Älä seuraile mua, älä kuuntele mun puheluita,
Tiedän, mihin pystyt, olet sen jo todistanut.
Sun piti unohtaa...
Älä stalkkaa
33
611
Vastaukset
- mennee jo yli
Huh. Jollaki taas harhaa pukkaa.
- plussia
pukkaa.
Jep. Aika kurja juttu, kun hakkerilla pukkaa harhaa. Ei toivoisi kenelleen sellaista ei.
Mustasukkainenko lie.
- ois upeeta
olen 172 cm KGB hakkeri ja hakkeroin matona ja viruksena koneellasi se on tune skitsofrenia typys smplex rajatila affektiivinen häiriö hypomania paranoia finlandiatalo miami turkoosi smokki tiia annika papukaija hanna-riikka ja 14 lasta
- Käsittämätöntä
Mikä ihmeen tyyppi sinä oikein olet ?
- Se on se
se työtön. Provoilija.
- Harharetkellä
En ole harhainen, ihastuin vaan väärään tyyppiin.
Onneksi on ystäviä, kenen kanssa voi jutella näistä
"harhoistakin"... - Mistä
ajattelet hänen sitten sua seurailevan tai kuuntelevan sun puheluita?
- FIFTY FIFTY
Ai mistä? Olen tavannut kaltaiseni.
- Läpinäkyvää
FIFTY FIFTY kirjoitti:
Ai mistä? Olen tavannut kaltaiseni.
No tosta oon samaa mieltä, ymmärrä jo ettei sun tekemisiä tarvi paljon stalkata. Näkyy ja kuuluu tahtomatta.
- ei kannata väitellä
Läpinäkyvää kirjoitti:
No tosta oon samaa mieltä, ymmärrä jo ettei sun tekemisiä tarvi paljon stalkata. Näkyy ja kuuluu tahtomatta.
Vainoharhainen joka näkee itsensä monistettuna.
- FIFTY FIFTY
????
Kuin myös. - faktaa 2
paranoidikko on useimmiten melko älykäs ja harhamaailma on joskus jopa loogiselle tuntuva tiettyyn psiteeseen saakka.
- FIFTY FIFTY
Tarkoititko tiettyyn pisteeseen, ei se siihen lopu.
- faktaa 2
Sitä vaan että sitten se menee jotenkin överiksi ja sen huomaavat ainakin läheiset ensimmäiseksi ettei nyt kaikki pelitä normaalisti.
Joskus ne harhamaailman kuviot saattavat olla melko hurjiakin.
Olen tavannut työssäni melkoisen määrän mm paranoidikkoja kuin muitakin häiriökäytöksisiä ja henkisesti sairastuneita.- FIFTY FIFTY
Mistähän läheiset sen ´huomaavat´, jos eivät tiedä kyvyistäsi?
Tämä tietty henkiö on kyllä huomannut, mihin pystyn minäkin.
Tälle tutulleni toivottelen `´omaa´` elämää, kuin myös itselleni.
- 14+4
Eikun oikeesti.
Suomen oikeuslaitoksessa on asian ennakkotapaus jo tuomittu.
Internet seuraaminen on toden totta ja RIKOSLAISSA RANGAISTAVA teko.
Älkääpä siis haukkuko ketään vainoharhaiseksi.
Tiedän erään miehen stalkanneen tuttuani. Kummasti aina tiesi asioita tuttavastani, vaikka hän ei niitä asioita ollut muille kuin minulle kertonut.
Sanoin kyseiselle tyypille asiasta ja mies pelkäsi poliisia nii ettei uskaltanut liittää konettaan nettiin moneen viikkoon.
Miten tällaisissa rikoksissa voisi edetä? Kun on vaan tunne, että toinen tekee laittomuuksia...? Ja laittomuuksien tekijällähän yleensä hyökkäys on paras puolustus. Vainoharhaiseksi haukkuminen on hyökkäämistä.- Tarinan opetus
Siinä sen huomaa ettei kannata seurustella IT-alan ihmisten kanssa. Ei tiedä mitä saa konelleen tai älypuhelimeen.
Kannattaa ottaa vain tavallinen tallaaja. Semmoinen mikä ymmärtää tietokoneista ja ip osoitteista yhtä vähän kuin itse. - aurinkopaistaavettäs
Mulla kanssa pari tällaista kummallista tuttua, jotka kuitennii aina leveilevät asioilla, joita tietävät vaikkei heidän kuuluisi.
Mutta ehkä lainsäätäjä on vain vainoharhainen, kun on tuollaista mennyt säätämään. Eihän sitä tietysti oikeasti ole olemassa! Kuin ei muitakaan rikoksia. Sen pituinen se. - FIFTY FIFTY
Eikä edes paljoa vaadita. Tasoissa ollaan, jätetään muut miettimään...
- tai rikollinen mieli
Tarinan opetus kirjoitti:
Siinä sen huomaa ettei kannata seurustella IT-alan ihmisten kanssa. Ei tiedä mitä saa konelleen tai älypuhelimeen.
Kannattaa ottaa vain tavallinen tallaaja. Semmoinen mikä ymmärtää tietokoneista ja ip osoitteista yhtä vähän kuin itse.ei siihen varmaan tarvi edes it-alan ihmistä, vaan tarpeeksi kiero mieli ja tuttuja jotka neuvoo tai netti josta löytää tietoa
- juuri näin!
tai rikollinen mieli kirjoitti:
ei siihen varmaan tarvi edes it-alan ihmistä, vaan tarpeeksi kiero mieli ja tuttuja jotka neuvoo tai netti josta löytää tietoa
Yritin tuloksetta plussata "tai rikollinen mieli" - viestiä, joten oli sitten pakko kommentoida.
- 6+6
Eihän se ole stalkkaamista jos kertakaikkiaan vaan tuntee toisen tuskan,
eipä sille mittään voi - vähän niinkuin näille tunteillekin- harha hörhöläinen
Se on taas kuvittelua ja toiveajattelua, vaikka toiveesi negatiivisia häntä kohtaan ovatkin.
- eräs tosiaan
harha hörhöläinen kirjoitti:
Se on taas kuvittelua ja toiveajattelua, vaikka toiveesi negatiivisia häntä kohtaan ovatkin.
kirjoittelee täällä siihen malliin kuin tietäisi toisen mietteetkin. Olen myös ihmetellyt, miksi niitä lukiessa tulee tunne kuin hän todellakin toivoisi jollakulla menevän huonosti?? Silmät ja katse muuttuneet surullisiksi, jotain kummaa tapahtunut toisessa jnejne
Minulle tulee tunne näistä kirjoituksista kuin "ajatustenlukijalla" olisi kova tarve ajaa jonkun itsetuntoa ja elämänhalua alaspäin. - tarkkasilmäisenä
eräs tosiaan kirjoitti:
kirjoittelee täällä siihen malliin kuin tietäisi toisen mietteetkin. Olen myös ihmetellyt, miksi niitä lukiessa tulee tunne kuin hän todellakin toivoisi jollakulla menevän huonosti?? Silmät ja katse muuttuneet surullisiksi, jotain kummaa tapahtunut toisessa jnejne
Minulle tulee tunne näistä kirjoituksista kuin "ajatustenlukijalla" olisi kova tarve ajaa jonkun itsetuntoa ja elämänhalua alaspäin.olen aistinut selvää manipulointia edellä mainittujen viestien ja samaan aikaan itsemurha-aiheisten viestien laittaminen kirjoitustyylin ollessa sama. Ikäänkuin joku ikävöivä ei haluaisi kenenkään saavan itselleen tavoittamatonta. Olenkin erään tuttuni kanssa pohtinut, että jos pitkään jatkuneen henkisen painostuksen ja manipuloinnin seurauksena joku nuori ajautuu riistämään hengen itseltään, niin miten ahdistelija joutuu vastuuseen tapahtuneesta?
- Jotkut täällä
eräs tosiaan kirjoitti:
Minulle tulee tunne näistä kirjoituksista kuin "ajatustenlukijalla" olisi kova tarve ajaa jonkun itsetuntoa ja elämänhalua alaspäin.kirjoittelee asoita jotka yhdelle olen kertonut, tosin ne kirjoitukset on enemmänkin uskoa nostavia kuin alentavia.
Todennäköisesti kuitenkin suuri osa on vain kuvitelmaa johtuen näistä vahvoista tunnetiloista ja niiden heittelystä, mielessään vaan yhdistää ne asiat keskenään koska 'sydän' niin tahtoo.
Jos joku täällä kirjoittelee tuollaisia itsetuntoa ja elämänhalua alentavia kirjoituksia
niin se on alhaisin teko mitä ihminen voi tehdä, varsinkin jos vielä tietää että tuo ihminen täällä näitä lukee.
- kkooiipp
netihörhö on härö tune
- se on tunne
härö hörhöilee netissä 24/7
- kkooiipp
minä en kui iltaisin netihörhö olla mennä pian nukkuma annikan ja amandan väliin kaikki 14 lasta nukku jo minnula isän velvoitteita paljo
- FIFTY FIFTY
Ja miksi ikävä-palstalla? Koska olet niin helvetin ikävä tyyppi.
Kaikki sanottava on nyt sanottu, poistun, enkä takaisin tule. - hyvä
Hyvä.
Äläkä tuu enää ikinä kurkkiin tänne - hassuja juttuja sulla
Onko tää joku provo. .
En ole seurannut sua, koskaan en ole kuunnellut sun puhelinta, en edes tiedä miten se tehdään..
unohtaa en silti ole pystynyt.. - yksi täti
Olen nähnyt omin silmin kuinka eräs nuorimies kävi toisella koneella, toisella paikkakunnalla. Ne tekee ketkä osaa, luvallista tai ei.
Ja poliisithan saa myös tietää näistäkin viesteistä kenen ip-osoitteesta laitettu vaikka syytä epäillä laittomuuksia ei olisikaan.
Ja puheluista nyt puhumattakaan.
Radiossa kerran joku mies kertoili kuinka helppoa kuuntelu on, sanoi vielä että kaikkein mielenkiintoisimmat jutut on kun kaksi naista keskustelee. Mulle on pari kertaa käynyt vahingossa, että kuulin jonkun toisen puhelun kun aloin soittamaan omallani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197