Hamsteri ei herää mutta hengittää kuitenkin.

Minulla yli kaks vuotta ja puol kuukautta oleva venäjänkääpiö hamsteri talvikko.Vaikka yleinsä ne elää noin kaks vuotta.Sitten tänään kuin tulin koulusta kotiin ja menin huoneeseeni ja olin ottamassa tofua häkistään pois juoksentelemaan lattialle.Ei se herännytkään mutta hengitti kuitenkin ja heilutteli viiksiään.Otin sen käteeni ja silitin niin siinä se vaan pötkötti ei se kova ollut että ei se kuitenkaan kuollut ollut.Siinä laitoin tofun takaisin häkkiin ja kyllä siinä itketti sitten soitin vanhemmilleni ja kerroin mitä oli käynnyt.Sanoi katotaan sitten kun tullaan töistä kotiin.Itse arvelen että se kuolee pian.Itse olen 10:vuotias
21237
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Kuolee, jos se ei syö tai juo.

Äänestä

Ei liity millään tavalla lehtikaloihin... Mutta mitä hamsterillesi kävi?

Äänestä

Kommentoi aloitusta

ham3 kirjoitti:

Minulla yli kaks vuotta ja puol kuukautta oleva venäjänkääpiö hamsteri talvikko.Vaikka yleinsä ne elää noin kaks vuotta.Sitten tänään kuin tulin koulusta kotiin ja menin huoneeseeni ja olin ottamassa tofua häkistään pois juoksentelemaan lattialle.Ei se herännytkään mutta hengitti kuitenkin ja heilutteli viiksiään.Otin sen käteeni ja silitin niin siinä se vaan pötkötti ei se kova ollut että ei se kuitenkaan kuollut ollut.Siinä laitoin tofun takaisin häkkiin ja kyllä siinä itketti sitten soitin vanhemmilleni ja kerroin mitä oli käynnyt.Sanoi katotaan sitten kun tullaan töistä kotiin.Itse arvelen että se kuolee pian.Itse olen 10:vuotias

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu