Julkiset peseytymistilat

nolotus

Minua vähän nolottaa tunnustaa tätä, mutta olen 22-v. nainen, ja naiset saavat pääni täysin pyörälle. Tämä on muuten ihanaa, mutta julkisilla paikoilla se tuottaa minulle suuria ongelmia. En voi käydä salilla tai uimahallilla suihkussa, koska siellä on muita naisia. Alaston nainen kiihottaa minua valtavasti, ja saliryhmässäni on aivan liian upeita yksilöitä. Ihan kaikki naiset eivät minua kiihota, mutta suurin osa.

Yritän katsella seiniä, lattiaa, olla silmät kiinni, ottaa jääkylmiä suihkuja, ajatella seuraavan päivän töitä ja laimentamatonta sitruunamehua, mutta ei tule mitään. Nämä naiset haluavat yleensä vielä jutella jotain suihkussa, mutta en saa ajatuksiani kulkemaan ja sekoilen sanoissa. Olen yrittänyt käydä salin jälkeen vasta kotona suihkussa, mutta uimahallilla se ei onnistu.

Onneksi kiihottuminen on vaikea tajuta! Kerran eräs nainen kysyi minulta miksi hengittelen niin omituisesti ja sanoin että jännitän julkisia suihkuja kun olen niin ujo vartaloni suhteen, mikä ei kyllä pidä paikkaansa. En ole ujo, olen näemmä vain pervo.

Mikähän tähän auttaisi? Seksin harrastaminen tuntuu vain lisäävän himojani :( Tämä on oikeasti kiusallista.

26

2116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama ongelma...

Mutta vaikea sanoa mikä auttaisi! :O
      Välillä kai hakeutumalla hakeudun tilanteisiin...
      Olen esim. käynyt intin, mimmien kanssa käytiin yhdessä suihkussa, muutamasta oli niiiiiiiin silmänruokaa... ;D
      Pysyin kaapissa enkä millään lailla häiriköinyt ketään, ja olen aika varma että eräs tytsy flirttaili mulle...

• ahdistava koululiikunta

No tavallaan sama juttu täällä. Mä olen vältellut koululiikuntaa yläsasteelta asti koska olen lesbo ja minusta on kiusallista olla vähissä vaatteissa saati alasti tyttöjen kanssa. Minusta se on luonnotonta ja epämukavaa.

Voin kuvitella, että minusta tuntuu samalta kuin heteropojasta, joka laitettaisiin tyttöjen kanssa samaan koppiin. Ei siinä innostu ja ala tiiraamaan tissejä, vaan tulee sellainen kiusaantunut olo, että mihin sitä oikein katsoisi.

Ja kun kaikki tietävät että olen kiinnostunut tytöistä, minulle tulee sellainen olo että he luulevat minun katselevam heitä kaikkia sillä silmällä ja että se ahdistaa heitä. Ihan kuin olisin joku pervo kyylä joka on tuurilla päässyt tyttöjen koppiin tuijottelemaan...

Ja niin monta kertaa olen ollut samassa liikuntaryhmässä jonkun ihastukseni kanssa, riisu siinä sitten itseäsi sellaiselle ihmiselle, kun oikeasti haluisit säästää sen tilanteen makuuhuoneeseen. Nytkin luokallani on useampi lesbo -ja bi tyttö, parin heistä kanssa minulla on ollut juttua/ ovat olleet ihastunut minuun, en todellakaan aio mennä heidän kanssa mihinkään uimahallin suihkuun.

Pyysin nykyisessä koulussani apua koulupsykologilta, etten pysty koululiikuntaan, koska en halua liikkatunneille heiluttamaan persettä jumppatunnille tyttöjen eteen enkä halua heidän kanssa samaan pukkariin. No hän sanoi että voin käydä vaihtamassa vaatteita jossain muualla.

Silti se liikunta on musta vastenmielistä, samoin kaikki yleiset pukukopit ja pesutilat ei ei ei

• -eieiei

Ei tarvii olla mikään nero huomatakseen, että ketjun aloittaja on mies. Ihan paska provo.

