Työtä tarjolla (Turku - Vakka-Suomi)

Rekrytointi

Jos olet työtön tai pätkätyössä (tai muuten asiasta kiinnostunut) ja asut Turun seudulla tai Vakka-Suomessa, niin tässä olisi tilaisuus yhdessä muiden kanssa luoda itsellesi pitkäaikainen työpaikka.

Toiminta alkaa yhdistyksen perustamisena,mihini tarvitaan vähintään 3 perustajajäsentä. Jos kiinnostuneita on paljon, niin myös osuuskunnan perustaminen voi tulla kysymykseen. Lopullisena tavoitteena on kuitenkin yrityksen perustaminen. Kyse on uudentyyppiisen rakennusmateriaalin valmistuksesta ja tarvetta on niin tavallisista duunareista kuin eri alojen ammattilaisisakin (myynti/markkinointi, talous, talonrakennuspuolen suunnittelu, rak.mestarit ym). Iällä ei ole merkitystä ja työkokemus ei ole välttämätön mutta etu. Työtä yhdistykselle tehdään eezy.fi:in kautta, joten tämä sopii myös lisäansioita tarvitseville.

Mukaan toivotaan myös riskisijoittajia, sillä tässä on mahdollisuus verraten pienellä pääomalla (>=10.000€) saada iso osuus tulevasta yrityksestä (helppo luvata kun yritystä ei ole vielä perustettu ja sillä ei ole vielä mitään arvoa). Yritys lähtee toki käyntiin ilman riskisijoittajiakin, mutta hitaammin.

Tarkoitus on kevään aikana järjestää yhteistapaaminen ja kertoa siellä lisää tästä hankkeesta.

Jos asia kiinostaa sinua niin lähetä s-postia allaolevaan osoitteeseen. Jos et ole itse kiinnostunut, mutta tunnet jonkun jota asia voisi kiinnostaa, niin laita hänelle linkki tähän ilmoitukseen. Se voi muuttaa kaiken.

[email protected]

0

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        94
        1855
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        86
        1303
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1143
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        76
        1027
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        115
        972
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        57
        863
      7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        772
      8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        771
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        48
        731
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        693
      Aihe