Hei,
olen jossain vaiheessa liittänyt ison määrän ehkä taulukossa ollutta tietoa writeriin ja onnistunut poistamaan taulukkomuotoisen esitystavan tarkoituksen hoitaa asia tabulaattorilla. Tabulointi tietysti toimii, mutta jokaisen rivin alkuun on ilmestynyt l-kirjain ja niitä tulee lisää jokaisella entterillä ikäänkuin rivinvaihdon merkiksi, mutta seuraavan rivin alkuun. Ylim. kirjain ei lähde poi delillä eikä backbasellä eikä millään muullakaan keksimälläni konstilla. Jos kopioin l-alkuisen rivin muualle samassa tai muussa dekumentissa niin l seuraa. jos maalaan ko. rivin ilman l-kirjainta se seuraa kuitenkin. jos maalaan rivin alun ilman l- ja ensimmäistä kirjainta niin l ei seuraa ja sitten voi kirjoittaa puuttuvan kirjaimen siihen alkuun eikä lisä-ällää tule. Rivejä on niin paljon, että ei jaksa käsityötä tehdä enkä osaa kirjoittaa scriptiä.
Mikä on jäänyt kokeilematta
Open office writer tekee l-kirjaimen rivinvaihdossa
pietro2
2
243
Vastaukset
- pietro2lle
Etsi Korvaa toiminnolla korvaa vaikka '*' ja sit poistat kaikki *. Meniskö tolla
- Sama vika
Ongelma poistuu helpoiten painamalla näppäintä F12
Mutkaisempi tie -- "Näytä-työkalurivit-luettelomerkit ja numerointi"
Esille tulevassa työkalurivistä voi valita, "luettelomerkit käytössä / poissa käytöstä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740