Mondeo -03 valuttaa bensaa ku käynnistää auton,valuttaa pelkääjä puolen takarenkaan kohdilta, n. 10minsaa auton sammuttamisen jälkeen valutus loppuu. valuttaa tippoja ei litra tolkulla.
onko vinkkejä missä häikkä? mistä alkas tutkimaan?
mondeo -03 valuttaa bensaa
5
287
Vastaukset
- Käynnistäes
alkaa bensa menee tankist koneel,eli tankist tuleva bensa putki rikki tai letku!93-99 mukaan polttoainepumpult tulee letku suodattimel ja nois jatkuu putkena! ja suodatin on sil puolel mist tankataan!eli takapää ylös ekaks oikee trenkas pois!pyyhi kaikki märät kohdat ja ota suojamaski päähä ja pyydä kaverii käynnistää,näin paikannat varmuudella paikan!voi olla pelkästään murtunu tuo letku liitos kohdastaan tai löysäl ,muute kuulostaa et tuo suodattimel tuleva letku tanki pääl on hankannu itsensä rikki,eli kun saat auton ylös voit kädellä nostaa tankia ja huomata onko löysäl!
- Mondeojeejee
Ja älä konti siellä auton alla tai edes käynnistä sitä, jos koko keksintö on vain tunkin varassa. Se kun on hengelle hupaa hommoo.
En muuten ajelisi itse moisella bensanvaluttajalla metriäkään. Mitäs meinaat tehdä, kun auton persuus on tulessa? - Käynnistäes
Mondeojeejee kirjoitti:
Ja älä konti siellä auton alla tai edes käynnistä sitä, jos koko keksintö on vain tunkin varassa. Se kun on hengelle hupaa hommoo.
En muuten ajelisi itse moisella bensanvaluttajalla metriäkään. Mitäs meinaat tehdä, kun auton persuus on tulessa?ai nii tuo unohtu neuvoo,et kunno pukeil tuo perä!kun kysyjä ilmeisemmi ei oo kokenu!
- koopelto
Bensan suodatin vaihtoon. Oikean takapyörän kohalla. Oli sama juttu 2 kk sitten.
- köfffffffffffffff
Luulen, että kittivika tai vetarit vuotaa...fooordi on tunnettu näistä...
hihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841