Raskasta elää sillai et ajattelee et kaikki vihaa mua sen se koulukiusaus aiheutti mulle :) nyt jo 25 ja vielä vihainen. Pitää antaa iso taakka ja katkeruus anteeks joka johti mut melkein itsarin.
:):):):):)
606060606
1
117
Vastaukset
- Minäkö
Voisit hyötyä jostain keskusteluterapiasta, jossa saisit käytyä läpi niitä koulukiusaamisasioita. Asiat pitäisi jotenkin saada käsiteltyä ja ymmärtää ettei ole itse yhtään sen huonompi kuin muutkaan. Kiusaaminen voi alkaa niin mitätttömistä syistä, riittää kun sattuu esim. samalle luokalle joku/muutama tarpeeksi epäkypsä oppilas.
Yritä päästä eroon itsesi syyllistämisestä ja katkeruudesta, ne vahingoittavat vain sinua itseäsi. Itsetunnon rakentaminen pikkuhiljaa on tie koulukiusaamisesta saatujen henkisten vammojen korjaantumiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848