Älykkään miehen tunnusmerkit

illan kysymys

Kerrotko muutamia.

Ja voi kertoa naisestakin samoja juttuja.

45

913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain ajatusta

Älyäkin on niin monenlaista, ettei yhtä yhdistävää tekijää löytyne.

Sellainen itseäni kiinnostava älykkyys näkyy silmistä. Katseestahan yleensä huomaa, jos pään sisällä liikkuu ajatuksia.

Tietynlainen itsenäisyys on myös jonkinlainen merkki siitä, että todennäköisesti seuraa elämää ja sen ilmiöitä itsekin eikä ole liian riippuvainen muista ja muiden mielipiteistä.

Eniten pidän tunneälystä. Se on sitä, että saa toisen tuntemaan olonsa turvalliseksi ja hyväksi ja osaa kohdella muita ihmisiä ja eläimiä arvostaen.

"Elämässä kun pitäisi elää sillä tavoin kauniisti, ettei polta roihullaan muilta elintilaa."

• mutanttinorsu

älykäs mies kiertää hyvin kaukaa tämmöset ääliömäiset sivut

• löyhäpää

Niin kiertää älykäs nainenkin...

• ei feministi

En ehkä noin sanoisi. Ne miehet joilla on tunneälyä ovat täällä,ja
        ne jotka omaa muita älyykkyysmuotoja ovat muualla.

Sitten vitsi

sukupuoli?Julkaistu Tiede-lehdessä 12/2008

Olipa kerran naispuolinen aivosolu, joka eksyi miehen pääkoppaan. Se katseli hermostuneena ympärilleen, mutta siellä oli tyhjää ja hiljaista. "Haloo!" se huhuili, mutta kukaan ei vastannut. "Onko täällä ketään?" se huusi vähän kovempaa. Ei vastausta vieläkään. Solu alkoi tuntea itsensä todella yksinäiseksi ja kiljui kaikin voimin: "ONKO TÄÄLLÄ KETÄÄN?" Silloin se kuuli heikon äänen jostakin hyvin, hyvin kaukaa: "Me olemme täällä alhaalla."

• o-ous
        löyhäpää kirjoitti:

Niin kiertää älykäs nainenkin...

kyllä täällä kuule käy älykästäkin väkeä kirjoittelemassa, näkee teksteistä. Ei nää kaikki ole tyhjäpäiden juttuja.

• tämäontotuus

Silloin on jo älykkyyden jollain asteella ja ehkä peräti viisauden abc:ssä myös, kun tajuaa itse miten tyhmä itse on.

• s....

älykäs mies huomaa kyllä koska nainen on älykkäämpi. Ja sitä mukaa.

• M.... Mies

Naisella on enemmän tunneälyä ja monesti hän osaa käyttäytyä älykkäämmin.

Hyviä öitä

• lainaaaa
        M.... Mies kirjoitti:

Naisella on enemmän tunneälyä ja monesti hän osaa käyttäytyä älykkäämmin.

Hyviä öitä

Höpöjä osaksi. Älykkyys ei ole rippuvainen sukupuolesta. Mutta nainen on tosiaan empaattisempi ja empaattisempi. Mies taas hallitsee paremmin havaintojen teon, suunnat ja liiketarkkuuden. Kun ihmisten hermoverkkoja on kartoitettu, on saatu selville, että miehen aivoissa hermoratojen kytkennät keskittyvät aivopuoliskojen sisään, naisen aivoissa niiden välille. Pääsääntöisesti noin mutta sekä miehellä että naisella on samoja kytkentöjä ja suhteelliset osuudet vaihtelut ovat yksilöllisiä.

• illan kysymys

Kivoja ajatuksia.
      Noin varmaan on.

Myös huumori voi olla hoksaavaa ja älykästä.
      Ja se auttaa monesti kiperissä asioissa mutta kaikki ihmiset eivät sitä ymmärrä.

• ei löysä

Tiukka pipo

• s....

nassuton mussuttaja ei kuulosta kovin älykkäältä

• tuntomerkkejä nai-
    • YHDELLÄ SANALLA

INSINÖÖRI

• heko heko heko

Mitä eroa on diplomi-insinöörillä, insinöörillä ja teknikolla? – Diplomi-insinööri tietää, miksi jotain tehdään, mutta ei miten. Teknikko tietää, miten jotain tehdään, mutta ei miksi. Insinööri ei tiedä kumpaakaan.

• haha.

Mitä yhteistä on esinahalla ja insinöörillä? – Kummatkin väistyy, kun alkaa tosihommat

• päivänaurut

Buhahhaaaa

• Älykkään miehenkö?

Ai, onko niitäkin olemassa?

• panomies on viisas
    • yks akka

Älykäs ihminen ei aliarvioi toisten älykkyyttä. Älykäs ei sorru moiseen typeryyteen.

Älykäs omaa ihmistuntemusta mutta viisas tuntee itsensä. Jo joka tuntee omat heikkoutensa ja tunnistaa seka tunnustaa oman vajavaisuutenss hyväksyy muutkin sellaisina kuin he ovat.

• yks akka

Katseestahan sen näkee.

• älykäs mies..

• sama akka
        älykäs mies.. kirjoitti:

vaikenee, hiljaista miestä kunnioitetaan. Nainen selvittäää, jaaja jaa.... jne. ns.kaakakaakakaa

:P

http://www.youtube.com/watch?v=dsQAD7Ppx2Q

Minusta kyllä viisas vaikenee... Oli sitten mies tai nainen.

Vaikka mistä me tiedetään, vaikka se hiljainen huijaa, koska ei vaan keksi sanottavaa ja siksi siis vaikenee

se katse se katse. Siihen sanat loppuvat.

• Erkki on älykkö
      • yks akka

Eskimoita koko sakki. Naapurin Erkkiä myöten. Erkki puhuu aina totta. Vaikka valehtelis.

:DDDDD

niin parasta.

• aiwan aiwan
    • hei hai hui =D
    • 3 merkkiä

Älykäs mies kohtelee muita hyvin, älykäs mies ei siis petä. Älykäs mies ei viihdy Suomi24 palstoilla.

• yks akka

Palsta on tunteen ja älyn ristiriita. Äly on tuntea, tunneäly. Tunne äly.

• niin ja näin väärinp

Tietoviisaus ei mua kiinnosta. Miehessä pidän kyvystä tuntea empaattisuutta, myötäelämistä ja tietynlainen positiivinen elämän asenne ja huumori. Vakavasti ottaen kuitenkin kykyä seisoa sanojensa takan, olematta yli-ihminen.

Tahallinen ilkeys ja toisen mollaaminen, kenen tahansa mollaaminen on miehessä ja naisessa hirveä piirre. Täällä palstalla esiintyy aika paljon myös sellaista. Haluan pysyä kaukana sellaisista ihmisistä.

Itse olen kaukana täydellisyydestä, en kaipaa täydellisyyttä, vaikka nuo piirteet mielestäni aika paljon on sitä, mutta perusajatus tässä.

• Piér Uman

Älykäs mies pieraisee oikealla hetkellä!

• dhhddhdhdh

JunttiMan iski taas.

• Nero mielestään:

Älykkään miehen tunnistaa siitä, että hän pysyy kaukana minusta! Tämän perusteella mun ihastus taitaa olla ihan helvetin fiksu tyyppi!!

• Valehtele

Älykkäästi.

• PYÖRITTÄÄ

useita "älykkäitä" samaan aikaan.

• jaahans vai niin

no meilläpäin äly on ämpärissä..ämpäri pihan perällä..joosiis mitäpä sitä älyllä ihminen tekee, jollei osaa soveltaa tietojaan käytäntöön..

• tiivistän yhteen

Oikeudenmukainen

• diplom

tippainssi

• erä(s)mies

Älykkään miehen tunnistaa siitä, ettei hän ole minä.

• älä
        erä(s)mies kirjoitti:

Älykkään miehen tunnistaa siitä, ettei hän ole minä.

aliarvio itseäsi,,,

• sh<hjfha

Työelämässä näitä on tullut muutamia vastaan. He ymmärtävät asioita ja kokonaisuuksia hyvin nopeasti. Löytävät helposti (tai sen näköisesti) ratkaisuja. Koska ajattelu on heille niin helppoa, heillä on paljon töitä, joista he myös suoriutuvat. Hommat eivät siis jumiudu, eikä niiden tekemättömyyttä selitellä kaverin syyksi tms.

Tässä pitää myös todeta se, että älykäs ihminen ei ole välttämättä hyvä sosiaalisissa taidoissa.

• tyhmämuttayksin

Älykäs on yksinäinen koska hänen on vaikea löytää samalla ymmärryksellä varustettua seuraa,tyhmien maailmasta.

• ÄO 165

Vuoden älykkäin kommentti! Toi on oikeasti niiiiin totta! Hajotkaa muut siihen.

• 172 cm KGB KLOP

eikkö löyddy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7535
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      100
      5453
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4622
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3332
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2738
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      54
      2391
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2388
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2224
    Aihe