Käytttekö te lesbot sauvoja, vibroja, dildoja jotka on muotoiltu oikean miehen siittimen mukaan? Jos, niin eikö miehen muna oo äärimmäinen kuvotus, eli miksi niin?
Luonnollisesti muotoillut dildot?
15
494
Vastaukset
- f*ck
ajatteleeko mies siis että jos joku ei makaa sen kanssa, se varmasti viha/tuntee kuvotusta miestä kohtaan? Jos sun vaimolla on dildo, ajatteletko että se kuvittelee sen jatkeeksi jonkun toisen miehen?
Mä kerron sulle että lesbot ei ihan kauheasti ajattele miesten vehkeitä ja en usko että ne jotka käyttää dildoja, valitsee sen ulkonäöllisistä syistä.
Oleteko itse ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa? Jos et, niin ajatteletko sitä nähdessäsi jotain mikä muistuttaa penista? Sama pätee lesboihin, mies ei tule mieleen vaikka näkee dildon, se on vain apuväline. - ei huvita
en käytä.
- jonn
Dildohan on vain apuväline, lelu. Strapon jättää kädet kivasti vapaaksi ja mahdollistaa lisää asentoja. Lesbo kiihottuu naisesta, miehiin suhtautuminen on neutraali. Ei lesbot "tyydy" naisiin koska vihaisivat miehiä tai pitäisivät miehiä kuvottavina, nämä naiset oikeasti kiihottuvat naisvartalosta. Minusta mies ei kuulu lesbosuhteeseen missään mittakaavassa eikä miehellä ei ole mitään tekemistä kahden naisen välisen seksin kanssa. Dildot on suunniteltu tyydyttämään naista, ei muistuttamaan naista miehestä.
Alla demonstraatio seksuaalisesta suuntautumisesta:
Heterotyttö nähdessään alastoman miehen: "anna tänne sitä k*rpää!!"
Lesbotyttö nähdessään alastoman miehen: "meh." - lesbodildo
Tyttöystäväsi on parantumassa jos haluaa itseään pantavan dildolla. Syvällä sisimmässään hän kaipaa lämmintä kovaa mutta kuitenkin niin pehmeää munaa sisälleen ja haluaa tuntea miehen hellät kädet vartalollaan.
- Voi surkimusta
Keksi jo parempaa tekemistä v*ttu :-D oot säälittävä, katkera yksinäinen nettikirjottaja kovassa puutteessa :D v*tuttaako? Taidat kaivata kunnon isoa dildoa turhan tiukkaan persreikääsi niin jo helpottaa turha kiristys ja vikinä lakkaa. Säälittävä ihmisviipale
Minä lesbona arvostan kunnon sormitusta sekä nuolentaa, pimpan käsittelyä mitä yksikään mies ei osaa, koske heillä ei ole omakohtaista kokemusta siitä - "kielimies"
Voi surkimusta kirjoitti:
Keksi jo parempaa tekemistä v*ttu :-D oot säälittävä, katkera yksinäinen nettikirjottaja kovassa puutteessa :D v*tuttaako? Taidat kaivata kunnon isoa dildoa turhan tiukkaan persreikääsi niin jo helpottaa turha kiristys ja vikinä lakkaa. Säälittävä ihmisviipale
Minä lesbona arvostan kunnon sormitusta sekä nuolentaa, pimpan käsittelyä mitä yksikään mies ei osaa, koske heillä ei ole omakohtaista kokemusta siitäOlet ihan oikeassa että kaipaan dildoa peppuuni:) Eräs muija laittoi surina sauvan sisääni ja otti samalla suihin. Sain sellainsen orgasmin että silmissä sumeni ja tuntui varpaissa asti. Rakasta pillun nuolemista ja varmaan teen jotakin oikein kun naisella on selkä kaarella ja saan pitää kahdella kädellä lantiota paikallaan että saan nuoltua loppuun. Mies pystyy tekemän kielellään ja sormillaan sen minkä nainenkin ja lisäksi mies voi antaa naiselleen jotain sellaista mihin lesbo ei koskaan pysty. Kyllä naiset muuten tuntuvat pitävän munastakin kun parhaimmillaan nainen on ollut jo sängyllä kantapäät kattoa kohden kun itse en ole vielä saanut edes paitaa riisuttua:D
- voi surkeaaaa
"kielimies" kirjoitti:
Olet ihan oikeassa että kaipaan dildoa peppuuni:) Eräs muija laittoi surina sauvan sisääni ja otti samalla suihin. Sain sellainsen orgasmin että silmissä sumeni ja tuntui varpaissa asti. Rakasta pillun nuolemista ja varmaan teen jotakin oikein kun naisella on selkä kaarella ja saan pitää kahdella kädellä lantiota paikallaan että saan nuoltua loppuun. Mies pystyy tekemän kielellään ja sormillaan sen minkä nainenkin ja lisäksi mies voi antaa naiselleen jotain sellaista mihin lesbo ei koskaan pysty. Kyllä naiset muuten tuntuvat pitävän munastakin kun parhaimmillaan nainen on ollut jo sängyllä kantapäät kattoa kohden kun itse en ole vielä saanut edes paitaa riisuttua:D
Voi tyhmää :-DD kun sinulla on g piste eli eturauhanen perseessä niinkuin teillä miehillä tuppaa olemaan.. Ei ihme että sait orkut.. Et kans taida mistään mitään tietää
Miehellä vaan ei ole pillua, hän ei voi tietää miltä se tuntuu, naisen käsittelylle ei kovin moni mies voi pärjätä :/ Sunkin kannattais varmaan pyytää jotain jätkää imasemaan munaas, osaa sen saletisti paremmin ku moni nainen.
Niitä kullia kaipaavia, kannat katossa odottavia naisia kutsutaan heteroiksi :DD etkö tiennyt reppana? Lesbo on eri asia. Lesbo haluaa sänkyynsä naisen, pillun ja tissit, mitä sulla ei taida olla tarjolla.
Oikeesti et tajuu miten säälittävän pellen teet itestäs ku istut yksin koneel trollaamas ja haukkumas ihmisii jossa lesbopalstalla.. Tylsä elämä. Ois sullaki muuta tekemistä jos niitä naisia sun sängyssä riittäis. Katkera ukko :D - fgbrbgr
voi surkeaaaa kirjoitti:
Voi tyhmää :-DD kun sinulla on g piste eli eturauhanen perseessä niinkuin teillä miehillä tuppaa olemaan.. Ei ihme että sait orkut.. Et kans taida mistään mitään tietää
Miehellä vaan ei ole pillua, hän ei voi tietää miltä se tuntuu, naisen käsittelylle ei kovin moni mies voi pärjätä :/ Sunkin kannattais varmaan pyytää jotain jätkää imasemaan munaas, osaa sen saletisti paremmin ku moni nainen.
Niitä kullia kaipaavia, kannat katossa odottavia naisia kutsutaan heteroiksi :DD etkö tiennyt reppana? Lesbo on eri asia. Lesbo haluaa sänkyynsä naisen, pillun ja tissit, mitä sulla ei taida olla tarjolla.
Oikeesti et tajuu miten säälittävän pellen teet itestäs ku istut yksin koneel trollaamas ja haukkumas ihmisii jossa lesbopalstalla.. Tylsä elämä. Ois sullaki muuta tekemistä jos niitä naisia sun sängyssä riittäis. Katkera ukko :DTiedän kyllä että mikä on eturauhanen:) Miksi muuten lesbot ylipäätään ostavat dildoja ja strapon valjaita:D Onko syynä se että lesboilla seksi jää aina nuolemiseksi, sormettamiseksi ja joskus voit hangata pilluasi tyttöystäväsi reittä vasten:D
- säälittävääää
fgbrbgr kirjoitti:
Tiedän kyllä että mikä on eturauhanen:) Miksi muuten lesbot ylipäätään ostavat dildoja ja strapon valjaita:D Onko syynä se että lesboilla seksi jää aina nuolemiseksi, sormettamiseksi ja joskus voit hangata pilluasi tyttöystäväsi reittä vasten:D
Öö en oo ikinä käyttäny dildoja tai strap oneja :-D? Koska ei tarvii
Oot säälittävä huomiohuora :D sääli ettei sun munaas kukaa haluu ni pitää tulla tänne vikisee
- hgåowr
Miehet jotenkin ajattelevat, että joku tarvisi vaan kunnolla munaa. Tai, että heidän silmissään hankala nainen on munan puutteessa. Voin kertoa, että naisen kanssa rakastelleena ei vähääkään mies, eikä miehen muna kiinnosta. Sori, siitä ei ole mihinkään. Eikä naiseni kanssa edes tarvitse apuvälineitä - ei munansorttisia tai muutakaan. Ja aina saa, toisin kuin entisessä elämässä munalla tai munaa muistuttavilla.
Ja kyllä, jos sauvaa olisin valitsemassa niin se olisi sen vibran takia, eikä muistuttaisi kyllä yhtään munaa. - haha
Ei munalla edes tee mitään, vaikka miehet niin luulee. Yksikään mies ei pelkällä k*rvällä ole minua tyydyttänyt. T. binainen
- Inhorealistiko?
Dildot on toki suunniteltu tyydyttämään naisia, mutta kaikkein suosituimmat mallit muistuttavat kummasti sitä tiettyä elintä, koska realistisuus on kuitenkin monien mielestä se kaikkein tärkein ominaisuus. Ei tekopenisten pitäisi horjuttaa seksuaalista identiteettiä eikä niitä liitä äijiin millään lailla. Eihän lesbous nyt ole este sellaisen käyttämiselle. Miksi pitäisi olla? Outoa. Jos jollekin äijälle paljastuisi, että omistat tekopeniksen, niin ei se tarkoita sitä, että lesbo on nyt vailla oikeata penistä. Ehei. Heteroäijien töhnäset mulkut ei todellakaan nappaa. Nainen voi omistaa molemmat, mies ei. Lesbon mulkku on aina puhdas, hygieeninen ja komea, toisin kuin eräiden... Se on lesbon ikioma mulkku tai sitten vastapuolen. Sitä voi vaikka käyttää mielikuvissa jonkun naisen jatkeena. On muuten väärin sanoa, että vain mielikuvitus on rajana, koska se ei nimenomaan ole. Havainnollistan nyt asiaa, vaikka siellä varmaan jo huudetaan suoraa huutoa, että älä missään nimessä tee sitä! Täytyy asia nyt tuoda julki, vai olenko ainoa toisinajattelija täällä. Minä päällä, hän alla, kasvot vastakkain, hänen mulkku välissä ja vieläkö kurottaa (heh) imemään tissejä, niin... and honey don't forget talk dirty to me..! Tai toistepäin. On muuten tosi kiihottavaa vain pelkästään hieroa pilluaan sitä vasten, koska se tuntuu niin paljon enemmän. Muut dildot ei sytytä, koska ei niistä nyt vaan saa irti mitään seksuaalisesti. Mitä tuo lesbotytön "meh" tarkoittaa? Ei avaudu.
- kädet ylös!
Meh tarkoittaa "ei kiinnosta". Meh.. Nääh, pyh jne.
Samoin kuin varmasi suurinta osaa lesboista kiinnosta inhotealistiset kumipippelit. Jos mun muija haluis sellasen, tulis olo ettei mun keho riitä sille, se ois outoa.
Joo no meillä kaikilla on kenties vähä erilaiset pimpat. Sen huomaa myös heteromuijista; paras kaverini (hetero henkeen ja vereen :D) on puhunut mulle paljon siitä, että hän ei ihmeemmin välitä munasta ja voisi elää ilmankin, hänestä sormitus on parasta. Toisaalta toinen kaverini on isojen mullkujen perään ja kerran sanoi jättäneensä touhut kesken jätkän kanssa kokeiltuaan tämän munaa ja todettuaan sen olevan liian pieni :D Että on niitä pimppejä erilaisia ja mieltymyksiä myös :)
Oma pimppa vaan turtuu semmosella pötköllä soutamisella (kokeiltu on) Kunnon paukutus on mulle sitä kun tarpeeks vahvalla keskarilla jyystää sitä ihanan kiimasen turvonneen pimpan yläseinämää, aluetta joka runsaiden hermopäätteidensä ansiosta on tunnettu myös g -pisteenä. Siihen vielä ku nopeeta hieroo tai tuolee klittaa ni jestas. Ei mikään maailmassa vedä sille vertoja tähtiä vaan näkee.
Hehe, pitkistä ja vahvoista sormista on kyllä ollut hyötyä ja iloa monelle :) ku pitää huolta tosta runkkulihaksesta (googlaa jos et tiedä mistä puhun tyhmä) kuivinakin kausina, sitä jaksaa sormittää pidempään ja kovempaa. Se voi olla rankkaa hommaa! Mun mielestä keskari ja nimetön yhdessä on ne kaks magic fingers, toisin ku mitä lesbot usein puhuu että keskari ja etusormi. Mielestäni se etusormi on vaan liian lyhyt, hidas eikä niin vahva. Välillä sitä tuntuu ihmisten kanssa hengaillessa, että pitäisi pitää sormet vähän piilossa, ne on mulle vähän ku sukupuolielimet.. :D
Ja hei, ennen kaikkea, lesboudessa ei ole kyse siitä, mitä nainen tai mies voi tarjota.. Vaan siitä, kummasta sukupuolesta on kiinnostunut! Naisista. Jos on naisten perään niin ei siinä ole miehillä väliin tulemista kun ei pysty naiseksi muuttumaan.
Ei ihme että se keskarin näyttäminem tarkottaa julkisesti "fuck you" XD - kädet ylös!
kädet ylös! kirjoitti:
Samoin kuin varmasi suurinta osaa lesboista kiinnosta inhotealistiset kumipippelit. Jos mun muija haluis sellasen, tulis olo ettei mun keho riitä sille, se ois outoa.
Joo no meillä kaikilla on kenties vähä erilaiset pimpat. Sen huomaa myös heteromuijista; paras kaverini (hetero henkeen ja vereen :D) on puhunut mulle paljon siitä, että hän ei ihmeemmin välitä munasta ja voisi elää ilmankin, hänestä sormitus on parasta. Toisaalta toinen kaverini on isojen mullkujen perään ja kerran sanoi jättäneensä touhut kesken jätkän kanssa kokeiltuaan tämän munaa ja todettuaan sen olevan liian pieni :D Että on niitä pimppejä erilaisia ja mieltymyksiä myös :)
Oma pimppa vaan turtuu semmosella pötköllä soutamisella (kokeiltu on) Kunnon paukutus on mulle sitä kun tarpeeks vahvalla keskarilla jyystää sitä ihanan kiimasen turvonneen pimpan yläseinämää, aluetta joka runsaiden hermopäätteidensä ansiosta on tunnettu myös g -pisteenä. Siihen vielä ku nopeeta hieroo tai tuolee klittaa ni jestas. Ei mikään maailmassa vedä sille vertoja tähtiä vaan näkee.
Hehe, pitkistä ja vahvoista sormista on kyllä ollut hyötyä ja iloa monelle :) ku pitää huolta tosta runkkulihaksesta (googlaa jos et tiedä mistä puhun tyhmä) kuivinakin kausina, sitä jaksaa sormittää pidempään ja kovempaa. Se voi olla rankkaa hommaa! Mun mielestä keskari ja nimetön yhdessä on ne kaks magic fingers, toisin ku mitä lesbot usein puhuu että keskari ja etusormi. Mielestäni se etusormi on vaan liian lyhyt, hidas eikä niin vahva. Välillä sitä tuntuu ihmisten kanssa hengaillessa, että pitäisi pitää sormet vähän piilossa, ne on mulle vähän ku sukupuolielimet.. :D
Ja hei, ennen kaikkea, lesboudessa ei ole kyse siitä, mitä nainen tai mies voi tarjota.. Vaan siitä, kummasta sukupuolesta on kiinnostunut! Naisista. Jos on naisten perään niin ei siinä ole miehillä väliin tulemista kun ei pysty naiseksi muuttumaan.
Ei ihme että se keskarin näyttäminem tarkottaa julkisesti "fuck you" XDKorjaan "ei kiinnosta" inhorealistiset kumipippelitXD
- Amen
kädet ylös! kirjoitti:
Ei ihme että se keskarin näyttäminem tarkottaa julkisesti "fuck you" XDAmen to that
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232512- 622414
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062290- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321520
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371442- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201186- 951171