Olen viikolla 33. Mieheni käy joka ilta juomassa 1-5 olutta mikä ärsyttää minua, koska tuntuu siltä kuin häntä ei kiinnostaisi mun tunteet yhtään. Jos moitin häntä asiasta hän voi olla muutaman päivänkin ryyppäämässä ja syyttää sen jälkeen minua, eli jos en olisi moittinut asiasta näin ei olisi tapahtunut. Jos haluan miehen pysyvän kotona kanssani, saan kuulla kiukuttelua että en välitä mistään muusta kun vain ja ainoastaan itsestäni. Mitä minun pitäisi tehdä? :´(
yksin :/
5
225
Vastaukset
- santrastiinajustiina
Jätä se "mies"!!
Kokemuksesta voin sanoa että sitten se elämä vasta karmeeta onkin kun vauva on syntynyt juopon kanssa. Paremmin pärjäät yhden vauvan kanssa usko pois. - järki hoi
Jos joka ilta pitää ryypätä, niin aika vauhtia on mies tulossa alkoholistiksi. Lähde ennen kuin elämä on yhtä helvettiä.
- dibbadabba
.....voihan olla että mies ei ole vielä käsitellyt isäksi tuloa, ja juo "ahdistukseensa".
TAI, voi myöskin olla että hän haluaa vielä mennä ja tulla miten lystää, koska pelkää , että lapsen synnyttyä ei enää minnekään pääse. Ja no, kolmas ehkä pelottavin vaihtoehto on se, että hän ei halua olla kanssasi/hän ei haluakaan isäksi. - Ei ymmärrä ei
Jos miehesi juo olutta joka päivä, hän on jo alkoholisti.
Minusta sinä voisit ehdottaa miehellesi, että hän vähentää juomista pariin kertaan kuukaudessa. Nimittäin jokaviikonloppuinenkaan kaljanjuominen ei ole normaalia.
En ylipäätään ymmärrä, kuka haluaa kiskoa olutta talvipakkasella. :D - Ihquu hei!
Siis ihquu! Sullon tosi kiva mies joka on pysyny sun rinnalla ja se rakastaa sua ja teidän tulevaa vauvaa yli kaiken! Se on nii hyvä iskä ja musta teidän kannattaa tehdä nopeesti ekan perään uus lapsi nii kyl se sit taas viihtyy kotona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368