Miettikää

Oikeesti alle 16 vee

Olen raskaana,mutta olen sen verran viisas että teen abortin,koska
1;en ole valmis äidiks
2:en haluis vielä äidiks
3:Haluan että lapsi saa hyvän elämän että se sais äidin joka rakastais sitä koko sydämmestään minä en ois oikee siihen.
Joten muutkin alle 16 vuotiaat miettikää ennen kun tuutte tänne sanoon kuinka ootte valmiit äidiks. Käy samalla lailla kun vaikka saisitte koiran vanhemmat niistä jossain vaiheessa huolehtii. Mutta mulla on abortti yli huomenna. Pillereillä tätä ei voi enää keskeyttää.

4

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoako taas...

      4. Miksi harrastit seksiä ilman ehkäisyä? Vai mikä ehkäisy petti?
      5. Miksi annoit raskauden jatkua noin pitkään jos abortin kuitenkin teet?

      OT; ylihuomenna kirjoitetaan yhteen ja sydämeen ei mahdu kahta ämmää....

      • 16 W

        4 koska emme tarkistaneet kortsuu jossa luultavasti oli reikä no tietenkin siis oli.
        5 Mulla ei ollu pahoinvointii en siis huomannut olevani raskaana aijemmin.


    • mamim

      Juu ei kaikki toki ole valmiita saamaan alle 16v lapsia, mutta ei pidä yleistää! ;)

      Kyllä jokainen tietää itse onko valmis vai ei! Itse olin alle 16 ku tulin raskaaksi (4,5 vuotta sitten) ja todella hyvin mennyt lapsen kanssa! Ja monilla on toi ihme käsitys että teinivanhempien omat vanhemmat joutuvat vahtimaan sitten lastenlastaan kun teini haluaa bilettää/ olla kavereiden kanssa tai ei osaa hoitaa lastansa tms.. mistä ihmeestä tää käsitys tulee ihmisten mieleen? Vietän mielummin lapseni kanssa aikaa kun hihhuloin jossain baareissa! Lapseni molemmat isovanhemmat suorastaan pyytävät välillä että toisin lapseni joskus heille hoitoon..nyt sitte ton pyynnön takia (ja oman kunnon) käyn 1 kerran viikossa tunnin ajan treeneissä.. muuten ei isovanhempien tarvitse lastani vahtia


      Ei ole tarkoitus olla mitenkään töykeä sua kohtaan, mutta aina ärsyttää kun yleistetään asioita etenkin teiniraskauksista!

      Tsemppiä sulle aborttiin! En tiedä onko se sinusta vaikeaa, kun tiedät ettet ole valmis, mutta toivon ettei ainakaan jää mitään huonoa omatuntoa yms. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

      • 16w

        Kiitos ymmärryksestäsi. Tooivon sulle ja sun lapselle kaikkee hyvää. Eikä tosellakaan ollut tarkoitus yleistää. Itse aattelin, että teen lapsen sit kun tunnen että tulen varmasti rakastamaan sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1676
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1338
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      171
      1287
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1265
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1017
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      860
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      856
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      106
      804
    Aihe