Alapään "kukassa" valkoista puuroa

Pimppakukka

Alapää alkoi hieman kutista, ja kun avasin häpyhuulet niin siellä klitoriksen ja emättimen välissä näkyi punainen "kukka", jonka sisällä runsaasti valkosta, puuromaista tai kovempaa ainetta. Myönnän että olen huono anatomiassa, päättelin että se on virtsarakko vain sen perusteella, mitä netistä katsoin kuvia. Tuo kyseinen "kukka" on myös tunnoton, eli kun kaavin valkoista pois en tunne mitään. Mikä on jollain tavalla outoa..

Osaako joku neuvoa, mikä paikka tuo on, ja onko sen peittämä valkoinen aine normaalia? Sitä ei normaalissa alapääpesussa saa pois, vaan pitää istua peilin kanssa lattialla, miel vielä taskulampun kanssa, ja ottaa se irti.. Käyn suihkussa päivittäin, tänään kävin jopa kahdesti, mutta en koskaa pese tuolta. Pitää leikata kynnet lyhkäsiksi jotta se edes onnistuu.

Hiiva on ollut monesti, mutta en ole koskaa tuolla tavalla KUNNOLLA katsonut sisälle, onko sitten aina ollut tuollaista. Enkä muutenkaan koskaan tutkinut tuota kohtaa :/

11

1552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sölldsaöldöl

      Hyi yök. Virtsarakkoon et kyllä voi mitenkään nähdä, luulisi jokaisen anatomiantuntemuksen edes sen tasoista olevan.

      Mitään "kukkia" tuolla ei kuulu olla. Ainut mitä mulla tuon kuvauksen perusteella tuli mieleen on visvasyylä.

      • Pimppakukka

        Niin, luulisi tietävän anatomian, mutta mutta...
        En löydä netistäkään mitään, kuvista tms.

        Mikäköhän se oikein on - näyttää hiemän ruusun ja kirjeluoren yhdistelmältä, kun avaa läpyskät alla on valkoista puuroa..

        Visvasyylä se ei ole.


    • Naisen tavara

      Sen nimi on emätin, vulva, tai kansan kielellä vit-tu.

      • Pimppakukka

        He - emätin emättimen sisällä vai!


      • dsalödösadl
        Pimppakukka kirjoitti:

        He - emätin emättimen sisällä vai!

        Siis mitä, missä se "kukka" siis on? Emättimen sisällä vai siinä missä aloituksessa sanoit sen olevan?


      • Vitussa siis
        Pimppakukka kirjoitti:

        He - emätin emättimen sisällä vai!

        Siellä sisällä se on.


      • dadsaddsads
        Vitussa siis kirjoitti:

        Siellä sisällä se on.

        Okei, ensin kun sanoit että se on emättimen ja klitoriksen välissä niin kuvittelin jotain virtsaputken seutua. Voisko kyse olla ihan vaan immenkalvon riekaleista?


    • täti

      Emätin on röpelöinen, eikä suora muoviputki. Kannattaako nyt liian rajusti raapia ja rassata.. Käy gynellä tai terveyskeskuslääkärillä. Ne on nähny niin monet pimpit, että osaa sanoo, onko normaali. Vagina puhdistautuu valkovuodon avulla itse ja ei tarvitse toimenpiteitä, päinvastoin saippua ja muu on pahasta. Kutinaa ja hiiviksiä seuraa liian rajusta "hygieniasta".Häppärit ja muun ulkoisen peset vedellä tai jollain intiimipesunesteellä. Ja hei, jokainen nainen on vähän erilainen alapäästään.

    • täti

      Mulle tuli mieleen vielä, että entä jos aloittaja tutkii pieniä häpyhuulia ja siellä on vaan normaalia valkovuotoa? Jokaisellahan ne on erimuotoiset ja -kokoiset. Joku kuvaaja teki valokuvakirjan pimpeistä ja sen nimi on suomeksi "Terälehtiä". Että tää kukkateema viittais ihan ulkoisiin sukuelimiin. :)

      • kskajdads

        Mutta kun nyt aloittaja sanoikin tuon ilmestyksen olevan emättimen sisällä, niin tuskin siitäkään on kyse.


    • Teinityttö 16v

      Jos se on se g-piste, sen ulkoneva osa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe