Hei
Haluaisin alkaa julkiseen kirjeenvaihtoon. Esimerkiksi tällä palstalla ja vaikka tällä keskustelualueella. Ideana olisi se että pysyisimme toisillemme tuntemattomina mutta silti vaihtaisimme tekstimme näin julkisella palstalla.
Kirjeenvaihtoilmoitukseni on siis seuraava. Hieman alle nelikymppinen mies. Eronnut. Lapsia. Etsii julkiseen kirjeenvaihtoon rohkeaa ja ennakkoluulotonta miestä tai naista. Vuoropuhelulle en aseta mitään rajoja. Toivoisin kuitenkin suvaitsevuutta, inhimillistä lämpöä ja rohkeutta. Mitä niillä ikinä mahdankaan tarkoittaa. Käytän itse otsakkeen alussa aina merkiä X. Sinä voisit olla A. Ja mikäli useampi haluaa osallistua niin seuraavat menevät sitten aakkosissa B, C, D jne. Mahdolliset nimimerkin väärinkäyttäjät on helppo tunnistaa. Tyylini on luultavasti kopioimaton. Toivoisin myös sinulta tunnistettavaa tyyliä.
X
X - Julkinen kirjeenvaihto
3
275
Vastaukset
- Rouva Z
Hei Herra X
Tervehdys täältä sinulle sinne.
Oletpa keksinyt jännän kirjeenvaihtoilmoituksen, miksi kukaan ei ole vastannut, sitä ihmettelen.
Tämän pienen viestin nyt kuitenkin haluan sinulle lähettää...vaikka, todennäköisellä varmuudella en kuulu kohderyhmääsi. Toisaalta en myöskään ole mikään mieleni pahoittaja, jos jätät tämän viestin aivan huomiotta.
Olen jo kuukausia seuraillut tätä palstaa koska haluaisin löytää itselleni kirjeenvaihtoystävän näin meilaten tai ihan vaikka etanapostina, mutta sopivaa ilmoitusta, johon olisin halunnut vastata ei ole vain kohdalle sattunut ja omaa ilmoitustani en ole vielä rohjennut laittaa.
Miksi oletan, etten kuulu kohderyhmääsi - en ole alle nelikymppinen, vaan huomattavasti vanhempi, viittä vaille eläkeikäinen. En ole eronnut, vaan ollut leskenä jo useita vuosia. Lapsia minullakin on, he ovat jo omia elämänpolkujaan
seikkailevia nuoria. Mummo en vielä ole. Että näin, enkö olettanutkin oikein.
Kirjeenvaihto on varsin hauska harrastus. Oppiihan sen puitteissa vähitellen tuntemaan toista erilaista ja erilaisessa elämänpiirissä elävää ihmistä mukavalla tavalla. Erityisen hauskaa se on jos löytää ystävän, jonka kanssa harrastukset ja mielenkiinnon kohteet leikkaavat.
Kirjeenvaihto on oiva keino myös löytää oikea sydänystävä jopa tavata elämänkumppani.
Olet vielä niin nuori mies ja rohkeasti oletan että, sinulla elämänkumppani haaveet ovat lähellä sydäntäsi.
Ei elämä yksin kovin kivaa ole, Sen olen huomannut - vai mitä mieltä sinä olet.
Yksin eläen saa tietysti mennä ja tulla niin kuin lystää, mutta elämässä on niin monia asioita, jotka toisen kanssa jakamalla tuntuvat monin verroin rikkaammilta.
Lopetan tähän tämän kirjeeni, täällä on mainio pakkassää -3 astetta, joten pipo päähän ja ulos lenkille.
Kaikkea hyvää elämääsi ja toivon, että joku nuori nainen rohkaistuisi ja kirjoittaisi Sinulle Herra X sydänlämpöisen kirjeen.
Voi hyvin
terveisin Z
Ps. Miksi muuten haluat kirjoittaa julkisia kirjeitä, mitä mahtaa olla sydämelläsi?- X..
Haetko elättäjää?
- Mies vm59
Rouva Z
Haluan tutustua.
Laittaisitko osoitteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000598974124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2041710Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221471- 71990
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41937Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74842Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41792Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75714