Wilma on perseen reikä!

perkele

Siis wilma on paska kasa. Sinne opettajat menevät kirjoittamaan turhaa paskaa.
Ja kun halusin tietää mitä turhaa paskaa siellä kirjoitetaan päätin ottaa selvää.
Eli varastin oman wilma salasanani äitini koneelta yhdellä ohjelmalla jonka tein.
Siis ohjelmahan toimi näin kun joku kirjoittaa koneella jotain niin se kirjaa kirjaimet
ylös ja lähettää ne sähkö postiini eli siis ohjelma on keylogger. Ja kun vanhempani kävivät wilmassa sain salasanani ylös. Ja pääsin wilmaani. eräänä vittumaisena päivänä kun kävin siellä kännykällä välitunnilla yksi opettaja näki sen ja ilmoitti kotiini vanhemmilleni että tiedän willma salasanani. Ja mitä siitä seurasi. Silloin tajusin että tuo wilma on aivan paska oppilaat eivät saisi tietää omista asioistaan mitäään ja millon koulu loppuu aikasemmin tai muista ilmoituksista . Minulle valitettiin huudettiin kun olin käyttänyt sitä. en ollut käyttänyt sitä väärin en ollut luonut muokannnut tai poistanut mitään olin vain katsonut tunti merkintöjä että kuinka paljon ne pitävät paikkansa. Mielestäni oppilaiden pitäisi tietää nämä salasnat tänne wilmaan että he tietäisivät heitä koskevista ilmoituksista esim jostain liikunta päivistä konserteista mitkä korvaavat seuraavan koulu päivän tai jos koulu loppuu aiemmin. Tai vanhempien pitäisi kertoa niistä oppilaille ainakaan minulle ei kerrottu eikä edes näytetty sen alotus sivua. no salasanani vaihdettiin. uuden salasanan hankkiminen ei paljoa vaatinut aktivoin vain ohjelman uudestaan. tässä oli minun paska selitykseni miksi wilma on paska ja toki se on ihan turha muutenkin se on noiden akka opettajien valitus paikka ne valittaa aina sinne kun niillä on menkat tai muuten vaa niitä vituttaa.
hyvät ihmiset tuhotaan se yhdessä. siitä ei ole kenellekään hyötyä tai toki voi joku sanoa jos siitä on ollut jollekkin hyötyä.

16

619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herra-anonymous

      jumalauta se on paskaa

      • sinaappikakka

        olet täysin oikeassa, TIEDÄNPÄ OMAN WILMA SALIKSEN :PPPP


    • 1. Viimesitään yläkoulussa oppilaat saavat omat wilmatunnukset jotka toimivat kuten vanhempien, mutta poissaoloja ei voi kuitata
      2. Järjestelmässä ei ole mitään vikaa jos et tee mitään väärää.

      • Helsinkihuutaa

        Miksen mä ole vittu saanut omaa tunnusta >:(


      • Helsinkihuutaa kirjoitti:

        Miksen mä ole vittu saanut omaa tunnusta >:(

        En tiiä. Turussa saatiin


      • siis joo
        enpo kirjoitti:

        En tiiä. Turussa saatiin

        Wilma on pilannut koulunkäynnin viimeisetkin ilot.:(


      • peruskoulun suorittanut

        Joissakin yläkouluissa oppilailla on omat wilmatunnukset, joissakin ei. Minä olen Espoosta ja minun ollessani yläkoulussa wilmatunnukset olivat vain huoltajilla.


      • perkele1
        Helsinkihuutaa kirjoitti:

        Miksen mä ole vittu saanut omaa tunnusta >:(

        en tiedä


      • herra-anonymous

        ei ainakaa meillä saa laukaan ylä astella


      • tittidii..
        herra-anonymous kirjoitti:

        ei ainakaa meillä saa laukaan ylä astella

        no ei me turus ainakaa saatu o_o


      • WilmajaKivaKoulupaskaa
        perkele1 kirjoitti:

        en tiedä

        No hyi wilma on paskaa! Samoin se vitun kivakoulu ja sen idioottimaiset kyselyt.


      • Anonyymi
        WilmajaKivaKoulupaskaa kirjoitti:

        No hyi wilma on paskaa! Samoin se vitun kivakoulu ja sen idioottimaiset kyselyt.

        :D kivakulu on outo


    • eljas1

      määkin haluasin wilmaan oot oikees

    • SuojatyöpaikanReksi

      Kuopiossa wilmaa ei osaa käyttää edes rehtorikaan ,mitä vittua tekee järjestelmällä jos sitä ei osata edes käyttää ...suojatyöpaikan etuja ettei tarvitse osata kunhan on saanut viran.

    • kuule. MEE. VITTUUN !!!!!!!!

      • Anonyymi

        ok


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe