mondeo -03 valuttaa bensaa

valuttaa bensaa

Mondeo -03 valuttaa bensaa ku käynnistää auton,valuttaa pelkääjä puolen takarenkaan kohdilta, n. 10minsaa auton sammuttamisen jälkeen valutus loppuu. valuttaa tippoja ei litra tolkulla.
onko vinkkejä missä häikkä? mistä alkas tutkimaan?

5

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynnistäes

alkaa bensa menee tankist koneel,eli tankist tuleva bensa putki rikki tai letku!93-99 mukaan polttoainepumpult tulee letku suodattimel ja nois jatkuu putkena! ja suodatin on sil puolel mist tankataan!eli takapää ylös ekaks oikee trenkas pois!pyyhi kaikki märät kohdat ja ota suojamaski päähä ja pyydä kaverii käynnistää,näin paikannat varmuudella paikan!voi olla pelkästään murtunu tuo letku liitos kohdastaan tai löysäl ,muute kuulostaa et tuo suodattimel tuleva letku tanki pääl on hankannu itsensä rikki,eli kun saat auton ylös voit kädellä nostaa tankia ja huomata onko löysäl!

• Mondeojeejee

Ja älä konti siellä auton alla tai edes käynnistä sitä, jos koko keksintö on vain tunkin varassa. Se kun on hengelle hupaa hommoo.

En muuten ajelisi itse moisella bensanvaluttajalla metriäkään. Mitäs meinaat tehdä, kun auton persuus on tulessa?

• Käynnistäes
        Mondeojeejee kirjoitti:

Ja älä konti siellä auton alla tai edes käynnistä sitä, jos koko keksintö on vain tunkin varassa. Se kun on hengelle hupaa hommoo.

En muuten ajelisi itse moisella bensanvaluttajalla metriäkään. Mitäs meinaat tehdä, kun auton persuus on tulessa?

ai nii tuo unohtu neuvoo,et kunno pukeil tuo perä!kun kysyjä ilmeisemmi ei oo kokenu!

• koopelto

Bensan suodatin vaihtoon. Oikean takapyörän kohalla. Oli sama juttu 2 kk sitten.

• köfffffffffffffff

Luulen, että kittivika tai vetarit vuotaa...fooordi on tunnettu näistä...

hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      121
      4600
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      69
      2662
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1695
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1176
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      892
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      46
      886
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      863
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      849
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      817
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe