Minulla yli kaks vuotta ja puol kuukautta oleva venäjänkääpiö hamsteri talvikko.Vaikka yleinsä ne elää noin kaks vuotta.Sitten tänään kuin tulin koulusta kotiin ja menin huoneeseeni ja olin ottamassa tofua häkistään pois juoksentelemaan lattialle.Ei se herännytkään mutta hengitti kuitenkin ja heilutteli viiksiään.Otin sen käteeni ja silitin niin siinä se vaan pötkötti ei se kova ollut että ei se kuitenkaan kuollut ollut.Siinä laitoin tofun takaisin häkkiin ja kyllä siinä itketti sitten soitin vanhemmilleni ja kerroin mitä oli käynnyt.Sanoi katotaan sitten kun tullaan töistä kotiin.Itse arvelen että se kuolee pian.Itse olen 10:vuotias
Hamsteri ei herää mutta hengittää kuitenkin.
ham3
2
1000
Vastaukset
- kyllä..
Kuolee, jos se ei syö tai juo.
- gjfhkjl
Ei liity millään tavalla lehtikaloihin... Mutta mitä hamsterillesi kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3814136Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1151546- 1341407
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko671137Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔63961Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass15956Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise12907- 38890
- 65871
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60869