Pakko avautua johonkin..ja ajattelin,että täältä saan ehkä anonyymisti apua ja tietoa. Minulla on viime vuosina lisääntynyt ajatukset seksin suhteen. Ihastun palavasti aina uuteen kohteeseen ja mieleni on täynnä seksifantasioita tämän hlön kanssa. Rivoja ja irstaita mielikuvia.Viimeinen ajatus ennenkuin käyn nukkumaan,on seksikohtaukset ja aamulla kun herään pyörii ajatukset samassa. Kun pistän silmät kiinni, kroppanikin on kiihottuneessa tilassa. Kuulostaa ehkä kivalle, muttei ole, koska alkaa haitata jo työntekoa. Olen nainen, joten muut ei ehkä huomaa...Siis tämä ei ole enää hauskaa, koska Se rajoittaa elämääni myös kotona esim. Pakko fantasioida vähän väliä kotiaskareiden välissä. Harrastan myös itsetyydytystä paljon, vaikka juuri olisin saanut.
Onkohan mulla?
1
171
Vastaukset
- Apuri7829292
Hmmm vaikea sanoa, OCD:seen liittyvät ajatukset ovat aika lailla itselleen negatiivisia ja inhottavia. Itse en näe naista, joka on seksuaalisesti kiihottunut sairaana. Pikemmin voisin ottaa suhun yhteyttä!
No vitsi vitsi, jos ajatus vaivaa päässäsi koko ajan (kuten tekstistä ymmärsin), voi kyse olla pakko-oireista. Muista kuitenkin, että ajatukset on aina vain ajatuksia, ja sinun tapauksessa niitä ei etenkään pidä hävetä :). Itse toivoisin monelle naiselle enemmän avoimuutta ja intohimoa. Ajatus näyttää kuitenkin vaivaavan sinua, joten kannattaa jutella lääkärin kanssa, itse olen päässyt aika lailla kaikista oireista eroon sen jälkeen, kun tapasin lääkärin ja aloitin lääkityksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701