Olis hienoo jos jokainen vastais vain rekisteröidyllä nimimerkillä, eikä huutais puskasta useilla nimimerkeillä.
Minä veikkaan että Rädyn tuomio kaatu todella komiasti, eli kaikilta, tai lähes kaikilta osin.
Minun järjelläni Ahteen olisi pitänyt tehdä itse jo vuosia ennen rikosilmoitus, eikä pitää asiaa salassa.
Nyt on näyttämisen paikka todella vain puheen tasolla ja siihen minä en loppuun asti usko.
Timo Räty : Hilkka Ahde, Muuttuuko oikeuden päätös
13
155
Vastaukset
- huutavanäänikorvassa
En usko, että muuttuu.
Jokainen meistä kun huolehtii itsestään, niin hyvää tulee. - pensaikko
Olisiko hienoa, jos nimimerkillään vastaisivat ne, jotka eivät ole piilottaneet profiiliaan?
Jos sä ju-h et usko puheeseen niin miten sitten kirjotukseen uskoisit,kumminkin ajattelet et huijaa toi nikki.
En tuhlaa aikaas- pus.pus.pus
Kuka lainaa nikkiään, kun minulla rekattua ei ole? Asia ei kinosta, toivottavasti oikeus voittaa.
Kristallipalloni on huollossa.- eduskunnan pilarin takaa
Nostaako Matti kanteen Hilkan pettämishaluista, vai seisooko Hilkan vierellä kuten Hilkka silloin kun
Mattia syytettiin eduskunnassa käpälöinnistä - salin naispatsas
eduskunnan pilarin takaa kirjoitti:
Nostaako Matti kanteen Hilkan pettämishaluista, vai seisooko Hilkan vierellä kuten Hilkka silloin kun
Mattia syytettiin eduskunnassa käpälöinnistäSoita ja kysy, jos kiinnostaa. Mua ei.
- käpälöikö
salin naispatsas kirjoitti:
Soita ja kysy, jos kiinnostaa. Mua ei.
se suakin?
- poliittinen näytelmä
KAATU SE
koko touhu oli lavastettua höpötystä,
syyt aivan erit kuin annettiin ymmärtää,
jokainen täysijärkinen huomasi mikä oli oikea syy koko rähinään, - zz-zz.
Tämä ensimmäinen lauseesi pitää osoittaa ylläpidolle. Sieltä ne säännöt annetaan.
Näitä tuomion veikkauksia ei kannata harrastaa. Odotellaan oikeuden päätöksiä, jos ei ole jo päätetty. - ei rekattu
Ei pitäisi jakaa jäsenkirjavirkoja.
Rahat menee hukkaan. Ei silti olisi tarvinnut kiusata, itse Räty palkkasi tietääkseni. joten kähmintään osallistu myös Räty jos sitten ei ylemmältä taholta painostettu palkkaamaan Hilkka. - Mattiesko 1
Hytönen puolustaa Rätyä . Tunnetusti Hytönen on kiltti eikä sorru kiusaamaan .
- virkanainenko
Kähmikö Hilkka Rätyä ennen virkanimitystään? Kiristikö Hilkka Mattia järjestämään itselleen työpaikan koska Hilkka oli puolustanut Mattia?
Mitä teki Nykänen?
Mitä on tekemässä Minna Haapkylä?
Kuka murhasi rouva Skroofin?
Miksi Rokka ei tykännyt Venäläisistä?
Kaivoiko kyllikki S. oman hautansa flirttailullaan?
Paniko pappi pahasti?
Tämä lapsellinen lässytys saisi jo loppua.
Mitä Ahteet tai muut vasta-mäet kenellekään kuuluu.
Saati oikeuden urkkimiset.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278