Voisitko katsoa minulle myös miten 2014 menee. Olis muutto ja nuori rakkaus, raskas työ. Vaalempi eronnut nainen.
Tuntijasi
3
102
Vastaukset
Hei
voin katsoa, mutta ajoista en puhu. niitä ei mnulle ole olemassakaan - on vain tapahtumia ja energioita.
entisellä miehelläsi ei mene hyvin, hän ajattelee menneitä paljon. toki ero on selvä, niin on sinun kannaltasi hyvä. samoin näen lapsen, jonka odotus on sinulle pitkää piimää, et meinaa jaksaa uskoa todeksi, että todellakin saisit oman ihanan lapsen. se oli yksi suuri kääntökohta elämässäsi.
et ole enää se nainen, mikä ennen olit. olet muuttunut paljon, olet kypsynyt. sinulla onnistuu moni asia hyvin, etenkin työasiat. on mahdollista että vaihdat työtä, kun se mahdollisuus kolkuttaa ovelle kannattaa ehdottomasti suostua. ei sinun tarvitse sitä kummemmin etsiä, se vain tulee.
rakkaus näyttää positiiviselta, jaksa vain uskoa itseesi ja kaikkeen siihen hyvään, mitä saat. onhan oma panoksesikin suuri.
menisit mielellään uudestaan naimisiin ja uskon, että niin käy.
nähdäkseni saat vielä lapsen. jokatapauksessa tämä lapsi, joka tulee elämääsi, on erittäin tärkeä osa elämääsi. tyttölapsi.
tämä tyttö tekee keksintöjä.
muutto on raskasta työtä, niinhän se aina on. vanhempi mies sohlaa asioita, ota häneen välimatkaa jos voit, vaikka hän hyvää tarkoittaakin. muutto maksaa rahaa ja siihen tarvitaan apua, mutta kyllä sinä siitä selviät. ota mieluummin nuorempaa väkeä apuun, vanhat ovat vain tiellä.......
t. Keskiyö- Raskasta
Voi tuhannet kiitokset. Kyllä näit niin hyvin mun elämän. Ex on takana. Lapsi poika on ja olen todella huolissaan hänestä, oma koti hänellä nyt ja töitä. Millainen mies näet minulle vielä? Haaveilen häistä vielä, vaikka ikä on, ehkä hänellä on tytär? Kiitos kun katsoit.
- kuunpoika
Hei,raskas viime vuosi takana,ero tuli vaikeita asioita oli muitakin ja jaksamista on tosiaan ollut..näetkö valoa tunnelin päässä hetkeen mulle...tv platini
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473181- 1082603
- 512571
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402238Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822059- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521875Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111508