Minkälainen uusi ruokapaikka Kaustsella on? Pajalantie 2 ,onko kukaan käynyt syömässä siellä?
Uusi ruokapaikka?
16
840
Vastaukset
- tttt1
takuulla saa vatsataudin
- fucki
olen sama mieltä
- hanetsu
fucki kirjoitti:
olen sama mieltä
ois pitänyt uskoa sua,
- ziina
erittäin hyvää ja maistuvaa kebabbia on tullut syötyä siellä, parasta mitä lähiseudulla on tarjolla! Iso annos ja hyvää salaattia saa lisäksi itse ottaa. Liha on maukasta,suoraan tangosta, eikä mitään pakkasesta mikroon heitettyä moskaa, kuten yleensä.
Ystävällinen palvelu, suosittelen.- naminami5
cornerilltä saa parempaa ,eikä ole mutiaisia tarjoilemassa
- mä oon
ei ikinä enää
- kaustbyy
Olen käynyt monta kertaa syömässä, sekä ottanut mukaan. Hyvää ja halpaa. Ystävällinen palvelu. Miksi pitää AINA haukkua ja moittia? Oottako katheellisia :D
- könsy
Tilasin kinkkua pizzaan, näytti ja maistui lähinnä lauantai-makkaralle, tosi mauton muutenkin, kebab-annoksen ranskalaiset puoliraakoja eli en mee enään kyseiseen kioskiin
- Aaaretti
Eilen kävin .
Hyvä Palvelu .
Maukas pizza .
Käykää toteamassa .- Jyrki-boy
Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D
- Lipstikka1
Jyrki-boy kirjoitti:
Makuasia, mutta mun mielestä paras pitsa ym. paikka. Kateelliset kilpailijat ne täällä huutelee :D
Eikö kaustislaisilla ole parempaa tekemistä kuin haukkua paikallisia yrittäjiä- vuodesta toiseen?
- wräohnm
paras kaikista
- niksijooppe
mitä kannattaa koksata?
- Namnam:3
Monta kertaa käynyt, maukasta ruokaa(joskus tosin liian suolaista), ja asiallinen että kohtelias palvelu :)
- Aliza
Kävin kebabrullan syömässä. Tuli syötyä mutta ei ollut niin hyvää kuin cornerin. Kuitenkaan ruoka ei ollut pahaa. Siitä vain puuttui joku säväys. Meinaan käydä uudestaan ja kokeilen jotain muuta
- Merkkierkki
Leipäkepappi on valtavan suuri ja tulee kunnolla täythen. Eikä sen kepappilihaka oo huonua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34285921 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12551Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692318- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161522Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91361- 1121327
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181781305RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421207