Fuengirolaan kämppis halvalla vuokralla

Tuomo

Olen 28-vuotias web-suunnittelija Helsingistä ja sairauteni takia muuttamassa Fuengirolaan, Espanjaan pysyvästi (ja etsin kämppistä). Olen onnettomuuden johdosta pyörätuolissa (jo kolmatta vuotta) ja päällimmäiset ongelmani liittyy Suomen ilmastoon. Minulla on pahat hermosäryt ja niihin käytäntö on osoittanut lämpimämmän ilmanalan auttavan selvästi. Olen vuokrannut n.80m2:n asunnon ( n.20m2:n terassi) 70m Fuengirolan rannasta (kolmio). Olen Suomen päässä siirtynyt viikko sitten osa-aikaistyökyvyttömyys eläkkeelle ja tuloni tipahti roimasti. En tiedä kauan tätä jatkan, mutta alustavasti olen suunnitellut olevani "eläkkeellä" 1-2 vuotta. Etsin kämppistä jakamaan hieman kuluja täksi aikaa. "Perheeseeni" kuuluu myös 10kk vanha kk-mäyräkoira Sulo ( www.outdoorsunion.com/sulo/ ). Se on oikeasti maailman mahtavin koira... oikeasti!!!
Jos kiinnostuit ja olet halukas viettämään useamman kuukauden tai vuodenkin aurinkorannikolla esim. työnmerkeissä tai haluat oppia espanjan, niin tämä voisi olla sinun juttusi. Omistan auton ja se helpottaa liikkumista ja vaikkapa matkustelua roimasti. Minulla on Pohjois-Espanjassa kavereita, joidenka mukana varmaan käyn silloin tällöin. Esim. silloin sinulla on mahdollisuus kutsua vaikka kaverit kylään. Kirjoita ja kerro itsestäsi osoitteeseen [email protected], niin palataan asiaan. Iällä ei ole paljon merkitystä ja kaikkia yli kaksikymppisestä viisikymppiseen arvostetetaan tasaisesti. Toivon, että olet avarakatseinen, ei-nipo ja elämä on kolhaissut sinua opetusmielessä muutaman kerran.
Tuomo

4

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuohari

      Hei!

      www.enetti.com

      Sieltä löytyy mm. kämppiksen etsijöitä ja sinun kannattaa ehdottomasti laittaa tämä ilmoituksesi myös sinne! Onnea matkaan!

      • Tuomo

        Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
        Tuomo


      • Kuohari
        Tuomo kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
        Tuomo

        Hei Tuomo! Meillä sama suunta! Nähdään sitten Costa Del Solilla!


    • skjhgfd

      yritin pistää mailia mutta ei tainnu tulla perille..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe