Minkälainen uusi ruokapaikka Kaustsella on? Pajalantie 2 ,onko kukaan käynyt syömässä siellä?
Uusi ruokapaikka?
16
890
Vastaukset
- tttt1
takuulla saa vatsataudin
- fucki
olen sama mieltä
- hanetsu
fucki kirjoitti:
olen sama mieltä
ois pitänyt uskoa sua,
- ziina
erittäin hyvää ja maistuvaa kebabbia on tullut syötyä siellä, parasta mitä lähiseudulla on tarjolla! Iso annos ja hyvää salaattia saa lisäksi itse ottaa. Liha on maukasta,suoraan tangosta, eikä mitään pakkasesta mikroon heitettyä moskaa, kuten yleensä.
Ystävällinen palvelu, suosittelen.- naminami5
cornerilltä saa parempaa ,eikä ole mutiaisia tarjoilemassa
- mä oon
ei ikinä enää
- kaustbyy
Olen käynyt monta kertaa syömässä, sekä ottanut mukaan. Hyvää ja halpaa. Ystävällinen palvelu. Miksi pitää AINA haukkua ja moittia? Oottako katheellisia :D
- könsy
Tilasin kinkkua pizzaan, näytti ja maistui lähinnä lauantai-makkaralle, tosi mauton muutenkin, kebab-annoksen ranskalaiset puoliraakoja eli en mee enään kyseiseen kioskiin
- Aaaretti
Eilen kävin .
Hyvä Palvelu .
Maukas pizza .
Käykää toteamassa .- Jyrki-boy
Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D
- Lipstikka1
Jyrki-boy kirjoitti:
Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D
Eikö kaustislaisilla ole parempaa tekemistä kuin haukkua paikallisia yrittäjiä- vuodesta toiseen?
- wräohnm
paras kaikista
- niksijooppe
mitä kannattaa koksata?
- Namnam:3
Monta kertaa käynyt, maukasta ruokaa(joskus tosin liian suolaista), ja asiallinen että kohtelias palvelu :)
- Aliza
Kävin kebabrullan syömässä. Tuli syötyä mutta ei ollut niin hyvää kuin cornerin. Kuitenkaan ruoka ei ollut pahaa. Siitä vain puuttui joku säväys. Meinaan käydä uudestaan ja kokeilen jotain muuta
- Merkkierkki
Leipäkepappi on valtavan suuri ja tulee kunnolla täythen. Eikä sen kepappilihaka oo huonua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1984292"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?992833Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p882472Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m202426Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am15223376 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark492243Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.302067- 192051
- 851929
Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!
Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu1371911