      olight taskulamput.fi

    • tuleva erakko

      Nuo on kyllä aika hintavia. Onko se sitten niin että jos hyvän lampun haluaa niin siitä pitää ihan tosissaan sitten maksaakkin.

    • janetskij

      Kyllä se näin taitaa nykyään olla,että rahalla saa.
      Lamppu (lamput) kannattaa ostaa myös tunnetusta liikkeestä niin että jos jotakin vikaa tulisi,huoltokin toimii jouhevasti.
      Markettiostosten kanssa näin ei aina ole.
      Kysele myös takuun pituudesta.
      Ja ota huomioon,että tietynlaiset viat voidaan korjata myös takuuajan jälkeen sillä tavaralla kuin tavaralla on tietty aika jonka se on kestettävä normaalikäyttöä hajoamatta.

      Laadukkaan ja kalliin tuotteen yhteydessä tämä takuu- ja huoltosydeemi toimii varmemmin.

      Itselläni on otsalamppu merkkiä Led Lenser,enkä ole sitä neljässä vuodessa saanut rikki.
      Petzlit toimivat moitteettomasti,vaikka vanhin on kait ostettu kuusi vuotta sitten.

      Otsalamppu on paras silloin kun tarvitaan käsiä vaikkapa pimeällä nuotiolla,teltassa ja missä vaan kun tarvitaan kahta kättä.

      Kävellessä voi käyttää toki käsivalaisintakin.

      Otsalampuista senverta että sellainen malli on hyvä,jossa patteri/akkukotelon saa takin povariin tai pipan alle,ettei kylmyys vie tehoja.
      Itse en tykkää ladattavista,sillä petäjänkyljestä ei tule vieläkään virtaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      415
      1740
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1370
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      910
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      114
      859
    Aihe