Terve
Kärsi itse vuoden ajan tästä kyseisestä vaivasta, kunnes sain rohkeutta hakeutua Spykiatrille. Lääkäri määräsi Escitalopram Actavis 10 mg aamuisin joka osoittautui hankalaksi ajahkohdaksi enkä millään saanut oireiden takia lääkettä otettua tuohon ajankohtaan. Päätin vaihtaa lääkkeen oton illaksi, nyt noin kuukauden verran olen lääkkeeni säntillisesti ottanut ja pakkoajatukset ovat melkein kokonaan poissa :)
Alkuun lääkitykseen kuului myös seronil minkä lopetetin heti, uni vaikeuksien takia.
Toivottavasti tästä on jollekkin apua. Hakekaa apua ja pääsette ajatuksista eroon.
Pakkoajatuksista eroon
5
489
Vastaukset
- Tehkää bäin
Itse olen ollut kuukauden kuurilla ja tavannut lääkärin vain kerran, tällä hetkellä pakko-ajatukset vähentyneet 80-90%! Kuten aiheen kirjoittaja totesi: hankkikaa apua! Älkää jääkö yksin :) tästä todellakin voi parantua. Itse olen käyttänyt Sertralin-lääkkeitä ja näyttäisi toimivan.
- hibihbihb
onko noilla lääkkeillä sivuvaikutuksia tai voiko ne aiheuttaa riippuvuutta?
- tenpallero
Yksi vaikutus on varma, tabletti huonontaa slaikkasi toimintaa!
- Escitalo
tenpallero kirjoitti:
Yksi vaikutus on varma, tabletti huonontaa slaikkasi toimintaa!
En ole huomannut että olisin tullut riippuvaiseksi tai mitään slaikkani toiminnassa.
- niinmakaakuinpetaa
Escitalo kirjoitti:
En ole huomannut että olisin tullut riippuvaiseksi tai mitään slaikkani toiminnassa.
Sitten olet painellut oikeita nappuloita! *litslatsluts* se tuntua hyvalle! ja maistua mansikalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819