ENNUSTE=EI TOIVOTON TULEVAISUUS
HYDROKELFALIA
7
201
Vastaukset
- rajoittunut elämä
Mitä tuolla halusit kertoa?????
- 1957
Taustalla henkilölökohtainen kokemus.Jopa rollaattoria ennustettiin kulkuneuvokseni diagnoosin saatuani . Kolmannen aivokammion pohjan puhkaisu ,oireet ennallaan .Shuntin asennus auttoi osin .Uusintaleikkaus tilastollisesti ehkä joskus ? CARPE DIEM.
- rajoittunut elämä
hyvä,jos olet saanut avun.itsellä syytä ko.tautiin ei ole löytynyt.yritän shuntin kanssa
pärjätä.Mitä oireita sinulla on? - 1957
Klassiset oireet poistuivat shuntin asennuksen myötä ja subjektiivisesti tunnen olevani OK, Neurologian ylilääkärin loppulausunto oli että muisti sekä muiden testien pohjalta hän suositteli eläkettä.Shunttia säädetty kerran.Ei päänsärkyä,huimausta eikä haparointia .Ajan jopa polkupyörällä . Ennen operaatioita ennuste oli rollaattori jollakin aikavälillä .Toisin kävi ja on vielä nyt .Tulevaisuus on huomen.Kiitos KYS:n neurokirurgien .Onko sulla millasia oireita siitä shuntista ?
- pelokas2
Hei
Minulla oli shuntti joka poistettiin. Nyt kärsin huimauksesta ja korvani rupesi soimaan.
Korvalääkäri laittoi magneettikuvaan ja nyt odottelen peloissani tuloksia. Alkuperäisen ongelman aiheutti kasvi kuulohermossa. Olen myös KYS:n piirissä. Onneksi kuvausta ei tarvinnut odottaa kuin viikon. Mutta tulokset saan tietää maaliskuussa. - 1957
pelokas2 kirjoitti:
Hei
Minulla oli shuntti joka poistettiin. Nyt kärsin huimauksesta ja korvani rupesi soimaan.
Korvalääkäri laittoi magneettikuvaan ja nyt odottelen peloissani tuloksia. Alkuperäisen ongelman aiheutti kasvi kuulohermossa. Olen myös KYS:n piirissä. Onneksi kuvausta ei tarvinnut odottaa kuin viikon. Mutta tulokset saan tietää maaliskuussa.Toivon, että saat avun ja että epätietoisuus poistuu .
- akustikusneurinooma
pelokas2 kirjoitti:
Hei
Korvalääkäri laittoi magneettikuvaan ja nyt odottelen peloissani tuloksia. Alkuperäisen ongelman aiheutti kasvi kuulohermossa. Olen myös KYS:n piirissä. Onneksi kuvausta ei tarvinnut odottaa kuin viikon. Mutta tulokset saan tietää maaliskuussa.Olen kokenut kuulohermon kasvaimen. Sita leikattiin v. 2008, nyt olen tyokyvyttomyyselakkeella mutta vahvasti elossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288348Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4327224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1551085Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17726Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28643Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58623En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579