Onko kellään kokemusta Terhi 400C-veneestä yhdistettynä Hondan 10 hp:n koneeseen,jossa on sähköstartti?
Terhi 400C + Honda BF10
7
5015
Vastaukset
- Kesän rantaleikkeihin
Käy vaikka jossakin citymarketin leuluosastolla jos siellä olisi joku pikkupoika joka on leikkinyt tuolla yhdistelmällä, voit saada asiantuntevia vinkkejä..
- Osta moottori
Moottori on hyvä, mutta veneestä en tiedä. Vene pärjäsi lehden testissä, mutta muuten Terhillä on vähän huono maine.
- terhidfdf
Mitenkä niin Terhillä huono maine?
Yks parhaimpia veneitä.
- Muutama seikka
Muovin ja eristeen on sanottu irtoavan toisistaan. Myös helojen kiinnipysyvyyttä on arvosteltu. Minulla näistä ei ole ollut ainaakaan vielä harmia.
Erityisesti minua harmittaa heidän tulkintansa sadevesityhjentyvyydestä. Tulkinnan mukaan veneen ei tarvitse olla täysin tyhjä vedestä ollakseen sadevedestä tyhjentynyt. Ts. vene on tyhjä, vaikka pohjalla olisi 5 - 10 cm vettä.
Ks. täältä: http://www.terhi.fi/esitteet-ja-huolto-ohjeet/kaytto-ja-huolto-ohjeet
Minusta tuo poikkeaa aika lailla yleisestä käsityksestä.- pohjanmaan mies
Minulla on terhi 400 vene ja 6hv 4t yamaha tarvikkeet ja vedessa olleessa ilman pohjatappia vettä ei ole yhtään veneessä.
- Venemaan
Pihalla trailerin päällä 400 c malli ja koneena Yamahan 9,9 hp 2 tahti. Näppärä peli ja yllätävän hyvin menee aallokossa ja on hiljainen ja vakaa.
Takuu taitaa olla nykyisin 5 vuotta.
Itse käytän venettä saaristossa kalasteluun. - Anonyymi
Hyvä vene, mutta laskettiin markkinoille vähän liian pienellä maksimiteholla. Muutettu sitten 15hv. Yritin ostaa 15 hv koneella mutta ei silloin kukaan suostunut myymään ja vuoden päästä koneen vaihto olisi tullut sen verran kalliiksi että myin paketin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783