POJAT!!!!!! missä asennossa te nukutte?? >.

Love1234

Eli missä asennossa te nukutte ois kiva tietää!! >.

28

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja Love1234

      Ite nukun pehmo kainalossa sillee kyljelteen peiton alla tai päällä.

      • p98

        Mä nukun aika useesti ilman peittoo ja alasti :3


      • Aloittaja Love1234
        p98 kirjoitti:

        Mä nukun aika useesti ilman peittoo ja alasti :3

        Ok :) laittakaa näitä lisää!! :)


    • Mä nukun sikiöasennossa jommallakummalla kyljellä ja peitto korvissa.

      • Aloittaja Love1234

        Söpöö!!


      • Aloittaja Love1234
        Aloittaja Love1234 kirjoitti:

        Söpöö!!

        Laittakaa vaa pojat lisää koska haluun tietää en oo mikään pedari tai joku vastaava :)


    • Love1234

      Viime yönähän nukuttiin vierekkäin. Kyllä sun Pitäs tietää.

      • Aloittaja Love1234

        Toi en oo mä koska mä en oo nukkunu kertaakaan pojan vieressä toi on trolli sitä paitsi mul lukee aloittaja eli toi oli ihan tyhmää kyl mä tiiän mitä oon kirjottanu ja mitä en!!!


      • Aloittaja Love1234
        Aloittaja Love1234 kirjoitti:

        Toi en oo mä koska mä en oo nukkunu kertaakaan pojan vieressä toi on trolli sitä paitsi mul lukee aloittaja eli toi oli ihan tyhmää kyl mä tiiän mitä oon kirjottanu ja mitä en!!!

        Mistä Sä tiiät, että oon poika?


    • En ole koskaan tajunnut näiden keskustelujen ideaa. Ja ihmiset vielä menevät mukaan! Sitten tulee tyyppi ja yrittää matkia sitä yhtä hyypiötä, jonka nimeä en muista, mutta joka aloitti just tämmösen keskustelun ja sai ylipaljon huomiota.

    • 9+1

      Jommallakummalla kyljellä tai sitten mahalteen

    • ozcan

      Täh? Kukaan ei nuku selälteen niinku mä? :D

      • Niinpä..

        Se on aika harvinaista


      • pellehermannionpedari
        Niinpä.. kirjoitti:

        Se on aika harvinaista

        mä nukun seläl exän kaa... sit se niiku pitää päätä mun rinnal ja yhtä kättä mun niskan alla toinen mahan pääl tai siel jissai. jos nukun yksin nii nukun sikiöasennos jonku tyynyn kans jota halaan..kaipaan läheisyyttä ..en tykkää nukkuu yksin :c


    • Oudoltakuulostaa

      Peiton alla ja tyyny pään päällä. Ja vatsa sohvaa päin. Vatsalleen nukun.

    • Runkattupoika

      Selälläni, Ja odotan että isäni ja äitini tulisivat runkkaaman minua. On mukava herätä aamulla kun saa orkun FANTASTISTA.

    • unikeko69

      selällään vähän poikittain ja jalat koukussa jossain suunnassa

    • Poika13

      Nukun nii että peitto o jalkojen välis sillee että toine jalka voi hengittää pää tyynyssä toine tyyny käden alla Ja yks jalka yli laidan. nukun pelkillä boxereilla

      • Wau

        Sä oot aika kova tyyppi jos pystyt hengittämään jaloilla! :D Mä pystyn hengittää vaan keuhkoilla :(


    • 244544

      Unihalvaus.........

    • VANHOJEN-KAIVELIJA

      EI VITTU IDIOOTIT TÄÄ ON 2 VUOTTA VANHA KETJU EI TOI ALOITTAJA OO LUKEMASSA TEIDÄN VASTAUKSIA!!!

      • Eikö sul oo oikeesti elämää? Valitat siitä, että joku kommentoi 2 vuotta vanhaa ketjua... Eihän siitä sulle oo mitää haittaa?
        Ja taidan laittaa iteki kommentin tähän ketjuun, ihan vaa sua varte ;)


    • Wut12345

      En mä tiiä ku mä nukun sillon ku mä nukun

    • Nikkeäss

      Mahaltaa ;_;

    • asdfa

      kyljellään, yleensä vasemmalla

    • Minna_Scaniasta

      Pojat?

      No.

      Minä nukun pää alaspäin, riippuen.

    • fuck fttd

    • saannaisia

      Mä nukun tyttöjen vieressä kyljelläni

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe