Ostanko Saabin ??

korkokenkä

Auttakaa naista joka hankkii ensimmäistä omaa autoaan.

Olisi tarjolla automaattivaihteinen Saab 9-5 2.0t Vector Sedan A vm. -06 114 tkm. Mukavan näköinen peli muutenkin. Komea siis.

Tiedän että pitää kuunnella laakereiden mahdollisia ääniä ja selvittää koska ne on vaihdettu. Kysyä koska jakoremmi on vaihdettu (eikö tämän ikäisessä Saabissa ole jakoremmi?) ;)) Pitääkö se vaihtaa about 4 vuoden välein ?? Pitää myös pyytää vaihtamaan se myyjän laskuun jos on tulossa tiensä päähän.
Automaattiöljyjen pitäisi myös olla tuoreet ja nekin saisi vonkata vaihtoon jos on tarpeen.

Kuulkaas nyt hyvät Saabistiherrat, mitä muuta mun pitää tietää ettei pahemmin kusetettaisiin ?? Haluaisin mieluummin kusettaa myyjää !!

Neuvokaa !! Haluan sen Saabin ! Paljonko tinkaan 15.00 eken hinnasta. Mahdollisimman paljon tietenkin.

Ajan vain n. 140 km viikossa.

24

435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remmi uupuu

      Koneessa ketjujakopää vaan toki kannattaa siihen automaattilaatikkoon vaatia uudet öljyt sekä suodatin.

      Noilla kilometreillä vasta sisäänajettu ja tuolla viikottaisella ajomäärällä autoa pitkäksi aikaa.

      Hinnasta sen verran että mikäli olisi Aero olisi aika lähellä kohdallaan joten pikkasen pitäisi saada hintaa alas. Toki jos vaihdokki kuviossa eri tilanne.

      Tervetuloa Saabisteihin jos kauppoihin pääset;D Mikään nainen ei näytä paremmalta kuin Saabin ruorissa.

    • Ei tohon hintaan

      Paljon ajettuja saa 5-6 tonnin pyynnillä. Älä nyt ainakaan yli kymppitonnin maksa vaikka vähän ajettu onkin. Siinäkään ei ole enää järjen häivääkään.

      • Kokemuksia on

        Paljon ajetuilla edessä tietyt laitot ajan myötä. Koskee kaikkia merkkejä. Vaan kun kysyjällä ei kerry kilsoja hirveän paljon olisi siinä autoa pitkäksi aikaa.


    • Vanhus kertoo

      Älä osta! Autolla ei ole mitään jälleenmyyntiarvoa.Osta joku tunnettu merkki, älä tuollaista kuollutta marginaalimerkkiä. Mutta jos haluat liittyä sekopäitten seurakuntaan niin omapa on asiasi.

      • Seniilille vinkki

        tuollainen homekorva on jäävi arvioimaan Saabin tilannetta. Suomenkin teillä liikkuu edelleen todella paljon Saabeja.

        Aja millä ajat ihan sama. Todennäköisesti pikapuolin rollaattorilla;D


    • Aito oikea Saabisti

      Korkokenkä amisviiksi heittäytyi nyt naiseksi eikä homoksi kuten aiemmilla kerroilla. Tojopellen tunnistaa heti, Nuija mikä nuija.

      • korkokenkä

        Sorry olen oikea lady ja AMK suoritettu.
        Amiksissakaan ei ole mitään vikaa. Tunnen 21 vuotiaan media-assistentin. TV kameraa käyttämällä tienaa enemmän kuin minä ;)) ja ajaa Saabilla ;))
        Amiskin voi hakea nykyään suoraan yliopistoon.

        Kyseisestä Saabista puheen ollen olin kuhnari. Laatuauto meni jo ;( Oli muuten tyylikäs musta ajopeli.

        Nyt on sitten enään Volvoja jäljellää ;((

        Oletko muuten itse työtön akateeminen ??

        Kiitos kaikille tyylikkäistä vastauksista ja pusu ¤


      • Jos täti olis setä..
        korkokenkä kirjoitti:

        Sorry olen oikea lady ja AMK suoritettu.
        Amiksissakaan ei ole mitään vikaa. Tunnen 21 vuotiaan media-assistentin. TV kameraa käyttämällä tienaa enemmän kuin minä ;)) ja ajaa Saabilla ;))
        Amiskin voi hakea nykyään suoraan yliopistoon.

        Kyseisestä Saabista puheen ollen olin kuhnari. Laatuauto meni jo ;( Oli muuten tyylikäs musta ajopeli.

        Nyt on sitten enään Volvoja jäljellää ;((

        Oletko muuten itse työtön akateeminen ??

        Kiitos kaikille tyylikkäistä vastauksista ja pusu ¤

        Joskus sitä myöhästyy vaikka kuinka yrittäisi ehtiä ajoissa, joten et ole suinkaan kuhnari vaan olet pikemminkin kuhnuri viiksistäsi päätellen !


    • 95owner

      Itselläni on 9-5 vuodelta 2007, ajettu n. satatuhatta. Peli on erinomaisessa kunnossa, kuin uusi. Katsastuksista läpi ilman mitään huomautettavaa, talviautona mitä parhain. Jakohihnaa ei ole, vaan se on ketju. Ainoa isompi homma, mikä on autolle tehty, on takajousitukseen vaihdettu kaksi kumipuslaa (n. 600€ töineen) Kun auton ostaa, kannattaa tietenkin vaihtaa kaikki öljyt ja suodattimet. Saabiin löytyy osaavia vanhan ajan asentajia ja varaosia, jos on tarve. Vahva ja hyvä auto, hinta/laatu suhde on varmasti parempi kuin yhdessäkään uudessa autossa.

    • 95owner

      Vielä kokemuksia kyseisestä autosta. Ettei asia tulisi "yllätyksenä": 2.0t Automaatti, kuten minulla, EI ole mikään bensapihi, jos sitä arvostaa, vaan menovettä kuluu aika reippaasti. Mutta jos kilometrit jäävät vähiin, ei sillä ole niin väliä (oma mielipide)

    • Oikeat hinnat
      • matulan haamu

        Mitä tekemistä tällä 8 vuotta vanhemmalla paljon ajetulla perusmallilla on kysyjän Vectorin kanssa? Eroa autoissa on yhtä paljon kuin hintapyynnöissäkin.


      • korkokenkä
        matulan haamu kirjoitti:

        Mitä tekemistä tällä 8 vuotta vanhemmalla paljon ajetulla perusmallilla on kysyjän Vectorin kanssa? Eroa autoissa on yhtä paljon kuin hintapyynnöissäkin.

        Vähän samaa ajattelin itsekkin, mutta kiitos tällekkin vastaajalle ja sinulle.

        Lady tarvitsee pikkusen uudemman ja automaattivaihteiston.

        Ikävä vieläkin sitä biiliä joka oli kotikylässä myynnissä. Nopeat syövät hitaat. Samanmoista ei ole netissä myynnissä tällähetkellä. Tajuan että oli "harvinaisuus" omassa luokassaan.


    • jos ostat

      Jos ostat, kierrä kaukaa sellaiset säälittävät huijarit, jotka eivät edes noudata Suomi24 keskustelujen sääntöjä, kuten mainostamiskieltoa keskusteluissa.

    • vihervasurit hirteen

      Jos pitää kysyä olet liian tyhmä joten jätä väliin.

      Kävele tai mene bussilla kuten muut homot ja idiootit.

    • "ei ikinä saabia"

      itellä vm-98 9-5 saab ollut vuoden ja ainakin vielä tyytyväinen automaatti pelannut hyvin ajettavuus loistava ei tempoile eikä hairo,toivottavasti jatko sujuu yhtähyvin??

    • saab 9-5 alla

      Kaikkitietävimmillä autoa rankasti arvostelevilla ei ole koskaan ollut ensimmäistäkään Saabia.

      Ne kehuu jotka tietävät ja joilla sellainen on ollut.

      Taitaa edelleen olla se auto jossa nk. eurolla saa eniten autoa ja ominaisuuksia.

    • Toyo, VW etc.

      No, miksi se ei käynyt kaupaksi, vaan meni konkkaan? Miksi ihmiset ostavat muita merkkejä, eikä Saabia? Kaikki merkit haluavat olla myydyimpiä, kaikki eivät vain siinä onnistu.

      • Saab9-3_

        Kilpailu on armottoman kovaa, kun uusia halpoja automerkkejä pukkaa Koreasta, Kiinasta jne.

        Varmasti kaikki automerkit ei jatkossakaan sovi markkinoille, joten konkkia ja fuusioita tullaan näkemään.

        Saab oli/on kyllä laatuauto, mutta maksoi vain enemmän mitä valtaosa olisi halunnut siitä maksaa.


      • Saabbisti

        Kaikki merkit eivät todellakaan halua olla myydyimpiä, jokainenhan tämän tietää. Lexus ei halua myydympi kuin Tojo, Porsche ei halua olla myydympi kuin VW, Infiniti ei halua olla myydympi kuin Nissan jne.

        Premium autot on kalliita eikä niitä haluta myydä liikaa. Saab on Premium auto parhaasta päästä.


    • gee!

      Kierrä kaukaa koko merkki!kova kulutuksinen ja vikoja on ton ikäsessä ja aivan ylihintanen!no jos ostat niin saat saabin ja kaupanpäällisiksi pöydän ja kaapin heh!

    • saab paras

      mua ei ainakaan vittuakaan kiinnosta kulutus mut mä oonkin mies enkä mikään munan lutkuttaja bensan pihistäjä toyo kuski yhyy bensaa kuluu byhyy voi vittu ku kiinnostaa mun bensa turbo lähtee ja kulkee nii vitusti ja se on tärkeintä tämä maailma on jo tuhon oma ei sitä toyo terot pelasta hahahahhaha ja jos vittuiletta mun kirjotus taidoistani niin haistakaa vanhaa pillua mua ei kiinnosta tienaan ihan hyvin ilman akateemisia homojen taitoja haaaaaaaaaaaaaaahahahhabuaaahaaaaaaahahahahahha ja pillua saa ku ottaa ja pyytää vinks vinks ja mälli lentää

    • <<<

      ois itte upeeta omistaa 17 saabia 96 mallista 900i malliin ex-poliisiauto ja ajaa 250.000 KM SAABILLA SUOMEN TEILLÄ

    • BIOSAAB

      Kuten huomaat lady SAAB herättää aina tunne reaktioita. Tutki auto huolella, tinkaa, lue Saabclub sivuilta tietoa ao.mallista. Turvallinen, hiljainen ja hyvä ajaa sekä kohtuu hintainen pitää, varsinkin kun siihen hommaat BIOPOWER- ohjelman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe