Joskus olen miettinyt eri kuntien ja kaupunkien tunnushuutoja, ja Kaustisella se on Konsta Jylhä!
Mutta se taitaa olla jo mennen talven lumia?
Ei muuten, mutta kaipaan sitä suomea, mikä se oli ennen EU:ta, ennen mustien invaasiota, ja Kekkosen aikaan...
Konsta Jylhä!
2
240
Vastaukset
- tulossa juhlille
Ei Konstan musiikki ole ainakaaan mennen talven lumia sehän ihan selvä
samoin Viljamin hienoimmat musiikki kappaleet nehän soi vielä ensi vuosi sadallakin niissähän on niin mahtavan hienot soinnut että ihan syränmestä ottaa
mikään musiikki ei saa minulle sellaista tunnetta kuin Mestareitten Konstan ja Viljamin musiikki
Haluaisin tietää kuka on säveltänyt :Tien laidan sottiisi harvinaista kyllä tänään kuulin sen ensimmäistä kertaa ja jotenkin siinä tuntus kuin olis MESTARI KONSTAN AIVOISTA LÄHTÖSIN ja milloin sävelletty
Kaustinen tunnetaan vanhoista mestareista ja tietty KONSTA JYLHÄSTÄ
ja tunnetaan aina - sotiisi.
..Konstanhan se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774