Liedon audit

Audit

Kuka liedossa ajaa valkoisella ja mustalla audilla onko tietoa kellään? Enkä tarkoita mitään ikivanhoja eikä mitään upouusia, siltä väliltä.
Tulee aina vastaan mutta en tunnista heitä.

32

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älyhoi234

      Äitisi. Selvitäppä rekkarin perusteella, lähettämällä rekkari nroon 16400 jottei tarvitse keskustelupalstalla tälläisiä kysellä!!!

    • Lietocity

      Kuka ajaa bemarilla??? Näitä on miljoona

    • pörräävä auto

      bemareita ja audeja myös täällä kaikkialla yleensä todella riittävästi pököttejä ja golffeja samoin melko paljon ja yleisesti lada ja saab jo vähän harvinaisempia todella

    • mopoautoileva

      siis onko mustavalkoisiakin autoja vai tarkoitatko harmaata kenties tällä ja kahta autoilijaa rinnatusten vai samassa autossa istuvia kahta henkilöä

    • Niiihsellas

      Musta audi joku jätkä ja valkonen audi muija en tunne

    • voi vaikka olla

      pariskunta ne niin

    • Audikuski

      Lenetsi ainakin mustalla. Kukas sit valkosella?

    • nyt voi ajaa

      aika monikin täällä

    • paljonkin taas

      kaahaillaan kulmilla

    • edes audit

      eikä vain

    • Bond1

      Audeista viis, mutta oletteko nähneet tummanvihreää urheiluautoa. Siinä vasta kaunotar!

    • se on niin

      ihan vaikka sitten

    • Valkonen audi

      En tiä joku muija sitä valkost audii ainakin ajaa.

    • onkin

      joo

    • Valkoinen audikuski

      Kaunis kuski onkin, itekin olen nähnyt. Nimeä en tosin tiedä

    • Lietolaisia vain

      Nii on. Mäpäs tiedänki x)

      • :))

        Minäkin tiedän mutten kerro :)


    • ehkei audi ollut?

      lehdessä juttu jostain autossa nukkuneesta miehestä joka kärähti ratista viikonlopulla liedossa

      • mitään liittyy se

        tuskin ihan tähän


    • aika akrobaatti

      jos ajaa molemmilla yhtä aikaa.

    • Tiedänpähän vain

      Eikö kirjoittaja juuri tarkoittanut sitä että mustalla ja valkoisella audeilla ajavia?
      Jokainen varmaan ymmärsi mitä tällä haettiin. Itse tiedän myös kuka ajaa valkoista audia ja nuori nainen on kyseessä, mustaa audia puoleestaan ajaa kyseinen henkilö joka mainittiinkin jo yhdessä kommentissa. Ovatko nämä audit sitten jotain -04-05 luokkaa? Valkoinen on vähän uudempi, oliskohan peräti -06? En tiedä. Mutta miksi keskustelun aloittanutta kiinnostaa? Oletko kiinnostunut kuskista joka ajaa juuri valkoisella audilla? ;-)

    • pidäpä

      ylhäällä

    • audit1

      No kerroppa sitten jos tiedät? :-)

    • Näinpä123

      Lenetsi mustal

    • yöllä kuullut

      mä vain ehkä jotain

      • sisään asti

        siis ääniä ulkoa kylältä ikkunasta kämppääni


    • Hohhoijakkaa24

      Miten toi nyt liittys yhtään mihinkään? Kysyttiin et ketkä ajaa valkoisella ja mustalla audilla? Sinä vastaat että kuuluu ääniä kylältä :DDDD

    • aina riittää

      autojenkin ääniä yhä enemmän ja paremmin kuuluu täällä useammin nyt kuin talvella etenkin arkena ja öistä eron huomaa kylällä

    • riittää täällä

      autoilevia naisia

      • monen värisiä

        miehilläkin audeja


    • Hmh5

      Joko keskustelun aloittaja sai selville nämä Audikuskit? Miksi muuten halusit edes tietää? o.O

      • Niivain

        Lenetsil ei oo ainakaan Audia enää. Tosta toisesta en tiedä kuka se on. Joku lietolainen muija


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe