Hei,
Olemme rekisteröityneessä parisuhteessa elävä naispari ja meillä on 2 kk vanha lapsi. Perheen sisäinen adotio prosessi on käynnissä, mutta päätökseen voi mennä aikaa kuukausia. Voinko jäädä ns "isyyslomalle"se 18 vrk vasta kun käräjäoikeuden päätös tullut? Miten ilmoitus työantajalle, vasta sitten vai voinko ilmoittaa etukäteen koska jään? Voinkovain ilmoittaa jäämisestä onko ns lakisääteinen eli työnantajan täytyy se myöntää? Miten etuudet, saanko 6 pv palkallista työantajalta ja haenko Kelata loput 12 pv? Entä lomakkeet? Kiitos etukäteen
Perheen sisäinen adotio ja isyysloma
epätietoinen äiti
1
228
Vastaukset 1
- kiukkusäkki
Eikös tämä selviäisi sossusta tai Kelasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493