mitä sillä teette?
Itse meinaan yleensä laitan vaan levyn sisään ja pelaan.
Se siitä monipuolisuudesta
Wii U monipuolinen
2
169
Vastaukset
- Kai se on?
Kattelen netflixiä ja pelaan.
En sitten tiedä, että miksi pelikoneen täytyisi olla monipuolinen mitenkään muuten, kun pelien ja ohjainten suhteen.
Ei ole kyllä vielä kauaa ollut tuo laite, että mistä sen tietää mitä kaikkea tässä vielä keksii. Wii-U:n wiitä monipuolisempi ohjainvalikoima tosin tekee nyt sen, että wii-u saattaa jatkossa olla erittäin potentiaalinen pelikone tässä huushollissa. Wiin hankala ohjattavuus rajoitti pelattavat pelit _hyvin_ pieneen määrään. Nyt kun ostin tuohon tuon pro-ohjaimen niin voi olla, että seuraavaksi wii-u vie voiton, jos sama peli on tarjolla boxille, pleikkarille ja uulle.
Yksi ominaisuus mikä myös mielestäni monipuolistaa wiiuuta on tuo, että pad-ohjaimella voi jatkaa pelaamista, vaikka joku kattoisi telkkarista samalla jotain muuta. Se on siis ikäänku käsikonsoli samalla =) Padin ainoa miinus on se, että se vaatii "näköyhteyden" konsoliin...
Yleisesti ottaen monipuolisuus pelikonsolissa (missä tahansa niistä) tarkoittaa minulle läjää aivan turhia ominaisuuksia. Minä en tartte mitään postilaatikoita, kaverilistoja, kameroita, yhteisöjä, digiboxeja, skypejä tai tubeja. Netflix on ihan jees, mutta ilman sitäkin pärjäisin, jos se takaisi paremmat ominaisuudet pelaamisen suhteen. Langaton netti on periaatteessa jees päivityksiä varten, mutta toisaalta taas esim ps2 toimii vieläkin hienosti ilman ensimmäistäkään nettipäivitystä.- Saako mitään
ilmaisia pelejä tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495597Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1231687
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998