Itselleni ainakin jä aika huono maku paikasta ja ainakin omasta "tukihenkilöstä".. Enpä voi kenellekkään omien kokemusten perusteella suositella ja ainakaan Heikkiä kyseisestä paikasta.
0Äänestä
en suosittele!!!!
En tykännyt, yrittivät löytää minulle töitä, eivät todellakaan löytäneet ja kohtelu ei ollut mukavaa.
0Äänestä
Kamalaa!!
Samoin, eräs A:lla alkava Vantaalla, en voi suositella.
0Äänestä
kokeillut
En voi suositella, muuta en uskalla tässä sanoa.
0Äänestä
kerta riitti
Riihenaika. Saan näppylöitä kun vain ajattelenkin sitä työttömän ihmisen kiusaamista. Mitään hyötyä niiden "valmennuksesta" ei ollut. Oltiin kaikki todella tyytymättömiä niiden toimintaan.
0Äänestä
en sano enempää
Työpaikkana en voi suositella.
0Äänestä
lyhyt aika riitti
Sama juttu, vaihdoin aika nopeasti muualle, isompaan firmaan missä kaikki toimii.
0Äänestä
?????
No tuo kertoo paljon myös paikan tasosta, hyvät tekijät ilmeisesti karttavat paikkaa?
0Äänestä
todellakin
Juu Heikki tietää kaikesta kaiken ja paremmin kuin lääkärit ja ammatinvalinnan psykologit. Hän on myös kova jyräämään mielipiteissä, eli häntä en suosittele kenellekkään ja etenkään ihmiselle joka on masentunut.. Hän myös tietää mikä on sinulle hyäksi paremmin kuin itse missään asiassa..
0Äänestä
Riihenaika...
Hain kerran ja olisin todennäköisesti saanut paikan, mutta ei kiinnostanut kun seurasin hieman yrityksen toimintaa. Ihan puuhastelua se on, ei mitään yritystoimintaa.
0Äänestä
Aika tullut jo?
Erittäin huono kokemus parin vuoden takaa. Ei mitään hyötyä ollu niiden toiminnasta mulle. Ihan turhaa pelleilyä, vieläkö työkkäri ostaa niiltä, luulisi että nekin olisivat huomanneet, että hukkaan menee raha!
0Äänestä
Toppari!
Ihan sama maku jäi mulle, kun niille hain töihin. Olisin myös melko varmasti saanut paikan, mutta onneksi sitten tarjoutui toisaalta uusi duuni jossa asiat sujuu ammattimaisesti.
0Äänestä
Aila, Vantaa
Tuli tunne että kusetetaan.
0Äänestä
enpäskerrokuka
Riihenaikaa työpaikkana en voi suositella.
0Äänestä
ajslksdj
Aivan syvältä
0Äänestä
sggf
Samanlaisia kokemuksia..kiertäkää kaukaa..
0Äänestä
Tamperelainen65464
Pelkkiä haukkumisia olen kuullut tukihenkilöltä. En todellakaan suosittele kenellekkään.
0Äänestä
Kiitti76
Uskottavuus hieman kärsii lastensuojelupuolen työntekijältä kun katselee kamalia tatuointeja käsissä...myös hieman ammattitaidontonta keskustelua joissakin tilanteissa
0Äänestä
eisiitäenempää
Ammattitaidotonta touhua, sanon minä joka ostanut heiltä joskus palvelua
0Äänestä
Yöks
Aivan täyttä paskaa. Ammattitaidottomia, laiskoja, vastuuttomia. Kiertäkää kaukaa !
0Äänestä
Pinokkio
Millä kirjaimella tämän Heikin sukunimi alkaa?
0Äänestä
Ubue
Onkohan se sama Heikki, joka on tehnyt perhetyötä lastensuojelua tosi pitkään? Vanhempi ukkeli?
0Äänestä
Anonyymi00023
Vieläkö kyseinen pulju lienee toiminnassa. Ainakin työttömän näkökulmasta oli täysin ammattitaidoton ja älyvapaa firma. Ei mitään hyötyä työttömälle. Miten tuollaisia firmoja työvoimatoimisto palkkaa työttömien asioita hoitamaan.
Vastaukset 23
Vanhimmat
Itselleni ainakin jä aika huono maku paikasta ja ainakin omasta "tukihenkilöstä"..
Enpä voi kenellekkään omien kokemusten perusteella suositella ja ainakaan Heikkiä kyseisestä paikasta.
En tykännyt, yrittivät löytää minulle töitä, eivät todellakaan löytäneet ja kohtelu ei ollut mukavaa.
Samoin, eräs A:lla alkava Vantaalla, en voi suositella.
En voi suositella, muuta en uskalla tässä sanoa.
Riihenaika. Saan näppylöitä kun vain ajattelenkin sitä työttömän ihmisen kiusaamista. Mitään hyötyä niiden "valmennuksesta" ei ollut. Oltiin kaikki todella tyytymättömiä niiden toimintaan.
Työpaikkana en voi suositella.
Sama juttu, vaihdoin aika nopeasti muualle, isompaan firmaan missä kaikki toimii.
No tuo kertoo paljon myös paikan tasosta, hyvät tekijät ilmeisesti karttavat paikkaa?
Juu Heikki tietää kaikesta kaiken ja paremmin kuin lääkärit ja ammatinvalinnan psykologit. Hän on myös kova jyräämään mielipiteissä, eli häntä en suosittele kenellekkään ja etenkään ihmiselle joka on masentunut..
Hän myös tietää mikä on sinulle hyäksi paremmin kuin itse missään asiassa..
Hain kerran ja olisin todennäköisesti saanut paikan, mutta ei kiinnostanut kun seurasin hieman yrityksen toimintaa. Ihan puuhastelua se on, ei mitään yritystoimintaa.
Erittäin huono kokemus parin vuoden takaa. Ei mitään hyötyä ollu niiden toiminnasta mulle. Ihan turhaa pelleilyä, vieläkö työkkäri ostaa niiltä, luulisi että nekin olisivat huomanneet, että hukkaan menee raha!
Ihan sama maku jäi mulle, kun niille hain töihin. Olisin myös melko varmasti saanut paikan, mutta onneksi sitten tarjoutui toisaalta uusi duuni jossa asiat sujuu ammattimaisesti.
Tuli tunne että kusetetaan.
Riihenaikaa työpaikkana en voi suositella.
Aivan syvältä
Samanlaisia kokemuksia..kiertäkää kaukaa..
Pelkkiä haukkumisia olen kuullut tukihenkilöltä. En todellakaan suosittele kenellekkään.
Uskottavuus hieman kärsii lastensuojelupuolen työntekijältä kun katselee kamalia tatuointeja käsissä...myös hieman ammattitaidontonta keskustelua joissakin tilanteissa
Ammattitaidotonta touhua, sanon minä joka ostanut heiltä joskus palvelua
Aivan täyttä paskaa.
Ammattitaidottomia, laiskoja, vastuuttomia.
Kiertäkää kaukaa !
Millä kirjaimella tämän Heikin sukunimi alkaa?
Onkohan se sama Heikki, joka on tehnyt perhetyötä lastensuojelua tosi pitkään? Vanhempi ukkeli?
Vieläkö kyseinen pulju lienee toiminnassa.
Ainakin työttömän näkökulmasta oli täysin ammattitaidoton
ja älyvapaa firma. Ei mitään hyötyä työttömälle.
Miten tuollaisia firmoja työvoimatoimisto palkkaa työttömien asioita hoitamaan.