Seilasin netissä katsellen piiskavideoita. Lajityyppien kirjo on melkoinen, mutta kaikki ovat yhtä epäaidon oloisia. On kumma, etteivät parempaa osaa tehdä, vaikka näyttelijät ovat vietävän hyvän nä köisiä.
Realistinen selkäsauna
4
499
Vastaukset
- on--
aitojakin on =
missä olet käynyt? - jos minä...
Olihan noita gaytube, redtube ja sellaisia.
Jos tarkoitat, että missä kävin selkääni saamassa, niin se onkin aivan toinen juttu. - ja lisää tulee
Aloita vaikka googlamalla: discipline4boys - näin aluksi...
En tarkoittanut että missä kävit selkääsi saamassa, mutta vaikka se on toinen juttu, eipä olisi pahitteeksi kuulla siitäkin. - Jos minä...
Minusta se realistisempi olisi sellainen, joka annetaan vahvemman oikeudella, jolloin hommassa on tosi kysymyksessä puolin ja toisin. Eikä siinä ähkitty, eikä voihkittu, vaan paruttiin selvällä suomen kielellä. Sitä parkumistaan ja puheitaan sai sitten hävetä, varsinkin jos ne kantautuivat sivullisten korville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317796
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455330- 594832
- 763517
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322001- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441707- 381662
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1411591