Kuinka usein harrastatte seksiä parisuhteessa?

?......

Ja siis ihan rehellisiä vastauksia jos saisi.

Kuinka monta kertaa viikossa harrastatte seksiä? Ja jos on koko päivän sängyssä peuhaamassa yhtä soittoa niin se lasketaan yhdeksi kerraksi.

87

6378

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sexguru

Ikää 45 molemmilla, 20 vuotta oltu yhdessä.

Keskimäärin 3 kertaa viikossa, välillä voi mennä jopa viikko ilman ja välillä naidaan useampana yönä peräkkäin. Mut tuo 3 kertaa on siis vakio pitkällä aikavälillä.

• asdfgjj

Mitä väliä kuinka usein...meillä ollaan Sillon kun huvittaa 1-3.kertaa viikossa.Alkais tympimään ainanen nylkytys...

• 60v

Meillä rakastellaan 1-2 kertaa viikossa.

• 20+20

Korkeintaan kerran viikossa. Ollaan nelikymppinen pari. Neljättä vuotta yhdessä.

• 70+ / 70-

2 - 3 kertaa viikossa. Kotioiloissa. Matkoilla hyvin harvoin.

• Yhdessä 25 vuotta.
      Edellisen kerran seksiä oli maaliskuussa 2008!
      Eli kohta 6 vuotta ilman.

• Tuohan on aika pitkäaika

• usein, usein

Miksi tätäkysytään vähän väliä?
      Ovatko vastaukset voimassa vain muutaman päivän?

• mitäpä luulet?

Kuka viittii vaivautua johonki pari kuuta vanhaan ketjuun täällä vastailla tai tuoreempaankaan, jossa jo valmiiksi kymmeniä tai yli satakin vastausta, eihän sellaista ketjua jaksa edes lukea läpi... siksi ja toisaalta on kivempi varmaankin kysyä itse ja saada vastaukset?

• viikonloput

3-5 kertaa viikossa. Ma-to arki vie mennessään mutta pe-su on sitten meidän omaa aikaa :)
      Yhdessä ollaan oltu kohta 20 vuotta

• Kolkkokolme

Yhdessä 8 vuotta 1 lapsi

Keskimäärin 3 kertaa viikossa
      Joskus rankkoina aikoina vähemmän, mutta silti vähintään kerran viikossa.
      Kesällä innostutaan yleensä vähän enemmän 4-5 kertaa viikko, mies sanoo kesäaktiivisuuden syyksi kun on niin paljastavat vaatteet päällä niin seksi tulee useammin mieleen:)
      Mutta siis keskimäärin 3 kertaa!

• Kyllähän tuota aika usein on tullut harrastettua seksiä silloin, kun olen parisuhteessa ollut.

Nyt tosin, kun en ole parisuhteessa niin ei oikein tuota seksiäkään ole tullut harrastettua.

• Vastaajatar

Minä kolme kertaa viikossa. Ukkoni kerran

• Aatu 100

Ikä 61 vuotta, mies, naimisissa 36 vuotta, seksiä meillä noin kaksi kertaa viikossa.

• 10v yhdessä 32 vuotiait.

Joka päivä onneksi on rakastajia. Vaimokin on mutta ei kiinnosta seksi niin käyn muualla yleensä töiden jälkeen ja ennen. 3 lasta on

• mmmmmmmmm

Joka päivä, yhdessä yli 15v, lapsia kolme

• Jagdpanther

2 vuotta vasta yhdessä ja kertoja about 5 viikossa.

• eroja on.

Edellisen tyttöystäväni kanssa 2011-2012 harrastin seksiä aamuin illoin, välillä päivällä, tai yölläkin, mutta toki oli joskus aina, harvoin kuitenkin, päivän parin täystauko.

Nykyisen kumppanin kanssa seksiä maksimissaan pari kertaa viikossa.

Olen 45 vee mies. Molemmat kumppanit noin 50v.

Kumpikin sopii mulle.

• nainennn1

4-6 kertaa pe-su välillä , ei nähdä viikolisin koska poikaystäväni opiskelee eri paikkakunnalla :D Seurusteltu ollaan kohta vuoden

• mikko210

Vähintään joka toinen päivä, yleensä joka päivä ja joskus useemman kerran päivässä, paitsi tyttöystävän menkkojen aikaan on taukoa. Molemmat 20v

• Maijjjanen

Kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa. Minä haluaisin päivittäin, miestäni ei vaan kiinnosta ja pää hajoaa tämän vuoksi.

• Maijjjanen kirjoitti:

Kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa. Minä haluaisin päivittäin, miestäni ei vaan kiinnosta ja pää hajoaa tämän vuoksi.

Oletko ajatellut tehdä jotain tilanteesi helpottamiseksi?

• hohhoijaaaa

No ei ihme kun en enää löydä seksuaalisesti aktiivista miestä. Toista se oli nuorena seksiä sai niin paljon kun halusi.
      Nuorempaa se on vissiin ruettava katselemaan tai kahta miestä pyöritettävä sitte.
      Ja joo ulkonäössä ei ole mitään mitään vikaa että turha rueta minua miksikään rumaksi korpuksi haukkumaan.
      Mistähän sekin väite on aikoinaan tullut että miehet muka haluaa enemmän seksiä kuin naiset , no joo nuorena se väite varmasti pitääkin paikkansa.

Johtusko siitä kun enneaikaan naiset kituutteli huonoissa suhteissa kun ei ollut tapana erota ja ei varmasti halunnut semmosessa suhteessa seksiä. Nykyäänhän kukaan ei enää alistu olemaan huonossa suhteessa.

Haluaisin joskus vaik kaksi kertaa päivässä , mut se on harvinaista herkkua ja myös se että mies haluaisi joskus vaik tyyliin kerran päivässä.

• BigJohn19

Ollaan noin 40 kymppinen pariskunta. Meillä just toisin päin. Itse haluaisin vähintään kerran päivässä mutta vaimo ei. Välillä menee parikin viikkoa ilman, joten aika paineinen olo aina. :)

• yks onnellinen

harva pariskunta taitaa rakastella säännöllisesti, esim. ti,to,la tmv. eli parisuhteessakin seksin harrastaminen voi olla monesta tekijästä kiinni. vaikka kuinka suhteen alussa sovittaisi, että kyllä me harrastetaan ainakin kolme kertaa viikossa, niin ei se aina kuitenkaan onnistu.
      joskus me rakastellaan viikon aikana joka päivä, joskus kaksi tai kolme kertaa, joskus taas voi mennä viikko niin ettei rakastella ollenkaan. meillä ei ole mitään ennaltasovittuja päiviä koska hommaillaan tai pitäisi hommailla, vaan kyllä me mennään ihan fiilispohjalta, eikä laskeskella että koska viimeksi tai monesko kerta viikon aikana tää nyt on. sen vaihtelevuuden takia on melko vaikea sanoa suoraan, montako kertaa viikossa me harrastetaan seksiä, pääasia, että seksiä on ja niin että molemmat on tyytyväisiä asiantilaan.
      Seksiä voi tehdä mieli sellaisella hetkellä, että sen toteuttaminen olisi hankalaa (lapsi hereillä, vieraita tulossa, johonkin meno tmv) ja sitten kun sille olisi aikaa, niin sitten ei enää huvitakkaan. Halut ei aina kohtaa parisuhteessakaan, mutta ei siitä tarvitse tehdä numeroa. läheisyyttä voi antaa toiselle muutenkin kuin seksin muodossa.

• okoo

Älä nainen höpötä.

Sinulle on varmasti tärkeää silloin kun seksiä on Sinulle egomaanikolle tarjolla, mutta oletko ottanut kumppanisi oikeat halut huomioon ja harrastanut seksiä silloin kun sinua ei huvita?

Vai kuittaatko kaiken sillä että läheisyyttä voi antaa muullakin tavalla kuin purkamalla miehen paineet?

Teidän parisuhteessa sinä taidat olla tyytyväinen vähään seksielämään, mutta miehesi ei, koska puhut siitä ettei halut kohtaa mutta halailla kyllä voit.

Olet kuvottava narsisti!

• mmm3

1-3 kertaa

• i78om78om

Vajaa 2 v yhdessä ja avoliitossa, 40-50-vuotiaita.
      Joka päivä, paitsi kuukautisten aikana ja sairaana.

• 7i7im6un5

Kerran pari kuukaudessa.

• Pep88

25 ja 27, avoliitossa, yhdessä puolitoista vuotta: kerran viikossa sunnuntaisin. On mulla konservatiivinen ukko, kun tahtoo sunnuntaisin peiton alla lähetyssaarnaaja. Itse tahtoisin vaikka päivittäin. Ei suostu katsomaan aikuisviihdettä kanssani (tai muutenkaan) Roolileikkeihin ja erilaisiin asentoihin ei lähde. Valikoimasta poistui jonkin aikaa sitten doggy-stylekin. :(

• naapurin-pentti

naapurin pentin leikkuupuimurissa ei ehdi laskea kun sielä pannaan nii kovaa tahtii että nainen kuluu loppuun kolmessa päivässä

• Pettynyt77

37-vuotias pariskunta, yhdessä 8 vuotta, 2 lasta. Ensimmäisesta raskaudesta (7 vuotta sitten) alkaen seksiä keskimäärin 2-3 kertaa vuodessa. Vaimo osoittautui tuossa vaiheessa jokseenkin "kylmäksi" siinä mielessä, että hän ei sitä nähtävästi kaipaa.

On keskusteltu, kokeiltu jos jonkinmoista temppua, säätöä ja lelua aktiivisuuden lisäämiseksi, mutta kun ei enää sytytä niin ei. Harmittaa, koska ihan alkuaikoina seksiä oli paljon ja se oli hyvää. Tässä ennen niin viriili mieskin tottuu puutteeseen ja muuttuu henkisesti kastroiduksi tollukaksi... Onneksi muuten menee hyvin.

• mek

Miksi olet vielä naimisissa ta iet ole homaannut vakipanoa kun normaali mies hakee seksin muualta jos 1-2 kuukauteen tapahdu mitään seksiasioissa ja se siitä. Itse miehnä ole jo 25v samaan naisen kanssa ja kokoajan ollut seksiä 2-5 kertaa viikossa ja lomilla ollut 3 kertaa päivässäkin niin ei ole tarvinnut sieraissa käydä ja se siitä. Ikääkin jo yli 50v mutta kun seksi on niin kivaa. Miksi sinä itseäsi kiesaat seksin puutteen takia ja jos muijaa ei kiinosta niin sitä saa muualtakin ja se siitä.

• mies-pian40
        mek kirjoitti:

Miksi olet vielä naimisissa ta iet ole homaannut vakipanoa kun normaali mies hakee seksin muualta jos 1-2 kuukauteen tapahdu mitään seksiasioissa ja se siitä. Itse miehnä ole jo 25v samaan naisen kanssa ja kokoajan ollut seksiä 2-5 kertaa viikossa ja lomilla ollut 3 kertaa päivässäkin niin ei ole tarvinnut sieraissa käydä ja se siitä. Ikääkin jo yli 50v mutta kun seksi on niin kivaa. Miksi sinä itseäsi kiesaat seksin puutteen takia ja jos muijaa ei kiinosta niin sitä saa muualtakin ja se siitä.

Näinhän se vähän on, ei se tilanne tuosta mihinkään parane,
        jos haluat elämääsi seksiä ei ole vaihtoehtoina kuin ero taikka sopivan avomielinen sivusuhde.. Itsellä tuli se ero (pisin väli taisi olla 6kk).

• hyvin pyyhkii

Ikä 54 v . 5 kertaa joka viikko, aika usein 7 - 9 kertaakin. Ihan intohimoiselta tuntuu ja hyvin on mennyt tällä miehellä, kun nainen on myös intohimoisesti mukana hommassa.

• katja.68

Me ollaan liki viiskymppinen pari ja oltu yhdessä 20v.
      Seksin harrastamisessa on paljon vaihtelua, toisinaan muutama kerta päivässä ja joskus sama muutama kuukaudessa. Keskiarvoksi voisi tulla noin 2-4 kertaa viikossa.
      Kun lapset (kolme) oli pieniä oli panoväli varmaan pidempi, ei ehkä oikein jaksanut ja toisaalta tilaisuuksiakaan ei ollut niin usein. Nyt kun jälkikasvulla on omat menonsa niin meillä on mahdollisuus ilakoida lemmenleikeissä huomattavasti useammin.
      Luulen, että myös ikä on saanut minut enempi innostumaan ja estot on kadonneet sekä mielikuvitus astunut suurempaan rooliin....ja nyt meillä harrastetaan seksiä muuallakin kuin kammarissa (esim puolijulkisissa paikoissa) ja mukana on kameraa ja leluja jne. Ainakin meillä on toiminut tosi hyvin se, että tehdään 'uusia' juttuja.

• sillon tai ei

Kyllä meillä vaan puuhastellaan säännöllisesti, n. 45v pari. Yhdessä ollaan oltu yli 20v.

Noin 2 kertaa vuodessa oli viime vuoden keskiarvo.

• Mies puutteessa

Noin 3 kertaa vuodessa. Alle nelikymppinen pari, yhdessä 10 vuotta ja kaksi lasta on. Koskaan ei olla paljon harrastettu, mutta jo useamman vuoden todella vähän.

Eihän siinä muuten mitään, mutta kun itse haluaisin vähintään 3 kertaa viikossa. Rouva ei halua enää koskaan. En tiedä mitä tekisin. En haluaisi katkeroitua, mutta siihen tämä on menossa. Puhuttu on ja yritetty tehdä sopimuksia, mutta kun ei niin ei. Ei haluttaisi rikkoa muuten hyvin toimivaa perhettä.

• tiiged

Parin-kolmen viikon välein

• Hyvin harvakseltaan. Masennuslääkkeet tai joku muu syy vienyt kumppanin halut ja keskustelu asiasta ei onnistu edes ammattiauttajien toimesta.
      Lapsuuden käsittelemättömät traumat nousseet pintaan?

• valder

Viikossa? Pari krt kuussa keskimäärin, tosin toki joskus useamman kerran päivässäkin

• 35vheterot

Mikä on seksiä?

Yhdyntää noin kerran viikossa. Suuseksiä pari kertaa viikossa. Käsillä hoitelemista toiset pari kertaa viikossa. Jos nuo kaikki lasketaan, meillä harrastetaan seksiä viitisen kertaa viikossa, joskus joka päivä, mutta varsinaista yhdyntää ei ole kovin usein. Seksi on muutakin kuin nussimista!

35v heteropari.

• dndndnn

No totta munassa noi kaikki ovat seksiä

• 70 / 65

Noilla käsitelaajennuksilla noin 5 - 7 sessiota.
        Suuseksi on yksipuolista. Minä olen siinä antavana osapuolena.
        Käsihoitoa loput.

• silmio

Kuukausittain yleensä, joskus harvemmin.

• m-25v

Kateeksi käy teitä jotka saatte joka viikko seksiä ja vieläpä monta kertaa. Itse en ole parisuhteessa koskaan ollut ja viimeisen vuoden aikana olen saanut seksiä noin 5 kertaa. Sitä ennen en saanut moneen vuoteen kertaakaan. Ensimmäisen kerran harrastin seksiä vasta yli 23-vuotiaana.

• rgwgrwrgw

No ei sinkulle 5 krt vuodessa ole kovin huono tulos....

• N44

Seksiä kotona max 2 krt kuukaudessa (joskus jopa jää väliin joku kuukausi), mutta onneksi rakastaja auttaa tilanteessa muutaman kerran kuukaudessa. Muuten leviäisi pää!

• Nussija

Moi
      Laskin just että oli jakso kun nussittiin 18 kertaa 12 vuorokauden jaksossa, vaimo haikailee vieraisiin

• ut,su,,u,

Kyllä sitä yleensä kuukausittain tulee harrastettua.

• marquus-

Joskus jopa 2-3 kertaa

• nuppi räjähtää

runkaten päivittäin itse,eukkon kans nussien viimeksi neljä kuukautta sit,silloin joka viikko kerran parin kuukauden ajan ja sitä ennen kaksi kuukautta ilman ,samallain neljä vuotta ,sitä ennen 1-3 kertaa viikossa,18v yhdessä 44 pari

• Sladdi

Illalla ja aamulla uudelleen. Paitsi menkkojen aikaan. Tälleen menty jo kolme vuotta. Toki jokunen päivä ollu välissä että jäänyt väliin, mutta on päiviä että ollaan nelä viiskin kertaa.

• mmmies1

Kerran/pari viikossa. Yhtä soittoa peuhaaminen kestää sen 15 minuuttia. Enempikin kiinnostaisi, mutta naistani ei. Puhetta asiasta on, mutta mikään ei muutu.

• äm+än

Pari kertaa kuussa keskimäärin.

• Zac-vaan

7v. yhdessä, nyt on hiipunut siihen max 1 kertaan viikossa, ja sekin on vaan "äkkiä nyt sitten" -tyyppinen paineitten purku tilaisuus.

Onneksi löysin juuri ihanan nuoren rakastajattaren, jolla on arvotkin kohdillaan.
        Tuskin maltan odottaa että päästää tosi toimiin vällyjen alle!:) Veikkaan että voi mennä joku 5krt / vrk rikki:)

• 50+ v

Kuudesta kahdeksaan kertaan viikossa. Jos meillä ei rakasteltaisi kuin kerran viikossa tai jotai sinne päin, olisimme jo eronneet.

• ehhhsfhshsh

Seksikertoja tulee varmaan vuodessa enemmän kuin suomalaisilla keskimäärin, mutta viikottaista sekstaaminen ei ole. Sitten kun harrastetaan, voi olla enemmänkin kuin 5 krt päiväs, mut välil menee joskus 2-3 viikkoa ilman seksiä.

• 2x49

Hyvinkin säännönmukaisesti kaksi kertaa viikossa, lauantai- ja sunnuntaiaamuna. Viikolla ollaan molemmat useimmiten liian väsyneitä, vaikkakin mies joskus moitiskelee että miksi aina aamulla.
      Aina ei huvittaisi sekään, joskus voisi olla useamminkin, mutta tästä on tullut kaava, ja ihan hyvä niin. Joskus ei millään viitsisi (varsinkin kun mies on vähän heikonlainen noissa esileikeissä) mutta kun on sen aika niin sitten puuhataan ja useimmiten lopputulos on ihan hyvä.
      Yhdessä ollaan oltu kohta viisi vuotta. Alussa rakasteltiin päivittäin ja montakin kertaa päivässä, nyt on tasaantunut.

• Töpöhäntä

Etäsuhteessa kun ollaan niin ainakun nähdään niin naidaan kuin kanit, eli hankala vastata.

• meilläväärinpäin

Minä 23 ja mieheni kolmekymppinen. Kerran kuussa ehkä, miestä ei niin nappaa vaikka itseä liiankin....

• dingee

Noin pari kertaa kuukaudessa.

• kipa1

SANOO TÄLLÄHETKELLÄ PARI KERTAA 3KK

• kiihko säilynyt

15 vuotta yhdessä, minä 40-, mies 40 ja aktiivisuus vaihtelee. Välillä ollaan kuin vastarakastuneita ja naidaan kuin pienet puput, ja välillä on pitkiä kuivia kausia. Jos nyt pitää joku keskimääräinen arvio heittää, niin pari kertaa viikossa. Työssäkäyvillä perheellisillä ei aina aika ja energia riitä. Mutta silloin kun on aikaa niin nautiskellaan pitkään.

• mlakom

Kyllä sitä parin kuukauden välein harrastetaan

• terveedza

Ei joka viikko, ehkä joka kolmas

• Treenkuuminkissakainalos

Päivittäin, mutta perjantai - sunnuntai välillä keskimäärin ehkä 5-7 kertaa

• kale74.

Ei joka viikko, 1-5 kertaa kuukaudessa.

• Että sellaista..

Se on vaihdellut parisuhteesta riippuen 0 - 40 kertaa /vko... Joskus on ollut kuukausien tauko kun ei ole kiinnostanut... Ja tämä koskee vuodenvaihteessa päättynyttä 7 vuoden suhdetta.

Nyt taas kiinnostaa - ja entistä enemmän. Mutta kertoja tulee viikossa 10-20 riippuen ajastamme ja muista häiriötekijöistä.

• Nörtit,nössöt,pullat

35 kpl 23v-35v koskemattomia yliopistojätkiä.

Poruka runkkaa 1 - 5 kertaa viikossa!

• 10+12

2-3 kertaa vuodessa. Näin ei-aktiivisena miehenä tuo tuntuu paljolta. Parisuhteeseen kuitenkin kuuluu toisen tarpeiden huomiointi.

• alma ilma

Pari kertaa kuukaudessa.

• kooooohhoooo

Kannattaa lukea Haavion Elinan tilastoja suomalaisesta seksistä. Täällä moni lesoaa ja pelleilee.

• fsfbfsbsfb

Kyllä, mut toisaalta tänne kirjoittanevat keskivertoa seksuaalisemmat enemmän kuin keskivertojampat tai ei-seksuaaliset.

• annianni

Mies vähän laimea. Minä voisin naida monta kertaa päivässä. Saadaan keskiarvoksi nyt varmaan jotain 4 kertaa viikossa. En ymmärrä miten tämä on näin päin. Miehen kaverit kärsii kun vaimot pihtaa
      Ja minä olen se vetävän näköinen, jonka perään muutkin katselee. Eikä mokoma ole edes huolissaan. Voi voi.

• Paskajaakko

Jos sinusta neljä kertaa viikossa on vähän, olet tyhmä ja kokematon.

Meillä pannaan pari kertaa kuussa ja hyvin riittää.

• jtetjejh

Vuosittain

• Oul(m)

Joka ilta ja aamuisinkin viikonloppuna harrastatetaan sexiä ja vieraspanot päälle .

• ngdndndgnd

Kerran viikossa max, yleensä hieman harvemmin

• Blåbär

Yleensä ke ja la, yhdessä 21 v, kolme lasta, ikää vähän päälle 40

• pari tku

Suurinpiirtein 5 kertaa viikossa joskus useemmin. M30 N20 jos otetaan useampi erä päivän aikana.

• SUomikultaa!!!

Parin viikon välein

• villiLupiini8

Keskimäärin jotain 12 kertaa viikossa. Miehen työt ja minun koulu vaikuttavat asiaan ja nyt kun olen raskaana, niin jotenkin se molempien innokkuus on kasvanutkin

• Horokolo

Kun lukee näitä 12 kertaa viikossa -paskanjauhamisia, iskee melkein inho seksiä ja naisia kohtaan. En vittu ikinä olisi naisen kanssa, jonka olisi pakko nussia enemmän kuin kerran päivässä. Oksettavana eläimenä pitäisin sellaista.

• ttktukukuk

Kerta päivässäkin on viisi kertaa keskivertoa enemmän, eli joko tänne kirjoittavat vain lähinnä superseksuaaliset ihmiset tai sitten suurin osa noista on trolleja, veikkaan jälkimmäistä. Itselleni kyllä kerta päivässäkin aivan liikaa, ehkä loma-aikoina satunnaisesti vois sitä tahtia harrastaa, mutta työpäivinä ei puhettakaan.

• aika pervo itekin
        ttktukukuk kirjoitti:

Kerta päivässäkin on viisi kertaa keskivertoa enemmän, eli joko tänne kirjoittavat vain lähinnä superseksuaaliset ihmiset tai sitten suurin osa noista on trolleja, veikkaan jälkimmäistä. Itselleni kyllä kerta päivässäkin aivan liikaa, ehkä loma-aikoina satunnaisesti vois sitä tahtia harrastaa, mutta työpäivinä ei puhettakaan.

Eiköhän näitä palstoja seuraa enemmän tai vähemmän seksihullut, ellei sitten tänne johda joku sellainen threadi, joka on nostettu S24:n etusivulle. Tavallisemmilla ihmisillä on sitten ne omat muut nettimielenkiinnon kohteensa, jonka foorumeita he seurailevat.

• wrhwhwrhwh

Kerran kuussa ja toisen maassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17203
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5022
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2798
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      150
      2113
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      32
      1706
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      138
      1652
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      20
      1637
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      402
      1573
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1367
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      12
      1337
    Aihe