Elikkä tämä ei toimi uusilla päivityksillä jos haluaa saada levelit helposti 81.
http://www.youtube.com/watch?v=0xotonVEDf4
Mutta mitä jos...
poistaa skyrim updatet?
pystyykö tallennuksilla pelaan tätä peliä alemmalla päivityksellä?
vai häviääkö tässä trophyt pois?
dlct?
vai toimiiko ne tallennukset enään ikinä?
Netistä voi ladata muistitikulle pävityksetn 1.5 skyrimiin mutta se tekee sen "kuulema" että trophyjä et voi saada enään??
Tikulle voi tallentaa pelintallennukset mutta pelin trophy tiedot taas jää saamatta.
Vai pitääkö se nyt vaan tyytyä siihen että helvetin kauan pelaa tätä peliä lvl81 asti vaikeimman kautta? nyt on lvl 58 ja tunteja takana 143
Alusta on x-box 360, ps3, pc.
Skyrim kysymys liittyen Oghma Infinium. Levelit 81 helposti?
pössiossi
2
147
Vastaukset
- Neloth
No kun on legendary skillit. Mä ainaki tein silleen että enchattasin armorit ja illusion taiat ei costannu mitään. Sen jälkeen menin whiteruniim tekemään harmony-taikaa ja aina kun illusion kehittyi sataan tein siitä legendaryn. Kesti kymmenen minuuttia kehittää tyyppi 81 levuseks
- Vermithrax
Mitä ideaa on levuttaa noin? Paljon antoisampaa pelata ja kehittää hahmoa pelin myötä, ei millään huijaustaktiikoilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19811773
- 585549
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462857Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152484- 402455
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342023Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71727- 341670