Poikien ihastumisen merkit

gjehezehehe

No niin, elikkäääs laitelkaapahan tänne kaikkee mistä huomaa että poika pitää tytöstä:3 Nii ja miten saa pojan huomion:D

18

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbisss

Ite ainaki katon tyttöö aika pitkään suoraa silmiin, juttelee paljon mukavia, pientä kiusaamista ja läpänheittoa jne

• jaaa

Itte hermostun hirveesti : D

• gjezhehe

Millasta läpänheittoo? XD

• gjezhehe
        gjezhehe kirjoitti:

Millasta läpänheittoo? XD

Nii ja millasta se pieni kiusaaminen on?:D teetkö sitä ihan ku tyttö on läsnä?:D

• gjezhehe
        jaaa kirjoitti:

Itte hermostun hirveesti : D

Jos hermostutte nii onks se sellasta levottomuutta että sukii vaik hiuksiaan, yrittää jotenki saada jutteluu aikaan ja nauraa sillee tytön jutuill vaikkei niis ny erityisemmi mitää hauskaa ois?:D

• Skdg
        gjezhehe kirjoitti:

Jos hermostutte nii onks se sellasta levottomuutta että sukii vaik hiuksiaan, yrittää jotenki saada jutteluu aikaan ja nauraa sillee tytön jutuill vaikkei niis ny erityisemmi mitää hauskaa ois?:D

Hermostunut esim. jos on joku ryhmätyö ja pitäis puhuu sille, josta pitää. Ei tuu sanoja mieleen, voi olla ongelmia puhumisen kanssa (pieniä virheitä) yms. Ja saattaa punastua ja yrittää katsoa muualle. Tietysti jos hän ei näe suoraan voi ihastustakin tuijottaa.

• Jätkä kasilla

Kaverini kutittelee, nappaa mahasta kiinni, säikyttelee yms, koska on ihastunut yhteen tyttöön :D Siinä vähän pikkukiusaamista

• Itse olen aika ujo ja hiljainen ihminen. Ihastusta on musta todella vaikea huomata. Yritän katella tyttöö sillee et se ei huomaa. Yleensä jos katseet kohtaa niin punastun tosi herkästi.

• :))

söpöä :3

• MEGASEXYBOY

itse saan VALTAVAN EREKTION ja sitten haluan PANNA ja KOVAA muijaa suoraan PERSEESEEN aaahhh!!!! ja roiskia spermat NAAMALLE
      ooohhh

• fallen angel

Ite tykkään vaa kattoo sellatis huokaillen :3 mut siihe se yleensä jää :c ei oo kanttii mennä vaa puhuu :(

• ghjezehehe
        fallen angel kirjoitti:

Ite tykkään vaa kattoo sellatis huokaillen :3 mut siihe se yleensä jää :c ei oo kanttii mennä vaa puhuu :(

Laittakaa lisää merkkejä/kokemuksii pliis!

• toivottavasti auttoi
        ghjezehehe kirjoitti:

Laittakaa lisää merkkejä/kokemuksii pliis!

Netissä kannattaa tulla kertoo tytölle et tykkää siitä :) Mun mielestä ainaki se on parempi koska hermostun tosi herkästi jos joku tulee facetoface sanoo jotain :D Ja jos tyttö hermostuu nii merkkejä on varmaanki, hiuste räpläys, ei kato silmiin, koko ajan vaihtaa asentoo seistes esim :)

• ghjezhehe
        toivottavasti auttoi kirjoitti:

Netissä kannattaa tulla kertoo tytölle et tykkää siitä :) Mun mielestä ainaki se on parempi koska hermostun tosi herkästi jos joku tulee facetoface sanoo jotain :D Ja jos tyttö hermostuu nii merkkejä on varmaanki, hiuste räpläys, ei kato silmiin, koko ajan vaihtaa asentoo seistes esim :)

Ömm... tuota otsikko oli poikien ihastumisen merkit... ... .. itse arvostaisin kyllä myös sitä, jos poika tulisi kasvokkain juttelemaan. Se olisi merkki rohkeudesta.

• Vau!
        toivottavasti auttoi kirjoitti:

Sun juttus ei ihan kuulunu aiheeseen, mut oon just ollanen kun mun ihastus on lähettyvillä :o

• jugsdfpdllsk9898

Kehun tyttöö, puhun sille, hymyilen, oon ystävällinen, yritän saada sen huomion jotenki, suin hiuksia, kattelen koko ajan, yritän saada katsekontaktia suoraan silmiin, olen usein ihan ajatuksissani kun haaveilen vain siitä tytöstä, saatan olla vähän hermostunut/levoton, voin nauraa tytön jutuille vaikkeivat ne olisi edes kauhean huvittavia, hakeudun lähelle, joskus ohimennen saatan "vahingossa" hipaista vaikka kättä :)
      No tossa nyt jotain mitä osaan sanoa, varmasti kaikkia ihastumisen merkkejä en itse huomaakkaan :D
      Sori tää nimimerkki, mut en jaksa keksiä mitää ihmeellisiä. Joku kuitenkin haluaa tietää niin vastaan nyt että oon 15v poika.

• ghjezhehe

Kiitti!:) Sulta tuli hyvä vastaus. Jipii ysikasiit rules!;D

• pommieeeeeee

Nonii jugsdfpdllsk9898! Mee vaa rohkeesti juttelee sille tytölle. Muillekin ihastuneille iha vaa vinkkinä, että puhumalla asiat selviää;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      205
      6468
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2887
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2347
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      96
      2161
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2051
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      231
      1467
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      78
      1432
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1366
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1315
    10. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      387
      1256
    Aihe