Minimunat

Tiina 41

Olen ollut sinkkuna reilun vuoden. Olen tavannut todella mukavia miehiä joidenka kanssa juttelu käy helposti yksiin. Ainut ongelma on ollut heidän pieni kokoiset munat. Onko tämä nyt jotain sattumaa, että kaikki minimunat on minun kohdalle sattunut. Voi onko niin, että vapaana on (40-45 vuotiaissa) vain nämä minimunat, joidenka kanssa rakastelu ei tunnu miltään.
En voi kuvitella, että rupeaisin suhteeseen pikkumunaisen miehen kanssa. Haluan tuntea kuitenkin myös yhdynnästä saatavan nautinnon.
Tiedän nautinnon voi toiselle antaa monella tapaa, mutta kyllä siihen kuuluu myös tyydyttävä yhdyntä.

34

3389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normikokoinen

      Määrittele minimunan koko ja myös ns. hyväksyttävä koko niin nähdään mikä olet naisiasi.

    • m-25v

      No niin, tulihan se totuus taas kerran naisen suusta ettei pienestä munasta ole mihinkään vaikka jotkut naiset kuinka yrittävät pienimunaisille miehille vakuutella(valehdella) ettei heidän munassaan ole mitään vikaa.

      Taitaa olla usein vielä niin, että kun naiselle tulee lisää ikää niin pieni muna ei enää kelpaa kun on jo ehtinyt saada riittävän monta kertaa isoa eikä pieni tunnu sen jälkeen enää miltään.

      • m-25v

        Minullakin on kyllä ihan keskimittainen muna eli 15cm erektiossa. Ainakin omien tietojeni mukaan se on juuri normaalikoko. Ei mikään minimuna mutta ei myöskään jättikulli.


      • niinkö

        Tämähän ei riipukkaan millään tavalla mielipiteestä, kuten esimerkiksi mieltymykset naisten rintojen koosta?


      • Muukin merkkaa

        Mulle kelpaa pienempikin ja isonkin jälkeen. Ei se munan koko ole minulle
        ainut asia millä on väliä kun vakavissaan kumppania hakee. Mutta jokaisella
        on oma makunsa ja kriteerit eri asioille...


      • he he he

        Siis sinun suustasi. Sinä tuppikullihan tuon avauksen kirjoitit. Ei se sun pillis kasva bittiavaruudessa trollatessa.


    • kuvitella, että

      Jos naisella on todella väljä ja veltto pimppi niin vika on aina miehessä jolla on liian pieni.
      Jos taas tissit on liian pienet niin silloin vika on miehissä jotka tykkää vain suurista silikoneista.

    • pubiruusu rottanaama

      Tiina 41 on näitä naisia, jotka ovat hyvin matalasti koulutettuja, jos lainkaan. Sen näkee heti jo kirjoitustyylistä ja lukuisista kirjoitusvirheistä. Olen ollut huomaavinani, että juuri hänen kaltaisissaan naisissa on enemmän niitä, joille tuntuu jättimuna merkkaavan enemmän kuin mikään muu asia miehessä.

    • minimuna1

      Voi kuule naisraukka...

      Se on niin että sun on tyytyminen niihin minimuniin nyt nelikymppisenä, ne isokulliset on jo onnellisesti naimisissa.

      Toki saatat onnistua ja saada joltakin bistron ristolta isoa heppiä mutta siitä tuleekin mukana thaikkulan tuliaiset.

    • Niin julmalta kuin se kuulostaakin, niin kyllä sillä koolla on väliä. En tarkoita, että miehellä pitäisi olla sellainen valtava parru, joita näkee vain aikuisviihteessä. Jos senteistä puhutaan, niin kyllä minusta 15 cm pitkä on jo suuri. Kuten keskustelun aloittanut mainitsee nuo "minimunat", voisin ajatella, että hän tarkoittaa erektiossa alle 10 cm:tä kullia. Itse olen tällaiseen joskus törmännyt ja vienyt tilanteen kunnialla loppuun asti, koska en ole halunnut loukata toisen tunteita. Onneksi toinen osapuoli tiesi mitä oli tekemässä ja lopulta molemmat olivat tyytyväisiä. Kuitenkin jäin tuolloin kaipaamaan sitä kunnon panemisen tunnetta.

      Pimpsahan mukautuu vakikumppanin mukaan sopivaksi. Aiemmin suhteessa ollut nainen voi kokea uuden kumppanin kalun liian pieneksi, jos kalu on pienempi kuin edellisen kumppanin. Tämä kuitenkin korjautuu ajan myötä, kun pimpsa mukautuu uudelleen.

      Eli no hätä! :D

    • Niin se mennee

      Elämän realitetti

      Ei koolla ole väliä, kunhan se on pitkä ja paksu.
      Tosin en keskikokoa suuremmat taitaa olla varattu privat käyttöön.
      Tosin peppuseksiä saa vain kerran puoleen vuoteen vaimolta, eikä ihan mielellään, vaikka on ihan keskikokoinen n.19 cm.

    • m-25v

      19 cm on kylläkin iso eikä keskikokoinen.

    • turhautunut pikkusee

      Juu samaa mieltä vaikka mies olenkin. Itselläni siis todellinen minimuna jonka vuoksi naisista tai julkisista saunoista yms voi vain haaveilla. Levossa 8 cm ja kovana 15 cm. Tämän vuoksi on pakko tyytyä elämään yksin. Muuten olisin kuulema ihan komea ja varakaskin mies. Ikuinen kiusa miehille joilla pikkukikkelit!

      • Aivothan ne

        Ha ha has sain tästä isot naurut


    • r.k.

      Kyllä sitä pienelläkin kalulla pärjää jos se on tarpeeksi nopeassa perseessä.

    • jörö

      mene Senegaliin, tutkimusten mukaan siellä on isoimmat jortikat.

    • riittäääää

      Ihmettelen tätä ainaista munan koko keskustelua. En tiedä mikä koko lienee sopivin mutta onhan pillun kokokin eri naisilla erilainen niin eiköhän kaikille löydy siihen sopiva vastakappale. Itselläni on 18cm pitkä patukka jota pidin aika pienenä ennekuin pääsin kokeilemaan sitä naisen kanssa. Olen työntänyt sen jo lähes 100 pimpsaan ja yllätyksekseni naiset pitävät sitä isona. Luulisin että tästä isompi olisi naistenmielestä liian iso. Orgasmiin on päädytty kyllä molemmat lähes aina joten tämä koko kyllä riittää.

      • jooh oooh

        Määäkii o pannu satoja. Usoks nää. On ne tosi joka maksulliisii tai rupistuneempaa kaliberia mut ku ei parikymppiset anna meikä poikalle. OOO jooh ei ees rääl aakkees laakkees. Ja ku maalaisii sanovahat anteliaiks.


    • Jotain tasoa

      Huvittaa kun joitakin ihan tosissaan suututtaa jos jollekkin ei pieni muna maistu, kyllä itsellekin pillun estetiikka on tärkeä. Ei oikein pillu nappaa jos se on kuin sian kylkeen olisi ammuttu haulikolla. Pitää siinä joku taso olla! Nämä marisijat ei ole saanut kuin yhtä pillua/10cmunaa elämässään..ette tiedä paremmasta jos ette kokeile mitä muutakin on tarjolla. Ei siinä kiva luonne pitemmän päälle nappaa jos sängyssä ei kulje!

      • dyyyds

        Oletteko myös ajatelleet naisen kosteutta ja sitä, että myös iso voi tuntua pienemmältä jos emätin kostuu ns liikaa.


    • hoomoilanen100

      Niin no, itsellä on juhlakoossa 22cm, eikä tämä kelpaa vaimolle. Itseasiassa viimeviikolla illanistujaisissa mainitsi siitä kovaan ääneen muiden kuullen. Muistakaa pojat, jos ei pituutta ole erektiossa vähintään se 20cm, niin ette kyllä tule tekemään yhtäkään naista onnelliseksi. Jonkun nämä faktat pitää sanoa!

      Terveisin: 60 vuoden elämänkokemus ja reilu 100 pillua rassattuna.

      • Et silleen

        Sinä se olet aika vähän rassannut, mulla ei ole kuin reilu 600 ja toinen mokoma olisi lisää, muttei kaikki ole kelvannut. Eikä ole kuin tavallisen kokoiset vehkeet, se ratkaisee miten sitä käyttää.


    • siitintin

      Hoomoilanen on hyvä jutun kertoja.

    • 5yn5unm6m

      Aloitus on joko miehen kirjoittama vitsi, tai naisen provo.

    • outosattumako

      jännää miten tänne eksyy kaikki 18cm ? ;)

      • Ei kaikki

        Ei kaikki. Vaikuttaa vain siltä kun pienemmät ovat yleensä hiljempää.


      • etkö tiedä

        Täällä on kaikki persemittaajat ja näppylänaamat joilla on omien laskelmiensa mukaan se sata metrinen vaikka oikeasti onki prinsnakki.


    • he he he

      Jospa sulla on vain helvetinmoinen ämpäri.

    • kiire, kiire

      Ei tyaidas ymmärtää nainnista mitään, kun noin tyhmiä ajattelet ääneen. Kiire tulee opetella, muuten menee elämä ohi !

    • dick

      On tullut jokunen lörttö nähtyä ja koettua. Oma muna on niitä pieniä n.12cm x 5cm. Muijani ja salarakkasni ovat molemmat saaneet isoa mutta tämä on ollut tähän astisista paras. Joten aina ei voi yleistää. Toiset vaan pitää tekniikasta ja toiset koosta.

    • Kaikkea nähnyt

      Hei pliis itkekää vasta sitten kun vehje on jotain 8 senttiä erektiossa... :P 12cm ihan normikokoa vielä.

      • Kiusatuillan isoin ase o

        Kokemus kertoo. Naiset etsii urheilijoita,kauniita poikia oikeen tiptop. Ennen kuin menin naimisiin pääsin pukille normi naisen kanssa jotka sanoivat söpöksi. Sitten kun alettiin hommiin ja imi nainen munaa lopetti ennen kuin oli kunnon stodis ja sanoi herranen aika kuinka paljon se vielä kasva? Jos olisin tämän tiennyt niin olisin enempään antautunut sinulle. Koko on semmoinen 20cm koulu kiusattu lihavuudesta nuorempana ja nyt sopusuhtainen että naiset miettikää vähän


    • Anonyymi

      Muna

    • Anonyymi

      20cm, lantiot ei kosketa, 5 syvää pohjaavaa painallusta ja ruiskaus.
      Vs 13cm puoli tuntia nopeaa nypytystä ja lantiot hinkkaa vastaikkain klitoris välissä.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe