Onko kaavaa miten laskea jäljellä oleva työkyvyn ja miten määritys tehdään?
Mistä lääkäri tietää ja laskee ?
Mistä Työeläkeyhtiö tietää?
Mistä Kela tietää?
Mistä itse tietää?
Oikeusturvan kannalta pitäisi olla jokin yhtenäinen kaava ja määritelmä, eikä aina vain se sama iänikuinen vastaus kaikille.............
Miten 60 vuotiaan fyysisesti raskasta työtä tekevän työkyky arvioidaan, mitä pitäisi pystyä tekemään? Tai mitä ei?
Onko eri työeläkeyhtiöissä päätösten suhteen eroja?
Eläkeyhtiöni on Ilmarinen.
Miten määritellään 2/5 osaa tai 3/5 osaa
2
250
Vastaukset
- Luota äläkä epäile
Sinä tiedät työkuntosi ja sen pärjäätkö työssäsi ja onko sinulla jäljellä olevaa työkykyä, ja kuinka paljon. Olet itse paras itsesi asiantuntija.
Lääkäri päättelee ja arvioi, mutta ei välttämättä tiedä miten pärjäät työssäsi.
Työeläkeyhtiö taas tietää, sinua ja lääkäriäsi paremmin. Ne vaan on niin eteviä.
Kelassa tiedetään.
Luota ammattilaisiin, he tietävät ilman laskukaavoja, eikä ole turhaan opiskelleet.
Ole hyvilläsi, kun voit luottaa Suomalaiseen Asiantuntemukseen ja Etiikkaan- Maailmaa muuttuu
Hyvä kysymys. Eläkeyhtiöillä on tiettävästi yhtenevä käytäntö.
Hiljattain on joutunut Poliisipäällikköjä syytteeseen ja telkien taakse ja myös suuria Pamppuja on joutunut edesvastuuseen teoistaan, sekä ovat joutuneet luopumaan työpaikoistaan.
Näissä" käsittämättömissä eläke- ja sairauspäivähylyissä" on vaan ajankysymys, että kaikki kivet käännetään ja tutkitaan, ja silloin ei tiedä kuka tai ketkä joutuu vastuusen, jos on selviä vääriä päätöksiä ja pahennettu sillä ihmisten terveyttä- mielenterveyttä.
Itselläni on kyllä kaikki tähän asti hoitunut hienosti : ) mutta tasan ei käy onnen lahjat, jos kaikki pitää paikkansa, mitä olen lukenut ja kuullut puhuttavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo332559Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja1201345- 701193
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431155- 80971
- 44960
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?95935- 54901
Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu90835Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill117808