Olen jumissa

Olen turhautunut

Opiskelen kasvatustieteitä siksi että työnantaja vaatii.
Asia voisi olla mielenkiintoista ja hyödyllistä, MUTTA
- tää on niin elämällevieras tapa käsitellä asiaa.
- viiiiikkkkkooo sotalla etsitään oppimateriaalia, jota on Suomessa on kaksi kirjaa jossain käsikirjastossa. Laina-aika tunti tai ei mitään.

Selkeää asia pilkotaan niin tuhannen pieniksi paloiksi, ettei kenelläkään riitä kiinnostusta. Kävin katsomassa alan opinnäytteet ja väikkärit...!?!?!?!?
Onko nää ihmiset elossa?

Mä en haluaisi olla yliopistolla, koska ne on kaikki vaikuttanut aina sekopäiltä. Suomessa ei käytetä enää latinaa, mutta nää tyypit keksii itse uusiosanoja ja mitä epäselvempi sana sen hehuttavampi.

Mä olen niiiiiiiin vihainen. Haistakaa home ja niin te haisettekin.

3

170

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      Aika erikoista lukea nyt tätä aloitusta. Pikkasen hämmentävää huomata miten paljon vihaisena tekee kirjoitusvirheitä. Jos olisin huutanut tuon saman asian, niin olisikohan se ollut yhtä sekavaa ja pätkittäistä?

      Olen silti edelleen samaa mieltä asiasisällöstä.
      Tämän aamuinen lukeminen päättyi taas siihen, että artikkeli jota tarvitsen, ei ole saatavilla kuin tiivistelmänä. Pitäisi olla Elekrta -tunnukset. Mistäs sais?

      Mikä tän opiskelun tarkoitus on? Onko tämä jotain geokätköilyä? Etsi viikko kirjaa ja koe monta pettymystä. Yli puolet opiskeluajasta menee vihatessa ja löytäessä jälleen jonkin esteen.

      Yliopistossa työskentelevät elävät ihan toisessa todellisuudessa. Onko tää jokin Mooses-missio (impossible)? I hate this.

    • Olen jumissa

      Luin eilen aiheeseeen liittyvän opuksen, joka oli vihdoin suomenkielinen (ei latinaa) ja asia oli melko selkeästi esitetty. Lähes innostuin asiasta. Kirjan keskellä on kappaleita joissa asia puuroutuu ja kirjoittaja näyttää katoavan omaan fantasiamaailmaansa. Mietin kenelle kirja on tarkoitettu?

      Mieleni on musta. Tämä on tuskien taival, synkkä prosessi. Kaikki aikani menee siihen, että yritän löytää positiivista asennetta asiaan. Odotan että löydän muutakin kuin teoreettista politiikkaa ja tolkutonta työmäärää.

      Mikä on odote tai suunniteltu työmäärä oppilaalle yksinopiskelussa per opintopiste? Jos kolmeen opintopisteeseen luetaan kolme noin 400 sivun kirjaa, artikkelit, luentotallenteet ja monisteet. Kirjoitetaan noin 30- 50 sivua pohdintaa luetusta aiheesta?
      Tuolla tahdilla en ehdi kuin selata kirjat, omaksuminen jää toiseksi. Aiheesta kirjoittaminen edellyttäisi asian sisäistämistä. Sitä ei ehdi tekemään. Jos materiaalimäärä olisi pienempi ja sitten keskityttäisiin siihen. Sen asian kerralla läpikäymiseen?

      Mitä tolkkua laitaa ylisuuri lukupaketti/ kurssi, kun ei siitä juosten kusten tule mitään? Toinen ongelma on johdantokurssiin tungettu aihealueiden määrä. Miksi johdantokurssissa käsitellään koko opintosuuntauksen teoria, tutkimusalueet, historia ja kaikki sen sivujuonteet? Jos kerran halutaan leikkiä masokistia, niin laittaisi edes riittävästi opintopisteitä siihen työmäärään nähden.


      Saako opintoja arvostella?

      • laistrygon

        "Kirjan keskellä on kappaleita joissa asia puuroutuu ja kirjoittaja näyttää katoavan omaan fantasiamaailmaansa. Mietin kenelle kirja on tarkoitettu?"

        Mainio kuvaus siitä, millaista ns. pehmotieteiden taso usein on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe