Kampaajalle psorin kanssa

tuulitukka1

Minulla on todella paha päänahan psoriaris. Ongelmani on se, että en kehtaa käydä kampaajalla, koska häpeän psoriarista... Pitkään olen itse leikellyt ja värjännyt tukkaani odottaen, että psori paranisi edes hieman.

Onko teillä kokemuksia ja onko esim. kampaajia, ketkä olisivat "erikoistuneita"? Aina vain mietin, kuinka heitä varmasti iljettää...
Kuullostaa ehkä todella tyhmältä, mutta minua asia vaivaa erittäin paljon, koska haluaisin päästä kampaajalle ja saada upean näköisen tukan!

6

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Systeemix

Oletko käyttänyt mitään päänahan hoitoon tarkoitettuja aineita?
      Niitä on paljon ja lääkäriltäkin saisi Daivobet-geeliä.

Tässä on kampaamoliikkeissä ja apteekissa myytävää system4 öljyä.

http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/SYSTEM-4-CLIMBAZOLE-OIL-CURE-215-M

Kampaajat ovat nähneet niin kaikenlaisia päänahkoja, ja mitä inhottamista psoriasiksessa on kun se ei ole edes tarttuvaa?

• Systeemix

P.S.
        Olen joskus käyttänyt sitä psori-iholleni vartalolla. Pitääpä taas käydä ostamassa. Olin jo unohtanut koko aineen.

• parannusta..
    • Psori-vaan

Pois häpeän tunteet ja mars kampaajalle ! Itse sanon aina aikaa varatessani, että olen psoriaatikko, niin kampaaja tietää jo etukäteen mitä tuleman pitää :) Kukaan ei ole vielä tähän menessä kauhistellut, vaikka päänahka onkin välillä aivan kamalassa kunnossa kampaajalle mentäessä !

• tuulitukka1

Kiitos paljon vinkeistä! Varasin ajan kampaajalle (viime kerrasta melkein 2 vuotta...) ja päätin mennä rohkeasti vaikka hävettääkin. Hain myös rasvoja apteekista, jotka hieman ovat hillinneet psoria.

• Nuuskis1

Mulla samanlaista ongelmaa. Löysin tämmöisen josta on ollut mulle apu.

http://www.clipstore.fi/tuote/bio-systems-shampoo-2-kuiville-ja-käsitelylle-hiuksille-ja-hiuspohjalle-ph-4-7-200/1057/

Kannattaa kysyä kampaajalta mitä hän suosittelee, varmaan muillakin firmoilla vastaavia tuotteita. Apteekki harvoin on edes se edullisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4745
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      177
      3696
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      173
      3256
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3124
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2869
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1974
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1901
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1660
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe