Eli missä asennossa te nukutte ois kiva tietää!! >.
POJAT!!!!!! missä asennossa te nukutte?? >.
28
174
Vastaukset
- Aloittaja Love1234
Ite nukun pehmo kainalossa sillee kyljelteen peiton alla tai päällä.
- p98
Mä nukun aika useesti ilman peittoo ja alasti :3
- Aloittaja Love1234
p98 kirjoitti:
Mä nukun aika useesti ilman peittoo ja alasti :3
Ok :) laittakaa näitä lisää!! :)
Mä nukun sikiöasennossa jommallakummalla kyljellä ja peitto korvissa.
- Aloittaja Love1234
Söpöö!!
- Aloittaja Love1234
Aloittaja Love1234 kirjoitti:
Söpöö!!
Laittakaa vaa pojat lisää koska haluun tietää en oo mikään pedari tai joku vastaava :)
- Love1234
Viime yönähän nukuttiin vierekkäin. Kyllä sun Pitäs tietää.
- Aloittaja Love1234
Toi en oo mä koska mä en oo nukkunu kertaakaan pojan vieressä toi on trolli sitä paitsi mul lukee aloittaja eli toi oli ihan tyhmää kyl mä tiiän mitä oon kirjottanu ja mitä en!!!
- Aloittaja Love1234
Aloittaja Love1234 kirjoitti:
Toi en oo mä koska mä en oo nukkunu kertaakaan pojan vieressä toi on trolli sitä paitsi mul lukee aloittaja eli toi oli ihan tyhmää kyl mä tiiän mitä oon kirjottanu ja mitä en!!!
Mistä Sä tiiät, että oon poika?
En ole koskaan tajunnut näiden keskustelujen ideaa. Ja ihmiset vielä menevät mukaan! Sitten tulee tyyppi ja yrittää matkia sitä yhtä hyypiötä, jonka nimeä en muista, mutta joka aloitti just tämmösen keskustelun ja sai ylipaljon huomiota.
- 9+1
Jommallakummalla kyljellä tai sitten mahalteen
- ozcan
Täh? Kukaan ei nuku selälteen niinku mä? :D
- Niinpä..
Se on aika harvinaista
- pellehermannionpedari
Niinpä.. kirjoitti:
Se on aika harvinaista
mä nukun seläl exän kaa... sit se niiku pitää päätä mun rinnal ja yhtä kättä mun niskan alla toinen mahan pääl tai siel jissai. jos nukun yksin nii nukun sikiöasennos jonku tyynyn kans jota halaan..kaipaan läheisyyttä ..en tykkää nukkuu yksin :c
- Oudoltakuulostaa
Peiton alla ja tyyny pään päällä. Ja vatsa sohvaa päin. Vatsalleen nukun.
- Runkattupoika
Selälläni, Ja odotan että isäni ja äitini tulisivat runkkaaman minua. On mukava herätä aamulla kun saa orkun FANTASTISTA.
- unikeko69
selällään vähän poikittain ja jalat koukussa jossain suunnassa
- Poika13
Nukun nii että peitto o jalkojen välis sillee että toine jalka voi hengittää pää tyynyssä toine tyyny käden alla Ja yks jalka yli laidan. nukun pelkillä boxereilla
- Wau
Sä oot aika kova tyyppi jos pystyt hengittämään jaloilla! :D Mä pystyn hengittää vaan keuhkoilla :(
- 244544
Unihalvaus.........
- VANHOJEN-KAIVELIJA
EI VITTU IDIOOTIT TÄÄ ON 2 VUOTTA VANHA KETJU EI TOI ALOITTAJA OO LUKEMASSA TEIDÄN VASTAUKSIA!!!
Eikö sul oo oikeesti elämää? Valitat siitä, että joku kommentoi 2 vuotta vanhaa ketjua... Eihän siitä sulle oo mitää haittaa?
Ja taidan laittaa iteki kommentin tähän ketjuun, ihan vaa sua varte ;)
- Wut12345
En mä tiiä ku mä nukun sillon ku mä nukun
- Nikkeäss
Mahaltaa ;_;
- asdfa
kyljellään, yleensä vasemmalla
- Minna_Scaniasta
Pojat?
No.
Minä nukun pää alaspäin, riippuen. fuck fttd
- saannaisia
Mä nukun tyttöjen vieressä kyljelläni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456