Miettikää

Oikeesti alle 16 vee

Olen raskaana,mutta olen sen verran viisas että teen abortin,koska
1;en ole valmis äidiks
2:en haluis vielä äidiks
3:Haluan että lapsi saa hyvän elämän että se sais äidin joka rakastais sitä koko sydämmestään minä en ois oikee siihen.
Joten muutkin alle 16 vuotiaat miettikää ennen kun tuutte tänne sanoon kuinka ootte valmiit äidiks. Käy samalla lailla kun vaikka saisitte koiran vanhemmat niistä jossain vaiheessa huolehtii. Mutta mulla on abortti yli huomenna. Pillereillä tätä ei voi enää keskeyttää.

4

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • provoako taas...

4. Miksi harrastit seksiä ilman ehkäisyä? Vai mikä ehkäisy petti?
      5. Miksi annoit raskauden jatkua noin pitkään jos abortin kuitenkin teet?

OT; ylihuomenna kirjoitetaan yhteen ja sydämeen ei mahdu kahta ämmää....

• 16 W

4 koska emme tarkistaneet kortsuu jossa luultavasti oli reikä no tietenkin siis oli.
        5 Mulla ei ollu pahoinvointii en siis huomannut olevani raskaana aijemmin.

• mamim

Juu ei kaikki toki ole valmiita saamaan alle 16v lapsia, mutta ei pidä yleistää! ;)

Kyllä jokainen tietää itse onko valmis vai ei! Itse olin alle 16 ku tulin raskaaksi (4,5 vuotta sitten) ja todella hyvin mennyt lapsen kanssa! Ja monilla on toi ihme käsitys että teinivanhempien omat vanhemmat joutuvat vahtimaan sitten lastenlastaan kun teini haluaa bilettää/ olla kavereiden kanssa tai ei osaa hoitaa lastansa tms.. mistä ihmeestä tää käsitys tulee ihmisten mieleen? Vietän mielummin lapseni kanssa aikaa kun hihhuloin jossain baareissa! Lapseni molemmat isovanhemmat suorastaan pyytävät välillä että toisin lapseni joskus heille hoitoon..nyt sitte ton pyynnön takia (ja oman kunnon) käyn 1 kerran viikossa tunnin ajan treeneissä.. muuten ei isovanhempien tarvitse lastani vahtia

Ei ole tarkoitus olla mitenkään töykeä sua kohtaan, mutta aina ärsyttää kun yleistetään asioita etenkin teiniraskauksista!

Tsemppiä sulle aborttiin! En tiedä onko se sinusta vaikeaa, kun tiedät ettet ole valmis, mutta toivon ettei ainakaan jää mitään huonoa omatuntoa yms. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

• 16w

Kiitos ymmärryksestäsi. Tooivon sulle ja sun lapselle kaikkee hyvää. Eikä tosellakaan ollut tarkoitus yleistää. Itse aattelin, että teen lapsen sit kun tunnen että tulen varmasti rakastamaan sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe