Hei,
olen jossain vaiheessa liittänyt ison määrän ehkä taulukossa ollutta tietoa writeriin ja onnistunut poistamaan taulukkomuotoisen esitystavan tarkoituksen hoitaa asia tabulaattorilla. Tabulointi tietysti toimii, mutta jokaisen rivin alkuun on ilmestynyt l-kirjain ja niitä tulee lisää jokaisella entterillä ikäänkuin rivinvaihdon merkiksi, mutta seuraavan rivin alkuun. Ylim. kirjain ei lähde poi delillä eikä backbasellä eikä millään muullakaan keksimälläni konstilla. Jos kopioin l-alkuisen rivin muualle samassa tai muussa dekumentissa niin l seuraa. jos maalaan ko. rivin ilman l-kirjainta se seuraa kuitenkin. jos maalaan rivin alun ilman l- ja ensimmäistä kirjainta niin l ei seuraa ja sitten voi kirjoittaa puuttuvan kirjaimen siihen alkuun eikä lisä-ällää tule. Rivejä on niin paljon, että ei jaksa käsityötä tehdä enkä osaa kirjoittaa scriptiä.
Mikä on jäänyt kokeilematta
Open office writer tekee l-kirjaimen rivinvaihdossa
pietro2
2
154
Vastaukset
- pietro2lle
Etsi Korvaa toiminnolla korvaa vaikka '*' ja sit poistat kaikki *. Meniskö tolla
- Sama vika
Ongelma poistuu helpoiten painamalla näppäintä F12
Mutkaisempi tie -- "Näytä-työkalurivit-luettelomerkit ja numerointi"
Esille tulevassa työkalurivistä voi valita, "luettelomerkit käytössä / poissa käytöstä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606544- 1003382
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252706- 212338
- 271891
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251620
- 321468
- 491462
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423