• jjjjuuuuuh

Niinpä. Naiset eivät kiihotu samalla tavalla pelkistä visuaalisista ärsykkeistä kuten miehet, ja itse läpi elämäni liikkuneena ja kaiken maailman pukuhuoneita kolunneena on noin äärimmäiseen tavalliseen tilanteeseen vaikea kuvitella mitään erityistä jännitettä kun en koko ympäristössä alun alkaen näe mitään seksuaalista. Ehkä nyt jos joku superihastukseni riisuutuisi edessäni voisin olla vähän flustered mutta kiihottuminen pelkästä näkyelämyksestä kuulostaa hieman oudolta naisen näkökulmasta...

• ei tarvitse yleistää
        jjjjuuuuuh kirjoitti:

Niinpä. Naiset eivät kiihotu samalla tavalla pelkistä visuaalisista ärsykkeistä kuten miehet, ja itse läpi elämäni liikkuneena ja kaiken maailman pukuhuoneita kolunneena on noin äärimmäiseen tavalliseen tilanteeseen vaikea kuvitella mitään erityistä jännitettä kun en koko ympäristössä alun alkaen näe mitään seksuaalista. Ehkä nyt jos joku superihastukseni riisuutuisi edessäni voisin olla vähän flustered mutta kiihottuminen pelkästä näkyelämyksestä kuulostaa hieman oudolta naisen näkökulmasta...

Kyllä naisetkin pystyvät kiihottumaan näkyelämyksistä, toiset enemmän, toiset vähemmän, jotkut eivät ollenkaan.

• 0-1

Ole onnellinen että et ole mies sillä silloin et voisi mennä ollenkaan julkisiin pesutiloihin kun sulla seisoisi.

• bbbbbbbbhhhhhh

Haha, vaikea samaistua aloitukseen. Itseäni ei kiinnosta sitten vähääkään tuntematomien naisten kropat. Eikä yleensäkään alastomuus ilman minkäänlaista eroottista kipinää, mitä ei tosiaan minulle ainakaan synny missään liikuntasalien pukkareissa :D Varsinkaan, kun keskiverto naiset eivät ole järin ihmeellisen näköisiä ilman ihastumisen sokaisevaa vaikutusta.

En tiedä.Kannattaa ehkä katsoa aikuisviihdettä, jossa on epärealistisen kauniita naisvartaloita. Ehkä ne normaalit naiset eivät sen jälkeen näyttäydy tuollaisina ällistyttävinä olentoina kuten tähän asti.

Itselläni on se ongelma, että entinen kumppanini oli niin poikkeuksellisen upea nainen fyysisessä mielessä, että olisi vaikea löytää toista hänen veroistaan edes heteroiden joukosta, lesboista puhumattakaan.

• 56556

.. koska heterot on aina paremman näköisiä kuin lesbot? :D

• bbbbbbbbhhhhhh
        56556 kirjoitti:

.. koska heterot on aina paremman näköisiä kuin lesbot? :D

Heteroiden joukkoon mahtuu enemmän hyvännäköisiä, koska heteroita on enemmän ja parhaimmat niistä ovat kiinnostuneita ulkonäöstään.

• 56556
        bbbbbbbbhhhhhh kirjoitti:

Heteroiden joukkoon mahtuu enemmän hyvännäköisiä, koska heteroita on enemmän ja parhaimmat niistä ovat kiinnostuneita ulkonäöstään.

"parhaimat ovat kiinnostuneita ulkonäöstään"

................... makunsa kullakin. Jos määrittelee parhaimmuuden vaan ulkonäön perusteella niin mikäs siinä sitten.

• realiteetteja

Joo, ei kyllä vaikuta naisen tekstiltä tuo aloitus.

Tuntemilleni lesbo-/bi-naisille, sekä itselleni, kiinnostus ja sitä seuraava kiihottuneisuus koostuu monesta eri asiasta ;
      tuoksuista, äänestä, naurusta, flirttailevasta katsekontaktista, "kipinöinnistä" kun toinen vaikka vahingossa koskettaa.. Se on paljon hienovaraisempaa kuin pelkkä alaston naisvartalo. Sitä paitsi en keksi enää yhtään ankeampaa ja vähemmän aistillista paikkaa kuin joku uimahallin suihku...paitsi ehkäpä se hallin puoli

• 789789

Jos kiihottuneisuus koostuu lesboilla esim. tuoksuista, äänistä, naurusta, katseesta, miksipä ei sitten ulkonäöstä? Kyllä, jotkut lesbot voivat kiihottua kun vaikkapa näkevät suihkusaippuaa mainostavan naisen kuvan sekä vartalon tai vaikkapa ihan vain naisen suihkussa. Ei siinä sen kummallista ole. Jos sinä satut kiihottumaan tietyistä asioista naisissa, niin eihän se nyt missään nimessä tarkoita, että kaikki muutkin lesbot kiihottuvat juuri vain ja ainoastaan samoista asioista naisissa kuin sinä itse.

• 10000

Hassua, yleistätte täällä kaikki lesbot omien mieltymystenne perusteella. Miksei joillekin naisille visuaalinen ärsyke voisi riittää? Itse ainakin satun pitämään siitä miltä kaunis naisvartalo näyttää, enkä. ole. mies. Miksei suihku voisi olla osa jonkun fantasiaa? Sinäkö päätät mistä ja miten saa kiihottua ja mistä ei TAI MUUTEN OLET HYI MIES? What the fuck.

• joo tota

Ja kaksi edellistä ovat muuten saman henkilön kirjoittamia :)

En päätä mistä kukin saa kiihottua, mutta aloittajan tekstistä nyt vain paistaa läpi miehinen maailmankatsomus, sen huomaa jo tekstin vivahteista ja sanavalinnoista.
      Ei siinä ole mitään vikaa että on mies mutta silloin kannattaa kirjoittaa ihan avoimesti miehenä.

• 789789

Ei muuten ole saman henkilön kirjoittamia. Yhtä hyvin voisin väittää, että se mies olet varmasti sinä itse tai sitten et vielä ole elänyt tätä elämää ja maailmaa tarpeeksi nähdäksesi, että meitä lesboja on hyvin erilaisia. On myös varmasti lesboja, jotka käyttävät karskia kieltä, jopa karskimpaa ja paljon alatyylisempää kuin jotkut miehet.

• sos.psyk.

Laita malliksi aloitus naiselliselle kielelle käännettynä.

• cute

Olen aina kokenut täysin luonnolliseksi pesutiloissa riisuutumisen ja suihkut, ja katselen kyllä varsin avoimesti miltä muut näyttävät. Ei kai siinä mitään pahaa ole, että tykkää katsella kaunista naista.
      Tuosta nainen-/mieskirjoittaja ketjusta toteaisin, että olen itse femme, mutta ajattelen kuin mies. Eksäni oli normibisse, mutta käyttäytyi kuin mies tunneasioissa. Ei se, että on lesbo vaikuta siihen miten ajattelee, käyttäytyy ja mistä kiihoittuu. Ihmiset ovat erilaisia. Yhtä hyvin voisi sanoa, että kaikki poikatyttölesbot ovat oikeasti miehiä, jotka syntyivät vääriin sukuelimiin - mikä olisi ihan yhtä loukkaava ja tuomitseva luokitus.

• Ajat, muoti muuttuu

Vanhana lesbona voin kertoa että nuorena kiinnosti ja kiihotti naisten alaston tai vähäpukeinen vartalo.

Nykyään ei oikeastaan ollenkaan. Ehkä niitä on nähnyt kylliksi tai sitten muuten asiat muuttuvat... ennen oli kauniita luomunaisia, nykyään silikonitissejä....

• Ai on muovia vai..

Kerro oikeesti kuin monella suomalaisella naisella on silikonit, vaikka jossain uimahallin pukkarissa? Aivan. Ei monella.

Saat aika helvetin pitkään etsiä ennen kuin sellasiin törmää. Törmää toki, mutta älä luule että luomuvartalot ois nykyään korvattu muovilla, ehei.

• ikää jo plus30
        Ai on muovia vai.. kirjoitti:

Kerro oikeesti kuin monella suomalaisella naisella on silikonit, vaikka jossain uimahallin pukkarissa? Aivan. Ei monella.

Saat aika helvetin pitkään etsiä ennen kuin sellasiin törmää. Törmää toki, mutta älä luule että luomuvartalot ois nykyään korvattu muovilla, ehei.

Minen ole kertaakaan nähnyt silikoneja in real life : /

• En käy yleisissä puk
        Ai on muovia vai.. kirjoitti:

Kaikilla julkkistyrkyillä on silikonit Johannan sililonit oon livenä nähnyt.

Ja sitten nuoret luomunaiset niin niillä rupee olemaan sitä mahaläskiä...

• epäilen
        En käy yleisissä puk kirjoitti:

Kaikilla julkkistyrkyillä on silikonit Johannan sililonit oon livenä nähnyt.

Ja sitten nuoret luomunaiset niin niillä rupee olemaan sitä mahaläskiä...

Kuinka moni suomalaisnainen on julkkistyrkky? Kuinka moni suomalainen nainen viihtyy lööppilehtien palstoilla? Kuinka moni heistä käy suihkussa julkisissa suihkuissa eikä kotona? Kuinka moni heistä eksyy samaan peseytymistilaan juuri sinun kanssasi? Tuskin yksikään. Jos et käy yleisissä pukuhuoneissa etkä suihkuissa niin kuinka on mahdollista, että tiedät ja näet, että siellä julkisissa tiloissa on tiettyjä ihmisiä? Mikä mahdollisuus sinun on törmätä heihin juuri tiettynä aikana tietyissä paikoissa, missä et edes käy?

Taitaa vaan olla niin, että ujostuttaa lesbona käydä julkisissa peseytyistiloissa. Huomautan, että kenenkään ei ole pakko käydä julkisissa suihkuissa. Yhtä hyvin voi käydä suihkussa kotonakin. Olisit onnellinen, että et ole mies, sillä silloin kiihottuminen näkyisi huomattavasti paremmin päälle päin. Vai, onko ongelmana juuri se, että et ole mies?

• zelda29

Helsingissä ainakin pienet, "luonnolisen näköiset" silikonit on noin kolmanneksella 20-30 vuotiaista naisista, havaintojeni mukaan.

Olen asiaa ihmetellyt, alkoi siitä kun langanlaihoilla tytöillä alkoi yht'äkkiä muutama vuosi sitten olla c-kupin tai suuremmat rinnat. Jokainen järkevä ymmärtää että rinnat ovat puoliksi rasvakudosta, jos ihmisessä ei ole rasvaa niin ei sitä ole rinnoissakaan. Toki on onnekkaita laihoja tyttöjä joilla on luonnostaan suuret rinnat, johtuu perinnöllisyydestä pääosin. (omaankin tuttavapiiriin kuuluu pari tällaista tapausta) Mutta jos joka kolmannella on nykyisin isot tai isohkot rinnat ja elopainoa 50kg niin kyse ei voi olla sattumasta. Aikaisemmin ihmettelin, nykyisin jo huomaan silikonit. Eivät siis ole sellaiset Pamela Anderson-pallot jotka näkee jo kaukaa (jos katsoo...) vaan melko huomaamattomat.

Tykkään rinnoista, kaikenlaiset ovat mielestäni kauniit.
      Koitan vain katsella niin ettei kohde huomaa ja kiusaannu..
      Pidän sitä esteettisenä kiinnostuksena, kaunis vartalo hivelee silmää.
      Mutta seksuaaliseen kiinnostukseen tarvitsen enemmän.
      Oman rakkaan sydämen minua vasten kiihottaa enemmän kuin yhdetkään tissit.

• kääk

Voih... Lesbot ei käytä ehkäisypillereitä niin rinnat ei ole raskaustilassa koko ajan. Silikoonit joo...

• Lyhyttukka

Olen ihan tavallinen lesbo-nainen.. Tunnen treenipaikan suihkutilassa epämukavuutta jollakin tasolla.. En tirkistele ketään mutta tunnen että se on jotenkin väärin että olen heidän kanssa siellä alastomana:) Hehe.

• käsisuihku

Hojo hojo. Toivottavasti joskus pääset sinne suihkutilohin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4282
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      154
      1812
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1513
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1278
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1063
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      914
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      829
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe