mitä mieltä olette siitä että staffi on muka vaarallinen? Ei minun mielestä ollenkaan! Minulla on kolme staffia Nappi, Enni ja Molla ja kolme lasta 5v, 9v ja 12v. staffinit ja lapseni leikkivät joka päivä yhdessä. Nappi on rikkonut kyllä yhden sängyn ja Molla syönyt huonekaluja, mutta muuten ihania koiria! staffit muka vaarallisia?!
staffin kasvattajat ja omistajat tänne
3
236
Vastaukset
- OLE VALMIS!!
"staffit muka vaarallisia?! "
Ei, ei kai kenenkään mielestä olekaan vaarallisia ENNEN kuin jotain tapahtuu. Sen jälkeen ymmärrät MIKSI yleinen mielipide on eri mieltä kanssasi. - Näin on!!
Tyypillistä taas tuo. Oletetaan ettei oma koira ole vaarallinen koska leikkii omien lasten kanssa... Voi pyhä yksinkertaisuus!
Staffi kuuluu juuri niihin rotuihin mitkä tekee pahaa jälkeä hyökätessään, vahvojen leukojensa takia. Ja nuo ovat myös raadelleet oman perheen jäseniä joten ei kannata niin sokeasti luottaa tuohon vaarattomuteen. - pipa ja tötteröt
3 kissaa, minä ja staffi.. Ensin minä sitten kissat ja lopuksi staffi. Staffini ei syö kissanrapsuja kupista, joka on täynnä 24/7, märkäruokien rönät syö luvalla, kun kissat ovat poistuneet keittiöstä.
Naapurin lapsonen oli pelännyt koiria aina, ennen muuttamistamme, ensimmäisen kuukauden ulvoi,kun uraalin susi nähdessään tappaja staffini.. Nyt Tappajani on lapsosen mielestä maailman ihanin otus, jota pitää aina pussata nenään tavattaessa..
P.S Koirasta en ole joutunut lääkäriin...kissasta useasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355316Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833449PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1163185Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622905Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv912731Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142421Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1601749
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91390