Otin MiMobilen 2 gigan mokkulaliittymän internettiä varten Los Bolichessa, Fuengirolan kupeessa. Ostin Centro Finlandiasta. Ei kannattanut. Oli hyvin hidas. Liian paljon käyttäjiä hyvin pienellä alueella (lähinnä Avenida Acapulcon lähellä). Kävin vaihtamassa Yoigo-liittymään, toimii loistavasti, tuplanopeus (noin 2000 kbit/s) ja ei ole 4000 suomituristia samassa verkossa.
Eipä muuta.
HolaHola
Elä ota MiMobilen mokkulaa Fuengirolassa
TRR
3
295
Vastaukset
- sdsdcxcx
Olen huomannut saman. Älkää ostako
- HurmeE
Minun täytyy sanoa,että olen hankkinut itselleni älypuhelimen ja Masmovil sim kortin hain mimobilesta ja 20euron, vastaa 2gigaa internet liittymää ja käytän tablettia myös jo toista kuukautta.Niin ja tyttö kaupassa vielä näytti miten tarkistaa nopeutta ,se oli yli 6mb.Suosittelen.kun taas meidän kokemus yoigosta oli ,että skype ei toiminut ja oli kalliimpikin.E. Hurme
- xmncbv
Kylla teatterikuiskaaja avittaa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867