mistä

sport autoilija

En ole nähnyt vielä yhtään seksikästä naista pyhäsalmessa.

33

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki parempaa

      tämä ei tullut yllätyksenä. käy haapajärvellä,siel on

      • sport autoilija

        Ei kuulemma Haapajärvelläkään ole.


      • ei hielle
        sport autoilija kirjoitti:

        Ei kuulemma Haapajärvelläkään ole.

        kuulema on. ovat kauniita ja tuoksuvat hyvälle


      • sport autoilija
        ei hielle kirjoitti:

        kuulema on. ovat kauniita ja tuoksuvat hyvälle

        tykkään lippispäisistä ja hielle haisevista naisista.


    • haapikas

      Mene sinne kuhnuri-torille siellä on!!!

      • sport autoilija

        Kuhnuri torilla ei ole kuin miehiä.


      • Oksankolo.
        sport autoilija kirjoitti:

        Kuhnuri torilla ei ole kuin miehiä.

        Muuta pois eitarte kysellä puute loppuu.


    • U:p..

      enkä minä oo nähny yhtään sport autoa pyhäsalmessa.

      • pemari1

        etkö ees sitä pemaria?


      • sininen subaru

        Onhan täällä se imreza


    • sport autoilija

      Ei ole mikään perheauto vaan tehdasmadallettu sport auto.

      • päivystäjä,

        Syötkö grilliruokaa


      • Ukko.
        päivystäjä, kirjoitti:

        Syötkö grilliruokaa

        Jos syöt ja olet syöny et saa naista lopeta höpsiminen.


      • sinusta on tehtävä
        Ukko. kirjoitti:

        Jos syöt ja olet syöny et saa naista lopeta höpsiminen.

        Tutkintapyyntö.


    • savolainen.

      oo iäneti sehän on jo tehty.

    • MrJuha82vaan

      Mummoni asuu Pyhiksel ja äitini siis kotoisin sieltä mut tiiän yhden seksikkään naisen ja toisen, joka on Halpa-hallin kassalla töissä.
      Vilkuili kovasti minua =)

    • tarkkaavainen.

      Kyllä kannattaa vilkuilla, myymälävarkudet on taas lisääntyneet monissa myymälöissä.

      • MrJuha82hyvätyyppi

        hahahah vai niin
        jassoo


      • Upeita
        MrJuha82hyvätyyppi kirjoitti:

        hahahah vai niin
        jassoo

        Ne on muute sisaruksia jokka halpa-hallissa töisä,
        Ne nuoret plikat ;) aika hyvännäkösiää!


      • MrJuha82vaan
        Upeita kirjoitti:

        Ne on muute sisaruksia jokka halpa-hallissa töisä,
        Ne nuoret plikat ;) aika hyvännäkösiää!

        Voe voe juuri näin miten sanoit! Loi semmosia silmäyksiä minuun, josta arvasi kyllä heti miksi tuijotti minua =)

        Semmonen lyhyehkö tukka sillä nuorella naisella, muistaakseni ruskea tukka.


    • urheilu autoilija

      Ei Pyhäsalmen naisille kelpaa mikä tahansa tehdas madallettu sport autoilija.Minullahan noita naisia riittää,kun oon komea ja alla tuliterä urheiluauto:)

      • MrJuha82HERRA

        Mulla on mersu !!
        Toki ei kannata leuhkia autoilla vai mitä?


    • MrJuha82iownsbullies

      Ja kyllähän noi kaikki tytöt ja naiset tuijottaa mua paljon, koska oon ite kommee/komia mies.

    • MrJuha82iownsbully

      En ehkä koskaan eti naista itelleni, sillä oon täysi ERAKKO.

      • tunnenko sinut

        pistä koko nimes nivalan cowboy


      • MrJuha82herra
        tunnenko sinut kirjoitti:

        pistä koko nimes nivalan cowboy

        Jos se nainen on sun naisystäväsi, joka kaupassa kassalla?
        en todellakaan oo häntä iskemässä enkä oo koskaan ollutkaan.

        On mulla jonkun verran sukua siellä Pyhiksellä.
        Kaikki ne sukulaiseni ihan asiallista porukkaa.


      • On ne vaan
        MrJuha82herra kirjoitti:

        Jos se nainen on sun naisystäväsi, joka kaupassa kassalla?
        en todellakaan oo häntä iskemässä enkä oo koskaan ollutkaan.

        On mulla jonkun verran sukua siellä Pyhiksellä.
        Kaikki ne sukulaiseni ihan asiallista porukkaa.

        Mut kyllä ne siskokset on sitte helkkarin hyvännäkösiä,
        Että ihan uhh!;)


      • sport autoilija
        On ne vaan kirjoitti:

        Mut kyllä ne siskokset on sitte helkkarin hyvännäkösiä,
        Että ihan uhh!;)

        Kävin tänään Halpa-hallissa, mutta ei näkynyt hyvännäköisiä siskoksia.


      • sport autoilija
        sport autoilija kirjoitti:

        Kävin tänään Halpa-hallissa, mutta ei näkynyt hyvännäköisiä siskoksia.

        Vaikka veljeksetkin olisi kelvanneet.


    • werwerw

      V*ttu mitä pedareita täällä liikkuu, niskat nurin!

      • MrJuha82vaan

        Pedareitako, ihanko tosi?
        Eikö ne naiset ole täysi-ikäisiä kaiketi, jotka siellä kassalla vai oonko erehtynyt henkilössä?
        Kyllä ne ainaki näyttää noin 19-25 vuotiailta vähintään.
        Ei ole pedofiiliaa iskeä silmä tuon ikäisiin, vaikka ite ois vähän vanhempi.
        Enkä tässä oo aikonu mitään muutenkaan.

        Tuo kommentti vain osoittaa, ettet nyt oikein tajua.


    • sport autoilija

      Ei kannata sitten sinne tulla.

    • Ainahan nainen on kaunis, näin se vaan on.
      Mutta tyhmiä ne kyllä on kuin vasemmanjalan saapas.
      Ajatelkaapas, mennä nyt miehen kanssa avioon, hyi ! ; )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2070
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      626
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      477
    Aihe