Olen 28-vuotias web-suunnittelija Helsingistä ja sairauteni takia muuttamassa Fuengirolaan, Espanjaan pysyvästi (ja etsin kämppistä). Olen onnettomuuden johdosta pyörätuolissa (jo kolmatta vuotta) ja päällimmäiset ongelmani liittyy Suomen ilmastoon. Minulla on pahat hermosäryt ja niihin käytäntö on osoittanut lämpimämmän ilmanalan auttavan selvästi. Olen vuokrannut n.80m2:n asunnon ( n.20m2:n terassi) 70m Fuengirolan rannasta (kolmio). Olen Suomen päässä siirtynyt viikko sitten osa-aikaistyökyvyttömyys eläkkeelle ja tuloni tipahti roimasti. En tiedä kauan tätä jatkan, mutta alustavasti olen suunnitellut olevani "eläkkeellä" 1-2 vuotta. Etsin kämppistä jakamaan hieman kuluja täksi aikaa. "Perheeseeni" kuuluu myös 10kk vanha kk-mäyräkoira Sulo ( www.outdoorsunion.com/sulo/ ). Se on oikeasti maailman mahtavin koira... oikeasti!!!
Jos kiinnostuit ja olet halukas viettämään useamman kuukauden tai vuodenkin aurinkorannikolla esim. työnmerkeissä tai haluat oppia espanjan, niin tämä voisi olla sinun juttusi. Omistan auton ja se helpottaa liikkumista ja vaikkapa matkustelua roimasti. Minulla on Pohjois-Espanjassa kavereita, joidenka mukana varmaan käyn silloin tällöin. Esim. silloin sinulla on mahdollisuus kutsua vaikka kaverit kylään. Kirjoita ja kerro itsestäsi osoitteeseen [email protected], niin palataan asiaan. Iällä ei ole paljon merkitystä ja kaikkia yli kaksikymppisestä viisikymppiseen arvostetetaan tasaisesti. Toivon, että olet avarakatseinen, ei-nipo ja elämä on kolhaissut sinua opetusmielessä muutaman kerran.
Tuomo
Fuengirolaan kämppis halvalla vuokralla
Tuomo
4
1022
Vastaukset
- Kuohari
Hei!
www.enetti.com
Sieltä löytyy mm. kämppiksen etsijöitä ja sinun kannattaa ehdottomasti laittaa tämä ilmoituksesi myös sinne! Onnea matkaan!- Tuomo
Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
Tuomo - Kuohari
Tuomo kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Hyvää syksyn jatkoa!
TuomoHei Tuomo! Meillä sama suunta! Nähdään sitten Costa Del Solilla!
- skjhgfd
yritin pistää mailia mutta ei tainnu tulla perille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059