Ruuneperiä ei voi kyllä

syyttää aloitteellisuudettomuudesta,olipas sana.
Hän kyllä avaa kanavia omilla mielipiteillään,hyvä niin tämähän on keskustelupalsta.
Toi lumisade,joka hipsii amankin pihapiiriin on niin tervetullut,että ihan tonne yläkertaan laitan kiitoksia.
Vesijohtoputket eivät ole kaikki lämpökaapeloituja koko pituudeltaan,joten tässä vähän olen ollut "hätäpaliikan"kanssa tekemisissä.

20

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos!

• Tässä se nähdään,Ruune ei osaa keskustella,kuin omassa ketjussaan,siis niin sisäsiitoinen kaveri,kuin olla voi.
      Sylintäyteiset kiitokset tosta sanasta kiitos! oikein huomiomerkin kera.
      Olen aienminkin huomioinut,ettet juurikaan tuppaudu toisten ketjuihin,aloitat oman ja jollei me sinun alamaisesi olla heti valmiita kehumaan sinua,niin luot itsestäsi marttyyrin.
      Sinulla on aikaa moiseen,minulla ei

• Minä olen tällainen hissukka. Olen ihan hiljaa, ellen mitään sano. Kirjoittamatta en oikein saa oltua ja vastaankin vain jos on vastattavaa.

Tyhjän puhuminenkin on minusta suurta puppua, kirjoittaminen samoin. Käytetään kummassakin paljon sanoja, joilla ei sanota mitään. Tuliko selväks?

Osaat sinäkin hyvin kirjoittaa vaikka oletkin tuollainen "eilisen teeren poika" ja varsinkin kun olet naisen eli äitisi tytär, mitään lintusukua et ollenkaan.

Minun on nyt kerrottava suuri salaisuus: tämä jääköön vain meidän kahden keskiseksi. Peräsuoleni on tutkittu ja todettu rupiseksi. Vie etätutkijoille siellä palstalla terveisiä kun tunnettavuudestani muutenkin kerrotaan.

• Ruuneperi kirjoitti:

Minä olen tällainen hissukka. Olen ihan hiljaa, ellen mitään sano. Kirjoittamatta en oikein saa oltua ja vastaankin vain jos on vastattavaa.

Tyhjän puhuminenkin on minusta suurta puppua, kirjoittaminen samoin. Käytetään kummassakin paljon sanoja, joilla ei sanota mitään. Tuliko selväks?

Osaat sinäkin hyvin kirjoittaa vaikka oletkin tuollainen "eilisen teeren poika" ja varsinkin kun olet naisen eli äitisi tytär, mitään lintusukua et ollenkaan.

Minun on nyt kerrottava suuri salaisuus: tämä jääköön vain meidän kahden keskiseksi. Peräsuoleni on tutkittu ja todettu rupiseksi. Vie etätutkijoille siellä palstalla terveisiä kun tunnettavuudestani muutenkin kerrotaan.

Nyt on kyllä aivosairaudesta kyse,jos sinä sekoat noin täydellisesti.
        Olemme ymmällä koko jengi

• rituliini_38 kirjoitti:

sekoilu tarttuu

• Lunta ollaan saatu täälläkin noin 10 sm yön aikana. Pyöristyneet on muodot pensailla, ja lumihatut kynttilälyhdyissä on muhkeina.
      Tuossa juuri katselin lähtöä viivytellen käytävää avaamaan, ennenkuin jäätyy, niin ettei ovea auki saa. Ulko-oven kynnys kun on lähes pihan tasolla.

Aamuhetkeä venytän mieluimmin, kun kahviakin vielä on mukissani, odottakoon nyt lumitöihin pukeminen vielä hetken.

Pitänee minunkin tarkastaa varaston patterin lämpö, ulkovesijohto kerran naapurilla halkesi, sillä seurauksella, että koko tasainen piha oli kuin luistinrata! Muistaakseni olen sen asettanut 5 °, lienee riittää sentään. Hieman kevyempi lumikolakin on otettava esille, ennenkuin miehet sopivat kuka alkaa lingolla lunta huiskimaan.

Hyvinhän on autot päässeet liikkeelle, parkkipaikat jo tyhjillään. Eipä tässä muuta, kuin tamineet niskaan ja ulos :D

• Eihän minulla vielä niin hätää ole,jos yksi vesijohto jäätyy,voin kytkeä järviveden päälle,sen lämpökaapeli ylettyy kymmenen metriä järveen ja pumppu on kellarissa.
      Lunta täällä todella nirkosesti,olisko viisi senttiä kaikenkaikkiaan.

• sairasta...

rituliini_38
        1.2.2014 09:48
        0
        Sulje

"Puhu vain rituliini itsesi puolesta. Tosin aivo sairaille tyypillistä on sinun käytksesi"

• sairasta... kirjoitti:

rituliini_38
        0
        Sulje

"Puhu vain rituliini itsesi puolesta. Tosin aivo sairaille tyypillistä on sinun käytksesi"

Kyllä ruskea jälkesi tunnetaan, haju!

• Noin viisivuotta sitten meiltä vesijohto huolet häipyi,kun myimme omakotitalon ja
      ostimme senioritalosta saunallisen kaksion.
      On tosi helppoa ei lumitöitäkään, katselemme ikkunasta toisten äheltäessä.
      Onhan se tässä iässä melkein mahdotonta .kun selkä reistaa molemmilla.
      Nyt täälläkin alkoi tupruttaa lunta ja netti sanoi viiteen asti täällä lunta
      tulee.

• turbu lenssi

Onhan se ruune tunnetusti yksinapainen mangneetti, kela pyörii oman navan ympärillä narsistista turbulenssiaan. Yhteiskunnallinen hyöty vai.
      Voib olla, voib olla. Ehkä sen valtion ison Kelan sitten tarvittoo maksaa korvauksia kun ruune ainakin 17 h päivässä istuu tuoleillaan niiden neljän koneensa seurana.
      Raision näköalaluukusta sit tuleekin 60% koko saitin kirjoituksista.

• ei ihme ollenkaan

turbu lenssi

oikein päättelit. vähintäin perse muuttuu rupiseksi tuommosella istumisella tietokonetta kytätessä palstalaisia On tuo jo tutkittu juttu.

Ruuneperi
      1.2.2014 09:29

.Minun on nyt kerrottava suuri salaisuus: tämä jääköön vain meidän kahden keskiseksi. Peräsuoleni on tutkittu ja todettu rupiseksi. Vie etätutkijoille siellä palstalla terveisiä kun tunnettavuudestani muutenkin kerrotaan.

• 21 11

Kirjoittaisivatpa muutkin intiimeistä ongelmistaan.

• Hajupoika kalastaa itselleen loukkauksia ja nämä pahvit uskovat

• ettei totuus unohdu

Ruuneperi
      1.2.2014 09:29
      -5
      Sulje
      Minä olen tällainen hissukka. Olen ihan hiljaa, ellen mitään sano. Kirjoittamatta en oikein saa oltua ja vastaankin vain jos on vastattavaa.

VASTAA
      Facebook
      Twitter
      share email
      share url
      Ilmoita asiaton viesti

rituliini_38
      0
      Sulje
      Olemme ymmällä koko jeng

• Sitä on sitten laskeuduttu sieltä puusta alas ja alettu leikkimään apinaleikkejä ja kaivelemaan toisten takapuolia,niin apinamaista
        Olemmehan ihmisapinoita,meiltähän tämä käy
        Olen jo niin kasvanut kiinni tähän apinayhteisöön,etten osaa kuin nauraa hekottaa moisille alapäänjutuille.
        Kaiketi,kun aivot rappeutuvat aletaan tönkimään peräpäitä
        hyvää jatkoa toiminnalle

• rituliini_38 kirjoitti:

Sitä on sitten laskeuduttu sieltä puusta alas ja alettu leikkimään apinaleikkejä ja kaivelemaan toisten takapuolia,niin apinamaista
        Olen jo niin kasvanut kiinni tähän apinayhteisöön,etten osaa kuin nauraa hekottaa moisille alapäänjutuille.
        hyvää jatkoa toiminnalle

Tutkija ja kaivelija on hajupoika "todisteineen".

Kun hajupoika perversseine intoineen oli suorittanut virtuaalisen tutkimuksen peräsuolessani ja kertoi sieltä löytyneistä ruvista, niin minäkin kerroin tuon viestissäni sinulle. Hajupoika luki tuon ja julkitoi omat valheelliset "totuutensa"

Et kyllä nauraisi jos hajupoika alapäässäsi vierailisi ja kertoisi löydöistään vain loukatakseen, niin kuin aina.

Pääsi varmaan pysyy kylmänä, mutta toiveeni mukaan myös iloisena! Pidä Sinä vaatteet päällä esteinä hajupojan teille ja tutkimuksille".

• toiset kaikkoavat
        rituliini_38 kirjoitti:

Sitä on sitten laskeuduttu sieltä puusta alas ja alettu leikkimään apinaleikkejä ja kaivelemaan toisten takapuolia,niin apinamaista
        hyvää jatkoa toiminnalle

Hyvät huomiot sinulla Ritu. Ruuneahan heittää viikko viikolta yhä enemmän. Ruunen kokopäivätyö on piloilla, ellei saa edes vaivasta 12 alotusta tehtyä.
        Se narsismi vaatii pätemistä edes tiekkarin käytössä. Alkaa olemaan julistusta vaille hoitotapaus.

• silmäpuoli
        toiset kaikkoavat kirjoitti:

Hyvät huomiot sinulla Ritu. Ruuneahan heittää viikko viikolta yhä enemmän. Ruunen kokopäivätyö on piloilla, ellei saa edes vaivasta 12 alotusta tehtyä.
        Se narsismi vaatii pätemistä edes tiekkarin käytössä. Alkaa olemaan julistusta vaille hoitotapaus.

Joku sentään näkee totuuden.

• arveleva aatos

Pinttynyt uskomus tuo hajupoika, entäpä jos ´totuus´ onkin lähempänä kuin uskallat edes ajatellakaan, voisiko olla myös ´hajutyttö. ´ Siloin olisit nenästä vedettävä pahemman kerran.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkä nimistä naista

Täällä kaipailet?
      Ikävä
      119
      3026
    2. Minkä nimistä miestä

Täällä kaipailet🤔
      Ikävä
      116
      2341
    3. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      23
      1976
    4. Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"

Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol
      Maailman menoa
      239
      1904
    5. Mietitkö tosissasi..

..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole
      Ikävä
      4
      1895
    6. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      21
      1801
    7. Mitä ajattelit hänestä

Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen
      Ikävä
      100
      1586
    8. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      105
      1394
    9. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      65
      1144
    10. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      135
      1106
    Aihe