yksin :/

yksin_äinen

Olen viikolla 33. Mieheni käy joka ilta juomassa 1-5 olutta mikä ärsyttää minua, koska tuntuu siltä kuin häntä ei kiinnostaisi mun tunteet yhtään. Jos moitin häntä asiasta hän voi olla muutaman päivänkin ryyppäämässä ja syyttää sen jälkeen minua, eli jos en olisi moittinut asiasta näin ei olisi tapahtunut. Jos haluan miehen pysyvän kotona kanssani, saan kuulla kiukuttelua että en välitä mistään muusta kun vain ja ainoastaan itsestäni. Mitä minun pitäisi tehdä? :´(

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santrastiinajustiina

Jätä se "mies"!!
      Kokemuksesta voin sanoa että sitten se elämä vasta karmeeta onkin kun vauva on syntynyt juopon kanssa. Paremmin pärjäät yhden vauvan kanssa usko pois.

• järki hoi

Jos joka ilta pitää ryypätä, niin aika vauhtia on mies tulossa alkoholistiksi. Lähde ennen kuin elämä on yhtä helvettiä.

• dibbadabba

.....voihan olla että mies ei ole vielä käsitellyt isäksi tuloa, ja juo "ahdistukseensa".
      TAI, voi myöskin olla että hän haluaa vielä mennä ja tulla miten lystää, koska pelkää , että lapsen synnyttyä ei enää minnekään pääse. Ja no, kolmas ehkä pelottavin vaihtoehto on se, että hän ei halua olla kanssasi/hän ei haluakaan isäksi.

• Ei ymmärrä ei

Jos miehesi juo olutta joka päivä, hän on jo alkoholisti.

Minusta sinä voisit ehdottaa miehellesi, että hän vähentää juomista pariin kertaan kuukaudessa. Nimittäin jokaviikonloppuinenkaan kaljanjuominen ei ole normaalia.

En ylipäätään ymmärrä, kuka haluaa kiskoa olutta talvipakkasella. :D

• Ihquu hei!

Siis ihquu! Sullon tosi kiva mies joka on pysyny sun rinnalla ja se rakastaa sua ja teidän tulevaa vauvaa yli kaiken! Se on nii hyvä iskä ja musta teidän kannattaa tehdä nopeesti ekan perään uus lapsi nii kyl se sit taas viihtyy kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      113
      3864
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      236
      2866
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      40
      2386
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1684
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1496
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1476
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1371
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18