Kuinka oma kuntasi-kaupunkisi hoitaa omaishoitajia ja heidän terveyttään?
Hoidettaville on selkeät kanavat,mutta jos et ole työelämässä niin "putket" on tukossa. Mihin ryntään-mihin pääsen-kuka minua hoitaa?
Kuinka jaksat arjessa?
4
165
Vastaukset
- ,,,,,
Täällä kunta antaa työntekijöilleen alennusta uimahalli lipuista. Kysyin voisiko myös omaishoitajat saada alennuksen, ei saatu.
Yleensä kaikkeen muuhun vastataan kieltävästi, paitsi kauniissa sanoissa ei säästellä. Tehdään arvokasta yötä jne..... Lappeenrannas sain 100 e sporttipassin,sitä voi käyttää monessa paikassa.Mulla yksityislekuri jolle voin soittaa jos hätä,hänen äidillään oli alzheimer,niin ymmärtää hyvin omaishoitajia,muuten pitää kyllä itse hoitaa itsensä.
Pääsin terveyskeskukseen tunnin jonotuksella,kun polvessa oli vettä ja hiton kipeä.Kerroin että Alzheimeriä sairastava ukko jä sinne susirajalle neljän kissan ja koiran kanssa.
En viime syyskuun jälkeen ole häntä intervallijaksoille vienyt,kun kunta ei maksa kuljetuksesta penniäkään.
Sadasta eurosta on homma kiinni,parenpi niin,mieheni olettaa,että huseeraan täällä vieraiden miehien kanssa,kun hän on hoidossa,joten antaudun.
Tuli kunnasta kutsu Jouluaterialle,taksikyyti olisi maksanut lähes 70 £,joten katsoin moisen makuelämyksen liian kalliiksi.- >>*<<
Kohtele minua hyvin, sitten kun en enää muista nimeäni. Sitten kun tämä päivä on sekoittunut eiliseen. Sitten kun aikuiset lapseni ovat kasvaneet muistoissani pieniksi jälleen, sitten kun en enää ole tuottava yksilö, kohdelkaa minua silloinkin ihmisenä. Välittäkää minusta, antakaa rakkautta, koskettakaa hellästi. Kello hidastaa, eräänä päivänä se pysähtyy kokonaan, mutta siihen on vielä aikaa. Antakaa minulle arvokas vanhuus." - Tuntematon -
Omaishoitajat ovat sisäistäneet nämä sanat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982