ratista kova tuomio no

amperi1

heips kaikille olen itsekkin ajanut kännissä ei siitä saa mitään mutta kaduttaa kovasti kuinka tyhmä olin. no ajatuksena oli se yhteisön paine voisiko ajatella että jotka tavataan rattijuopon kyytistä niin niillekkin tulisi sanktio tai jotka jättävät ilmoittamatta todistettavasti niin uskoisin että ratteja olisi vähemmän ja voisivat puskajussit mennä oikeisiin poliisin töihin

4

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladafever

Tämä tekstisi varmaankin kuuluu länsiräppänä puolelle. Siellä tämänkaltaiset ongelmat ovat arkipäivää. Me Ladistit pidämme alkoholin ja autoilun visusti erillään toisistaan vaikka täällä on yritetty räppänistien puolelta saada mielipidettämme muuttumaan. Nyt vaan huolella hakuseen se oikea palsta niin hyvä tulee kuitenkin muistaen että kännissä ajo on rikollista ajanvietettä.

• Ladanever

Alkoholi kuuluu olennaisena osana Ladalla ajamiseen.

Selvin päin ei kukaan Ladalla kehtaisi ajaa. Venäjälläkään ei kukaan aja Ladalla ilman kunnon vodkaryyppyä. Myös Ladojen valmistus tapahtuu enemmän tai vähemmän humallassa, josta osittain voi kiittää Ladan "laadukkuutta".

• Kanto.

Ladanever olet yksi humalikko joka ei osaa kotia vaan hakee väärästä paikasta kotiovea. Mene ja pysy kotonasi sinne länsiauto osastolle eläkä tule tänne.

• ladailija

Voi Ladalla ajaa selvin päinkin. Monet käyttävät paperipussia päässään häpeän peittämiseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Linnanjuhlat: Tiina Kaukasen asu aivan kauhea lankaviritelmä

Ja loukkaus arvokkaita juhlia, maata, veteraaneja, Salea ja muita juhlijoita kohtaan. Siis miten joku kehtaa alittaa riman niin pahasti, koska voisi t
      Maailman menoa
      278
      2737
    2. Oho! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki poseeraa sensuellissa pitsiasussa! Some kuumana: "Merenneito"

Onko tämä sitten Suomineito vai merenneito? Helmi Loukasmäki tuli julkisuuteen Dannyn assistenttina. Nuori nainen on totuttu näkemään somessa varsin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      2364
    3. Pitäisikö metsänomistajien siirtyä tuottamaan polttopuuta?

Metsänomistajat saavat tätä nykyä kuitupuusta niin vähäisen hinnan että verrattuna polttopuuhun he tiensivat paremmin. Onhan polttopuulla talvella jo
      Maailman menoa
      107
      1179
    4. Emännän rauhootus aika,

Pörrö itse huuvellut tubessa hellustansa, nyt tämä resupekka vaatii että asiasta oltaisiin hiljaa, ensikerran sai tuheroa syntymänsä jälkeen ja kertoi
      Tuusniemi
      82
      792
    5. Olen rakastunut sinuun mies

Niin vieläkin, eikö ole hassua. Ikävä on kova!
      Ikävä
      51
      754
    6. 1,7 % kannatuksen lasku

https://yle.fi/a/3-12683819 Keskustalla menee nyt entistä kehnommin. Keskusta kannatus nyt 9 % ja viimeisimmät Saarikon temput ei ehtineet vielä vaik
      Maailman menoa
      233
      699
    7. Nainen, kysymys

Oletko valmis?
      Ikävä
      45
      692
    8. Sua jännittää.

Aikas lailla. Anna mennä vain. Sä osaat kyllä ja kelpaat sellaisena kuin olet. Mä toivon, että onnistut ja saat haluamasi.
      Ikävä
      35
      657
    Aihe