AMK-opettaja ei vastaa sähköpostitiedusteluihin?

Epätoivoinen01

Olen vakuuttunut, että tämä opettaja ignooraa minua tahallaan.
Muut opettajat vastaavat aina sähköposteihin ja yleensä melko ripeästikin, mutta tämä opettaja on tyylikkäästi ignooranut kaksi viestiäni viikon aikana (Kyseessä on oikea osoite). Olin helvetin ymmälläni kun eräs ryhmässäni oleva opiskelija kertoi viestitelleen kyseisin maikan kanssa koko viikon ajan, samalla kun minä olen koko viikon turhaan päivitellyt sähköpostin etusivua.

Ja kävin loppuviikosta tapaamassa tätä opettajaa kasvotusen, mutta hän sanoi tapaavansa opiskelijoita vain tiettynä aikana, ja muulloin voi ottaa yhteyttä sähköpostilla. Totesin, että olen lähettänyt hänelle jo kaksikin viestiä, mutta maikka yritti päästä minusta eroon, etten saanut ollenkaan vastauksia kysymyksiini tai selvitettyä asioita kunnolla.

7

3603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0tt0

Soita sille

• Tukihenkilöitä

Ota yhteyttä yliopettajaasi tai AMK:n rehtoriin.

• austerism1

Hah, rehtoria nyt ei takuulla saa kiinni - eikä moinen pikkuasia rehtoria todellakaan kiinnosta.

Yliopettajakaan ei välttämättä ole oikea henkilö. Kyseisen opettajan esimies voi olla joku ihan muu henkilö.

Organisaation hierarkia on kutakuinkin tällainen:
      Rehtori - koulutusalajohtajat (tai mikä nimike onkaan) - lähiesimiehet (tai mikä nimike onkaan) - opettajat

Mutta siis riippuu varmaankin asiasta. Ehkä se, joka on viestitellyt opettajan kanssa, on kysellyt asiaa, johon on jotenkin nopeampi tai helpompi vastata. Toisaalta ei sekään mikään ihme ole, että jonkun s-postit eivät vain tule läpi, kun taas muiden tulevat. Noissa järjestelmissä on kaikenlaista häikkää.

Oikeastaan vihonviimeisenä lähtisin siitä, että opettaja yrittää tahallaan olla jotenkin hankala ja vielä juuri jollekin tietylle opiskelijalle. Miksi muka?

• epätietoinen01

Kiitti viesteistä kaikki! AMK:ssani ei tosiaan ole kerrottu mitään näistä paikoista mihin voi ottaa yhteyttä ongelmatilanteissa. Minulla on ainakin tiedossa tutoropettaja, mutta en tosiaan tiedä voinko ottaa asiaa puheiksi hänen kanssaan.

Voisin yrittää ottaa yhteyttä tuohon lähiesimieheen (varmaan opintotoimistossa tiedetään kuka on), jos ensi viikollakaan ei asia ole edennyt.

austerism1: Asia, josta tuolle opettajalle lähetin viestin oli aivan sama kuin toisellakin opiskelijalla.

Juu itsekin mietin, että sähkpostissa on vikaa, mutta kuinkahan todennäköistä se on... Muille opettajille olen lähettänyt ja saanut viestejä normaalisti tällä viikolla.

Tuo opettaja on tunnettu "omalaatuisuudestaan" ja käyttäytyy joskus mielivaltaisesti ja epäreilusti opiskelijoita kohtaan. Minulla on muutamia esimerkkejä, mutta bustausvaaran takia en lähde luettelemaan. En yhtään ihmettelisi, että hän ignooraa viestejäni tahallaan, mutta en tietenkään voi olla varma ilman todisteita :)

• amk

1) Yritä soittaa opettajalle muutamia kertoja, varmista ettei silloin tuntia ja virka-aika.
      2) Ota yhteyttä tutor opettajaan
      3) Ota yhteyttä yksikönjohtajaan
      4) Ota yhteyttä henkilöstöpäällikköön tai rehtoriin

Tämä lienee asiallisin järjestys.
      Eiköhän jossain vaiheessa ala tapahtua.

• törkeetä

Tuota tapahtuu ja se on kyllä niin helsvatin älytöntä ja väärin jos siellä amk-opet valkkaa kehen panostetaan ja keiden viesteihin asiallisesti vastataan. Tee valitus!

Aikoinaan kaveri opiskeli Amk:ssa ja siellä ope jota ei vähempää olisi hommansa voinut kiinnostaa-- vastasi valikoiden.

Kaverin viesteihin ei yksinkertaisesti vastattu, eikä puheluihin, kiire tuli muihin hommiin jos tyyppi bongattiin vaikkapa opettajanhuoneesta tai luokasta.

Kaveri laittoi lopuksi otsikoksi "mitäs kullanmuru", niin sai lopulta vastauksen.

Eli otsikoksi laita "mitäs kullanmuru" ja sitten jatkat No niin, nyt kun sain vihdoin huomiosi...

• natria

Koulutusohjelmajohtaja lienee taho, jolle voi valituksen osoittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3286
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1658
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      97
      1513
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1409
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1354
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      160
      1276
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1208
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1039
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      942
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      55
      872
    Aihe