Uusi ruokapaikka?

utelias1

Minkälainen uusi ruokapaikka Kaustsella on? Pajalantie 2 ,onko kukaan käynyt syömässä siellä?

16

803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttt1

      takuulla saa vatsataudin

      • fucki

        olen sama mieltä


      • hanetsu
        fucki kirjoitti:

        olen sama mieltä

        ois pitänyt uskoa sua,


    • ziina

      erittäin hyvää ja maistuvaa kebabbia on tullut syötyä siellä, parasta mitä lähiseudulla on tarjolla! Iso annos ja hyvää salaattia saa lisäksi itse ottaa. Liha on maukasta,suoraan tangosta, eikä mitään pakkasesta mikroon heitettyä moskaa, kuten yleensä.
      Ystävällinen palvelu, suosittelen.

      • naminami5

        cornerilltä saa parempaa ,eikä ole mutiaisia tarjoilemassa


    • mä oon

      ei ikinä enää

    • kaustbyy

      Olen käynyt monta kertaa syömässä, sekä ottanut mukaan. Hyvää ja halpaa. Ystävällinen palvelu. Miksi pitää AINA haukkua ja moittia? Oottako katheellisia :D

    • könsy

      Tilasin kinkkua pizzaan, näytti ja maistui lähinnä lauantai-makkaralle, tosi mauton muutenkin, kebab-annoksen ranskalaiset puoliraakoja eli en mee enään kyseiseen kioskiin

    • Aaaretti

      Eilen kävin .

      Hyvä Palvelu .
      Maukas pizza .

      Käykää toteamassa .

      • Jyrki-boy

        Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D


      • Lipstikka1
        Jyrki-boy kirjoitti:

        Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D

        Eikö kaustislaisilla ole parempaa tekemistä kuin haukkua paikallisia yrittäjiä- vuodesta toiseen?


    • wräohnm

      paras kaikista

      • niksijooppe

        mitä kannattaa koksata?


    • Namnam:3

      Monta kertaa käynyt, maukasta ruokaa(joskus tosin liian suolaista), ja asiallinen että kohtelias palvelu :)

    • Aliza

      Kävin kebabrullan syömässä. Tuli syötyä mutta ei ollut niin hyvää kuin cornerin. Kuitenkaan ruoka ei ollut pahaa. Siitä vain puuttui joku säväys. Meinaan käydä uudestaan ja kokeilen jotain muuta

    • Merkkierkki

      Leipäkepappi on valtavan suuri ja tulee kunnolla täythen. Eikä sen kepappilihaka oo huonua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1184
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1016
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      50
      701
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      700
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      585
    Aihe