Miten ikaalislaiset viettävät kynttilänpäivää 2.2. ?
Onko kynttilät ostettu jo ?
Ikaalinen kynttilänpäivänä
44
793
Vastaukset
- more more
Kynttilä hommattu , 30 senttinen havi.
- Havit
Hyvää ja rauhallista kynttilänpäivää kaikille ikaalislaisille.
- kunnia jumalalle
Kiitos samoin teille sinne Jämijärvelle.
- karva noppa
asetin kynttilän paikalleen voilla
- ennenaikainenlaukaus
Mulla yökynttilän sydän purkautu ämmän persiiseen !!!
- kynttilän valoa
Mun vaari sano, että kynttilän päivä on vanhojenpiikojen päivä? Pitääkö paikkansa? Ja mitä vanhat piiat tekee kynttilöillä em.päivänä? Jäi muutama sanonta arvoitukseksi kun olen niin nuori, että kertokaas mitä tuo tarkoittaa?
- ihana on
sama koskee myös homoja
- Kynttilästä
Havin kynttilä on paras kynttilä.
- Anonyymi
Pekka käki metelä kehuu kynttiläänsä jonka löysi haudoilta
- Kakoseen
Laitoin talon isoimman kynttilän juuri piilopaikkaansa. Sinne minne aurinko ei paista.
- Anonyymi
Pekka of kaalipää ei omaa ystäviä joten kyntteli on käytössä ja netti trollaus
- Anonyymi
Hyvää kynttilänpäivää kaikille! Loskasta viis.
- Anonyymi
No voi harmi oli kompista kaikki kynttilät loppu, jopa tuikut oli viety.
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi oli kompista kaikki kynttilät loppu, jopa tuikut oli viety.
takavarikon sa daa tehdä. t. ika skoude
- Anonyymi
finspin kirjoitti:
takavarikon sa daa tehdä. t. ika skoude
alko vähän ässän perunankuorimapuukko kyllästyttää, nii sillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi harmi oli kompista kaikki kynttilät loppu, jopa tuikut oli viety.
tuikut voi itse valaa uudestaan isommiksi
- Anonyymi
MIKSEI IKAALISTEN POLIISI TEE LAINMUKAAN ENÄÄ
JOS SAA KYSYÄ ENÄÄ!!
KYNTTILÄ, EN ANNA
ON ADVENTTILAATU - Anonyymi
Illat pimenee. Korona peljättää. Kynttilä ikkunalaudalla tuo lohtua. Polttakaamme niitä ja tehdään maailmasta hitusen parempi paikka elää.
- Anonyymi
Tiedät kyllä mihin ne kynttilät laitetaan!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446