eipä ihme että ammatiautoilijat ovat nämä hylännet jo aikoja sitten
https://www.google.fi/search?q=yuotube tdci proplem&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=np&source=hp&gws_rd=cr&ei=CWHqUpugHJGP4gSL5YCoDQ
ihme diesel
13
404
Vastaukset
- oppirahat
yhtä eko kuin saastuttava ecoboost moponmoottori
http://www.youtube.com/watch?v=rSXrD-Rvq0w
pienhiukkasia löytyy - vw rules
ja sitten vielä moititaan vw,n tdi moottoreita,taksit poliisit rajavartio luottaa vw,n transporttereihin ja useisiin vw,n ja skodan henkilöauto malleihin,sen sijaan kyseiset tahot ovat luopuneet tai luopumassa fordien käytöstä kokonaan kalliiden ylläpito kustannuksien vuoksi
- Tullimies
Asiaa.myös tulli luottaa laatu autoon
- Taksina niitä löytyy
ei tarvitse googlella etsiä, riittää kun avaa silmänsä.
- Ford kova työjuhta
Turhaa tuo provoilija sönkkää, koska poliiisi osti juuri pk-seudullekkin useita Focuksia ja Mondeoita!!
PV osti Rangereita ja Transitteja, samoin monille kaupungeille on mennyt transuja paljon!!
"Pakettiautoissa Fordin markkinaosuus tammi-joulukuussa oli 22,4 prosenttia ja sillä irtosi markkinoiden kakkossija." Tämän perusteella yhä useampi urakoitsijakin luottaa Transittiin!!!
Kannattaa lukea Fordin asiakaslehtiä, eikä Toyota-uutisia niin tietää asioista oikeasti!!!
- kgfbvetk
Maijona pakko pitää niitä porttereita,kun ne on ainoita pakuja missä ajo ominaisuudet.Ehkä noita pikku transitteja poliisit kokeilee?Isot trasitit on laivoja portteriin verraten
- konkurssiin firma
ei fordilla terve järkinen ajele,oli sitten henkilö tai pakettibiili,ei jaksa aina olla laittamassa
- justiinsa juu
näinhän se on.kestävää autoa haluava ei fordia halua riesakseen
- joo,joo
kaikki wolkkarin tuotteet niin saa pajalla asua
- kaikk män27
ei ole ford yrittäjän auto,paitsi jos on korjaamo sit ford urpoilta on helppo viedä manit
- joju edes hyötyy
onpahan korjaamoilla ainakin töitä
- 13+8
Joopa joo..kulutussopulit vinkuu avuttomuuttaan.....
- korjaamista riittää
ford mieshän on tunnetusti auto amiksen käyny ja harrastaa fordin korjausta ainiaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664