Kokemuksia Riihenajasta?

Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Ja etenkin Vantaan toimipaikasta?
23869
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 23

Vanhimmat

Itselleni ainakin jä aika huono maku paikasta ja ainakin omasta "tukihenkilöstä"..
Enpä voi kenellekkään omien kokemusten perusteella suositella ja ainakaan Heikkiä kyseisestä paikasta.

Äänestä

En tykännyt, yrittivät löytää minulle töitä, eivät todellakaan löytäneet ja kohtelu ei ollut mukavaa.

Äänestä

Samoin, eräs A:lla alkava Vantaalla, en voi suositella.

Äänestä

En voi suositella, muuta en uskalla tässä sanoa.

Äänestä

Riihenaika. Saan näppylöitä kun vain ajattelenkin sitä työttömän ihmisen kiusaamista. Mitään hyötyä niiden "valmennuksesta" ei ollut. Oltiin kaikki todella tyytymättömiä niiden toimintaan.

Äänestä

Työpaikkana en voi suositella.

Äänestä
  • Sama juttu, vaihdoin aika nopeasti muualle, isompaan firmaan missä kaikki toimii.

Äänestä

• No tuo kertoo paljon myös paikan tasosta, hyvät tekijät ilmeisesti karttavat paikkaa?

Äänestä

Juu Heikki tietää kaikesta kaiken ja paremmin kuin lääkärit ja ammatinvalinnan psykologit. Hän on myös kova jyräämään mielipiteissä, eli häntä en suosittele kenellekkään ja etenkään ihmiselle joka on masentunut..
Hän myös tietää mikä on sinulle hyäksi paremmin kuin itse missään asiassa..

Äänestä

Hain kerran ja olisin todennäköisesti saanut paikan, mutta ei kiinnostanut kun seurasin hieman yrityksen toimintaa. Ihan puuhastelua se on, ei mitään yritystoimintaa.

Äänestä

Erittäin huono kokemus parin vuoden takaa. Ei mitään hyötyä ollu niiden toiminnasta mulle. Ihan turhaa pelleilyä, vieläkö työkkäri ostaa niiltä, luulisi että nekin olisivat huomanneet, että hukkaan menee raha!

Äänestä
  • Ihan sama maku jäi mulle, kun niille hain töihin. Olisin myös melko varmasti saanut paikan, mutta onneksi sitten tarjoutui toisaalta uusi duuni jossa asiat sujuu ammattimaisesti.

Äänestä

Tuli tunne että kusetetaan.

Äänestä

Riihenaikaa työpaikkana en voi suositella.

Äänestä

Aivan syvältä

Äänestä

Samanlaisia kokemuksia..kiertäkää kaukaa..

Äänestä

Pelkkiä haukkumisia olen kuullut tukihenkilöltä. En todellakaan suosittele kenellekkään.

Äänestä

Uskottavuus hieman kärsii lastensuojelupuolen työntekijältä kun katselee kamalia tatuointeja käsissä...myös hieman ammattitaidontonta keskustelua joissakin tilanteissa

Äänestä

Ammattitaidotonta touhua, sanon minä joka ostanut heiltä joskus palvelua

Äänestä

Aivan täyttä paskaa.
Ammattitaidottomia, laiskoja, vastuuttomia.
Kiertäkää kaukaa !

Äänestä

Millä kirjaimella tämän Heikin sukunimi alkaa?

Äänestä

Onkohan se sama Heikki, joka on tehnyt perhetyötä lastensuojelua tosi pitkään? Vanhempi ukkeli?

Äänestä

Vieläkö kyseinen pulju lienee toiminnassa.
Ainakin työttömän näkökulmasta oli täysin ammattitaidoton
ja älyvapaa firma. Ei mitään hyötyä työttömälle.
Miten tuollaisia firmoja työvoimatoimisto palkkaa työttömien asioita hoitamaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

dgdgdgdgdgdg kirjoitti:

Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta?
Ja etenkin Vantaan toimipaikasta?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu