Onko kukaan kerännyt esim keskikalja tai muita kotimaisia kaljapulloja, tyhjänä, korkkimukana. Itselläni reilun kymmenenvuoden ajalta pulloja, huono keräilymuoto sikäli, että vie paljon tilaa. Vanhempia pulloja taitaa löytää vain satunaisesti joskus kirpputoreilta, talojen ullakoilta ja vastaavista paikoista. Kaljapullo kuvastaa kuitenkin hyvin aikaansa ja on mielestäni mielenkiintoinen ajan ilmentäjä ja siksi mukava kerättävä. Ei tarvitse välttämättä itse juoda mitään alkoholia, voihan sitä olla hengessä mukana, toisten ilossa ja selvinpäin. Aika usein vaihtuvat etiketit, ainakin näin vanhemmalla iällä tuo ajankulu nopeutuu. Olisi mukava nähdä jossain niitä vähän vanhempia pulloja etiketteineen, ei löydy kokelmakuvia kovin paljoa netistä, esim 80-90 luvun pulloista. Taitaa olla joskus hyvissä keräilyhinnoissa nämä.
Kaljapullot
3
113
Vastaukset
- rekitie
Naapuri näyttää keräävän punaisia koffin tölkkejä takapihalleen.Kasassa arviolta n.150kpl tölkkejä.Laiskuuus huipussaan.Ja aamulla heti n.8.50 hakemaan uusia punaisia tölkkejä kun edelliset loppuneet.No tyylinsä kullakin.
- Eipä ole vielä
paljoakaan sitten, ei voi alkoholistiksi haukkua, tosin juopottelu ei varsinaista keräilyä ole, kertyyhän esim. sängyn alle pölyä keräämättäkin.
- arsa
Mulla olis muutama Mallasjuoman pullo -60 luvulta. Ne näyttää olevan paljon isompia kun nykyiset. Korkki, tosin vähän ruostunut on ainakin yhdessä.
Joutasivat jollekin jos joku keräilee. Hinnasta päästään varmasti sovintoon.
Muutama Kossupullo löytyy kans samalta ajalta. Niissä näyttää olevan se etiketti erilainen kuin nykyisin. Sais samassa kaupassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730