Minulla yli kaks vuotta ja puol kuukautta oleva venäjänkääpiö hamsteri talvikko.Vaikka yleinsä ne elää noin kaks vuotta.Sitten tänään kuin tulin koulusta kotiin ja menin huoneeseeni ja olin ottamassa tofua häkistään pois juoksentelemaan lattialle.Ei se herännytkään mutta hengitti kuitenkin ja heilutteli viiksiään.Otin sen käteeni ja silitin niin siinä se vaan pötkötti ei se kova ollut että ei se kuitenkaan kuollut ollut.Siinä laitoin tofun takaisin häkkiin ja kyllä siinä itketti sitten soitin vanhemmilleni ja kerroin mitä oli käynnyt.Sanoi katotaan sitten kun tullaan töistä kotiin.Itse arvelen että se kuolee pian.Itse olen 10:vuotias
Hamsteri ei herää mutta hengittää kuitenkin.
ham3
2
1103
Vastaukset
- kyllä..
Kuolee, jos se ei syö tai juo.
- gjfhkjl
Ei liity millään tavalla lehtikaloihin... Mutta mitä hamsterillesi kävi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512