Hei!Olen 15-vuotias tyttö Oulusta ja haluaisin ulkoiluttaa koiria "kesätyönä".Minulla on aiempaa kokemusta koirien ulkoiluttamisesta ja haluaisin tehdä tätä harrastus mielessä.Olen ulkoiluttanut cairneista saksanpaimenkoiraan saakka,muutaman kerran on tullut kokeiltua venäjän vinttikoiraakin.Haluaisin täältä kaakkurin alueelta mahdollisia apua tarvitsevia tässä hommassa.Olen reipas,vastuuntuntoinen,fiksu ja kokenut koirista paljon,sillä olen asunut koko ikäni koirien seurassa.Haluaisin tietty kuulla teidän muidenkin mielipidettä asiaan,että minkälaiselta tämä ajatus kuulostaa?
Koiran ulkoiluttaminen
Innokas ulkoiluttaja
2
130
Vastaukset
- Tarvetta varmaan on
No asiahan on hyvä,kunhan tarpeet saadaan kohtaamaan,elikkä auttaja ja autettava saa asiat hoitumaan yksistätuumin.Aika paljon sinulla on kuitenkin vastuuta, jos jotain sattuu toisen koiraa ulkoiluttaessa,se asia täytyy sopia koiranomistajan kanssa.
- Innokas ulkoiluttaja
Tiedän että tuo paljon vastuuta,mutta haluan ja olen valmis kantamaan sen:-)...Mutta mistä löydän omistajia jotka tarvitsevat apua koiran ulkoiluttamisessa?:|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618170- 1334634
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353976- 213288
- 232862
- 292787
- 532557
- 252240
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3992194- 322139