heips kaikille olen itsekkin ajanut kännissä ei siitä saa mitään mutta kaduttaa kovasti kuinka tyhmä olin. no ajatuksena oli se yhteisön paine voisiko ajatella että jotka tavataan rattijuopon kyytistä niin niillekkin tulisi sanktio tai jotka jättävät ilmoittamatta todistettavasti niin uskoisin että ratteja olisi vähemmän ja voisivat puskajussit mennä oikeisiin poliisin töihin
ratista kova tuomio no
4
119
Vastaukset
- Ladafever
Tämä tekstisi varmaankin kuuluu länsiräppänä puolelle. Siellä tämänkaltaiset ongelmat ovat arkipäivää. Me Ladistit pidämme alkoholin ja autoilun visusti erillään toisistaan vaikka täällä on yritetty räppänistien puolelta saada mielipidettämme muuttumaan. Nyt vaan huolella hakuseen se oikea palsta niin hyvä tulee kuitenkin muistaen että kännissä ajo on rikollista ajanvietettä.
- Ladanever
Alkoholi kuuluu olennaisena osana Ladalla ajamiseen.
Selvin päin ei kukaan Ladalla kehtaisi ajaa. Venäjälläkään ei kukaan aja Ladalla ilman kunnon vodkaryyppyä. Myös Ladojen valmistus tapahtuu enemmän tai vähemmän humallassa, josta osittain voi kiittää Ladan "laadukkuutta".- Kanto.
Ladanever olet yksi humalikko joka ei osaa kotia vaan hakee väärästä paikasta kotiovea. Mene ja pysy kotonasi sinne länsiauto osastolle eläkä tule tänne.
- ladailija
Voi Ladalla ajaa selvin päinkin. Monet käyttävät paperipussia päässään häpeän peittämiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4586021Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2222171Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3831950- 1231130
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51064- 281021
- 77882
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60874- 39754
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55743