Olen 28-vuotias web-suunnittelija Helsingistä ja sairauteni takia muuttamassa Fuengirolaan, Espanjaan pysyvästi (ja etsin kämppistä). Olen onnettomuuden johdosta pyörätuolissa (jo kolmatta vuotta) ja päällimmäiset ongelmani liittyy Suomen ilmastoon. Minulla on pahat hermosäryt ja niihin käytäntö on osoittanut lämpimämmän ilmanalan auttavan selvästi. Olen vuokrannut n.80m2:n asunnon ( n.20m2:n terassi) 70m Fuengirolan rannasta (kolmio). Olen Suomen päässä siirtynyt viikko sitten osa-aikaistyökyvyttömyys eläkkeelle ja tuloni tipahti roimasti. En tiedä kauan tätä jatkan, mutta alustavasti olen suunnitellut olevani "eläkkeellä" 1-2 vuotta. Etsin kämppistä jakamaan hieman kuluja täksi aikaa. "Perheeseeni" kuuluu myös 10kk vanha kk-mäyräkoira Sulo ( www.outdoorsunion.com/sulo/ ). Se on oikeasti maailman mahtavin koira... oikeasti!!!
Jos kiinnostuit ja olet halukas viettämään useamman kuukauden tai vuodenkin aurinkorannikolla esim. työnmerkeissä tai haluat oppia espanjan, niin tämä voisi olla sinun juttusi. Omistan auton ja se helpottaa liikkumista ja vaikkapa matkustelua roimasti. Minulla on Pohjois-Espanjassa kavereita, joidenka mukana varmaan käyn silloin tällöin. Esim. silloin sinulla on mahdollisuus kutsua vaikka kaverit kylään. Kirjoita ja kerro itsestäsi osoitteeseen [email protected], niin palataan asiaan. Iällä ei ole paljon merkitystä ja kaikkia yli kaksikymppisestä viisikymppiseen arvostetetaan tasaisesti. Toivon, että olet avarakatseinen, ei-nipo ja elämä on kolhaissut sinua opetusmielessä muutaman kerran.
Tuomo
Fuengirolaan kämppis halvalla vuokralla
Tuomo
4
1046
Vastaukset
- Kuohari
Hei!
www.enetti.com
Sieltä löytyy mm. kämppiksen etsijöitä ja sinun kannattaa ehdottomasti laittaa tämä ilmoituksesi myös sinne! Onnea matkaan!- Tuomo
Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
Tuomo - Kuohari
Tuomo kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
TuomoHei Tuomo! Meillä sama suunta! Nähdään sitten Costa Del Solilla!
- skjhgfd
yritin pistää mailia mutta ei tainnu tulla perille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532484Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖352264Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle261995Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt891810Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3081630- 1501456
Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle251391- 711246
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231058Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu111043