Timo Räty : Hilkka Ahde, Muuttuuko oikeuden päätös

Olis hienoo jos jokainen vastais vain rekisteröidyllä nimimerkillä, eikä huutais puskasta useilla nimimerkeillä.

Minä veikkaan että Rädyn tuomio kaatu todella komiasti, eli kaikilta, tai lähes kaikilta osin.

Minun järjelläni Ahteen olisi pitänyt tehdä itse jo vuosia ennen rikosilmoitus, eikä pitää asiaa salassa.
Nyt on näyttämisen paikka todella vain puheen tasolla ja siihen minä en loppuun asti usko.

13

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huutavanäänikorvassa

      En usko, että muuttuu.

      Jokainen meistä kun huolehtii itsestään, niin hyvää tulee.

    • pensaikko

      Olisiko hienoa, jos nimimerkillään vastaisivat ne, jotka eivät ole piilottaneet profiiliaan?

    • Jos sä ju-h et usko puheeseen niin miten sitten kirjotukseen uskoisit,kumminkin ajattelet et huijaa toi nikki.
      En tuhlaa aikaas

    • pus.pus.pus

      Kuka lainaa nikkiään, kun minulla rekattua ei ole? Asia ei kinosta, toivottavasti oikeus voittaa.
      Kristallipalloni on huollossa.

      • eduskunnan pilarin takaa

        Nostaako Matti kanteen Hilkan pettämishaluista, vai seisooko Hilkan vierellä kuten Hilkka silloin kun
        Mattia syytettiin eduskunnassa käpälöinnistä


      • salin naispatsas
        eduskunnan pilarin takaa kirjoitti:

        Nostaako Matti kanteen Hilkan pettämishaluista, vai seisooko Hilkan vierellä kuten Hilkka silloin kun
        Mattia syytettiin eduskunnassa käpälöinnistä

        Soita ja kysy, jos kiinnostaa. Mua ei.


      • käpälöikö
        salin naispatsas kirjoitti:

        Soita ja kysy, jos kiinnostaa. Mua ei.

        se suakin?


    • poliittinen näytelmä

      KAATU SE

      koko touhu oli lavastettua höpötystä,
      syyt aivan erit kuin annettiin ymmärtää,
      jokainen täysijärkinen huomasi mikä oli oikea syy koko rähinään,

    • zz-zz.

      Tämä ensimmäinen lauseesi pitää osoittaa ylläpidolle. Sieltä ne säännöt annetaan.
      Näitä tuomion veikkauksia ei kannata harrastaa. Odotellaan oikeuden päätöksiä, jos ei ole jo päätetty.

    • ei rekattu

      Ei pitäisi jakaa jäsenkirjavirkoja.
      Rahat menee hukkaan. Ei silti olisi tarvinnut kiusata, itse Räty palkkasi tietääkseni. joten kähmintään osallistu myös Räty jos sitten ei ylemmältä taholta painostettu palkkaamaan Hilkka.

    • Mattiesko 1

      Hytönen puolustaa Rätyä . Tunnetusti Hytönen on kiltti eikä sorru kiusaamaan .

      • virkanainenko

        Kähmikö Hilkka Rätyä ennen virkanimitystään? Kiristikö Hilkka Mattia järjestämään itselleen työpaikan koska Hilkka oli puolustanut Mattia?


    • Mitä teki Nykänen?
      Mitä on tekemässä Minna Haapkylä?
      Kuka murhasi rouva Skroofin?
      Miksi Rokka ei tykännyt Venäläisistä?
      Kaivoiko kyllikki S. oman hautansa flirttailullaan?
      Paniko pappi pahasti?

      Tämä lapsellinen lässytys saisi jo loppua.
      Mitä Ahteet tai muut vasta-mäet kenellekään kuuluu.
      Saati oikeuden urkkimiset.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe